خرید قسطی گوشی s23 چکی

تاریخ انتشار:
1403/2/23 19:13:43

اگر شما جز دسته افرادی هستید که از طرفداران برند سامسونگ می‌باشند، جدیدترین گوشی این کمپانی روانه بازار شده و از کیفیت و ظاهری منحصر به فرد برخوردار است. برای خرید قسطی گوشی s23 چکی به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی s23 چکی


نگاهی ویژه به گوشی s23

گوشی سامسونگs23 از جدیدترین محصولات کمپانی سامسونگ محسوب می‌شود. با توجه به تجربه‌ای که این شرکت در تولید محصولات پرچمدار خود کسب کرده، در تولید این کالای دیجیتال از قابلیت‌‌ها و ویژگی‌های برتری استفاده نموده، بنابراین گلکسی s23 از عملکرد بالاتری نسبت به همرده‌های خود برخوردار است. از این رو توصیه می‌شود، برای خرید قسطی گوشی s23 با ما همراه باشید. 

مشخصات ظاهری سامسونگ s23

فریم‌‌های استفاده شده در تولید این گوشی، خمیدگی کمتری داشته، بطوریکه تخت بودن آن جذابیت بیشتری برای کاربران به وجود آورده است. یکی از جدیدترین اقدامات سامسونگ در ساخت این کالای دیجیتال استفاده از متریال‌های بازیافتی می‌باشد. گوشی s23 دارای صفحه نمایش شگفت‌انگیز 6.1 اینچ و رزولوشن 2340×  1080 پیکسل از نوع Dynamic AMOLED 2X  است. در حدود 89 درصد نمای روبروی گوشی را صفحه نمایش تشکیل داده و تقریبا حاشیه‌های صفحه نمایش اصلا به چشم نمی‌آیند.

این کالای دیجیتال توانایی به نمایش گذاشتن تصاویر با کیفیت 425 پیکسل در هر اینچ با نرخ به روز رسانی 120 هرتز در هر ثانیه و روشنایی 1750 نیت را دارد. این قابلیت برای نمایش بهتر تصاویر در نور زیاد محیط بسیار مناسب است. تفکیک رنگ بی‌نظیر، وضوح خارق العاده تصویر و شفافیت آن، هر آنچه را که شما از یک صفحه نمایش انتظار دارید برآورده می‌‌کند. با خرید اقساطی گوشی s23 از بهترین گوشی سامسونگ لذت ببرید.

یکی از ویژگی‌های فوق العاده‌ای که در این گوشی به کار رفته است، توانایی نرخ به روز رسانی متغیر، متناسب با برنامه اجرا شده است. پشتیبانی از HDR، صفحه مقاوم در برابر خش، حسگر نور محیط، سنسور مجاورت، فشار سنج، صدای استریو، محافظ صفحه Corning Gorilla Glass Victus 2 و اثر انگشت زیر صفحه نمایش از دیگر قابلیت‌های آن هستند.

باتری 3900 میلی آمپری مجهز به شارژ سریع با حداکثر سرعت 25 وات، درگاه اتصال تایپ سی، شارژ بی‌سیم Qi، شارژ بی‌سیم معکوس از قابلیت‌های این مدل کالای دیجیتال به شمار می‌روند. پشتیبانی از استاندارد IP68 و قابلیت قرار گرفتن در زیر آب تا عمق یک متر و نیم به مدت سی دقیقه، این محصول را منحصر به فرد نموده است. برای خرید قسطی گوشی s23 به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مشخصات دوربین کالای دیجیتال Galaxy S23

دوربین اصلی این کالای دیجیتال دارای سنسوری عریضی بوده که از رزولوشنی معادل 50 مگاپیکسل برخوردار است و یکی از قویترین دوربین‌های موجود در دنیا محسوب می‌شود. سنسور این دوربین در زمان ثبت تصاویر عملکرد بسیار بالایی در نور کم و هنگام شب دارد. این دوربین می‌تواند تصاویری با کیفیت 8k با سرعت 30 فریم در ثانیه ضبط کند. همچنین به دلیل برخورداری از ویژگی super steady از لرزش‌های ناخواسته در حین فیلمبرداری ممانعت می‌کند.

