خرید قسطی سرویس قابلمه جی فی نی

تاریخ انتشار:
1403/2/13 19:18:10

امروزه وجود یک سرویس قابلمه با کیفیت در هر خانه‌ای ضروری و واجب است. اگر تمایل به خرید اقساطی سرویس قابلمه جی فی نی دارید به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی سرویس قابلمه جی فی نی


معرفی برند جی فی نی 

برند جی فی نی، یک برند ایتالیایی می باشد که توسط بهترین طراحان صنعتی ایتالیا، محصولات خود را طراحی و تولید می‌نماید. این برند ایتالیایی در حوزه لوازم خانگی به فعالیت مشغول است و توانسته با عرضه بهترین محصولات خود به بازار، نظر مشتریان زیادی را به خود جلب نماید. در ادامه این مقاله با قسطی کلاب همراه شوید تا از شرایط خرید نقدی یا اقساطی سرویس قابلمه جی فی نی مطلع گردید. 

فعالیت‌های جی فی نی 

همانطور که گفته شد، شرکت جی فی نی در حوزه لوازم خانگی مشغول به کار می‌باشد. برای خرید اقساطی سرویس قابلمه جی فی نی تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید. 

محصولات جی فی نی 

محصولات این شرکت ایتالیایی در حوزه لوازم خانگی شامل سرویس‌ آشپزخانه، سرویس ادویه خوری چینی، سرویس آرکوپال، سرویس‌ میوه خوری، سرویس کارد آشپزخانه، ست کارد آدمکی، سرویس‌ قاشق و چنگال ۱۲ نفره، سرویس کارد و چنگال رومیزی، محصولات کمک آشپزی شامل زودپز، فلاسک چای، ست کتری و قوری، سرویس قابلمه و دیگر محصولاتی از این قبیل می‌باشد. 

شرکت جی فی نی به طور کلی در حوزه آشپزخانه فعالیت دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط خرید نقدی یا اقساطی سرویس قابلمه جی فی نی با قسطی کلاب همراه شوید. 

سرویس قابلمه 

یکی از اصلی ترین نیازهای آشپزی در دنیا امروزی، سرویس‌های قابلمه می‌باشند که با قابلیت‌های مختلفی و در تعداد متفاوت طراحی می‌گردند. آشپزی و تهیه غذا، یکی از ضروری‌ترین نیازهای زندگی بشر است.

برای آن که بتوانید به یک غذای گرم و سالم خونگی دسترسی داشته باشید، شرط اول آن داشتن یک سرویس قابلمه با کیفیت است که به سهولت بتوانید با آن‌ها به آشپزی پرداخته و غذای مورد نیاز خود را تامین نمایید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا از شرایط خرید اقساطی سرویس قابلمه جی فی نی مطلع گردید. 

سرویس قابلمه جی فی نی 

سرویس قابلمه جی فی نیکس، یکی از با کیفیت‌ترین سرویس های قابلمه در جهان می باشد که در ایتالیا و توسط بهترین طراحان ایتالیایی طراحی می شود. در این مقاله سعی می‌کنیم تا از مشخصات سرویس قابلمه جدید شرکت جی فی نی یعنی کد ۷۱۳ برای شما بنویسیم.

این سرویس قابلمه، دارای ۵ قابلمه با اندازه‌های متفاوت در سایز‌های ۳۲،۲۸،۲۴،۲۰،۱۸ و همچنین حاوی تابه‌هایی در سایز ۲۴،۲۸،۳۲ و ماهی خوری در سایز ۴۲ می‌باشد.

این سرویس یک عدد ظرف لازانیا در سایز ۳۲ داشته و به طور کلی تمام قابلمه و ماهیتابه‌های این سرویس ۱۲ پارچه، دارای یک سال گارانتی پس از فروش می‌باشد. در ادامه برای خرید نقدی یا اقساطی سرویس قابلمه جی فی نی با قسطی کلاب همراه شوید. 

خرید اقساطی سرویس قابلمه جی فی نی 

سایت قسطی کلاب، یک وب سایت اینترنتی معتبر می‌باشد که محصولات خود را در حوزه‌های لوازم خانگی و کالاهای دیجیتال، به دو صورت نقدی و اقساطی به فروش می‌رساند. 

این سایت اینترنتی با قرار دادن شرایط فروش اقساطی توانسته‌ است نظر مشتریان بسیاری را به خود جلب کرده و به دو روش بای چک و لیزینگ محصولات خود را به صورت قسطی به فروش برساند.

در شرایط خرید به صورت لیزینگ شما می توانید پس از ثبت نام در این سایت، شروع به دریافت اعتبار از دو شرکت پارسیان یا فرازاندیشان کرده و پس از تایید شدن اعتبار خود توسط یکی از این دو شرکت، محصولات مورد نظر خود را تا سقف ده میلیون تومان از قسطی کلاب خریداری کرده و به راحتی درب منزل تحویل بگیرید و از پرداختی امن و راحت لذت ببرید. 

در شرایط خرید به صورت بای چک می‌توانید به سه روش پرداخت چک، سفته و یا کسر از حقوق کارمندی، محصولات مورد نظر خود را تا هر سقفی که بخواهید در ازای پرداخت یک چهارم از مبلغ کالا به صورت پیش پرداخت، خریداری نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

محصولات لوازم خانگی اسنوا

محصولات لوازم خانگی اسنوا
محصولات لوازم خانگی اسنوا به علت کیفیت و طراحی منحصر به فرد خود به تازگی بسیار معروف شده است. اگر به خرید نقدی یا اقساطی محصولات اسنوا...

خرید اقساطی یخچال دوقلو دوو

خرید اقساطی یخچال دوقلو دوو
برند دوو یکی از بهترین برندهای کره‌ای است که محصولات متنوعی دارد. برای خرید اقساطی یخچال دوقلو دوو به بخش یخچال فریزر در دسته بندی...