این کالای دیجیتال به سنسور 12 مگاپیکسلی پریسکوپ‌ فوق عریض با زوم 10 برابری و سنسور 10 مگاپیکسلی تله فوتو با قابلیت زوم 3 که همه آنها دارای خاصیت اپتیکال هستند مجهز می‌باشد. دوربین سلفی با رزولوشنی معادل 12 مگاپیکسل که می‌تواند تصاویر ویدیویی را با کیفیت 4k و سرعت 60 فریم در ثانیه ضبط کند از ویژگی‌های منحصر به فرد این گوشی محسوب می‌شود. دوربین سلفی دارای قابلیت night mode بوده که می‌تواند تصاویر بی‌نظیری در شب ثبت نماید. با خرید اقساطی گوشی s23 یک گوشی پرچمدار را از آن خود کنید.

مشخصات پردازنده سامسونگ s23

برای اولین بار سامسونگ برای گوشی پرچم‌دار خود از یک پردازنده استفاده کرده است. از این رو سامسونگ s23 به قدرتمندترین پردازنده موجود در دنیا یعنی تراشه Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 شرکت کوالکام مجهز می‌باشد. این کالای دیجیتال دارای سی پی یو قدرتمند هشت هسته‌ای شامل 1 هسته 3.2 گیگاهرتز Cortex-X3، 2 هسته 2.8 گیگاهرتز Cortex-A715، 2 هسته 2.8 گیگاهرتز Cortex-A710 و 3 هسته 2.0 گیگاهرتز Cortex-A510 است. همچنین از پردازنده گرافیکی Adreno 740 برخوردار می‌باشد.

پردازنده‌های این گوشی کنترل مناسبی بر روی دما در زمان ترافیک کاری و قدرت بالا در اجرای برنامه‌های سنگین به خصوص بازی‌های ویدئویی دارند. حافظه داخلی 256 گیگابایت، رم 8 گیگابایت، رابط کاربری One UI 5.1 و سیستم عامل اندروید 13 با ضمانت 4 ساله نرم افزاری از دیگر مشخصات فنی آن به حساب می‌آیند. برای خرید قسطی گوشی s23 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

شرایط خرید اقساطی گوشی s23 از قسطی کلاب

طرفداران گوشی‌های سامسونگ به راحتی نمی‌توانند از زیبایی مثال زدنی و احساس خوب در دست داشتن یکی از پرچمداران سامسونگ گذر کنند. از طرفی با توجه به افزایش نرخ دلار، خرید نقدی این کالای دیجیتال برای همه میسر نمی‌باشد. بنابراین وجود مجموعه‌ای معتبر که بتواند این محصول را به صورت اقساطی در اختیار طرفداران آن قرار دهند خبری مسرت بخش برای کاربران محسوب می‌شود. در همین راستا می‌توانید برای خرید اقساطی کالای مدنظر خود، به مجموعه قسطی کلاب که فروشگاه اینترنتی، کالاهای دیجیتال است، مراجعه نمایید. شما پس از مشورت با کارشناسان فروش، می‌توانید گلکسیs23  را با بهترین شرایط فروش قسطی خریداری کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

ساعت هوشمند سامسونگ

ساعت هوشمند سامسونگ
امروزه افراد زیادی با تغییر تکنولوژی، در حال تغییر سبک زندگی‌های خود هستند. استفاده از ساعت هوشمند یکی از ملزومات افراد می‌باشد. برای خرید نقدی یا...

ساعت هوشمند سامسونگ اقساطی

ساعت هوشمند سامسونگ اقساطی
فروش ساعت هوشمند سامسونگ اقساطی یک راه فروش جدید است که از طریق آن شما می توانید با امکاناتی نظیر گجت های تاثیرگذار بهره ببرید. ساعت هوشمند...