فروش مایکروویو سامسونگ قسطی

تاریخ انتشار:
1403/2/13 19:18:14

مایکروویوها وسایل کاربردی و مهمی می‌باشند که به خصوص برای افرادی که شاغل هستند و وقت کافی برای گرم کردن غذا ندارند، بسیار لازم می‌باشد. برای خرید اقساطی مایکروویو سامسونگ به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش مایکروویو سامسونگ قسطی


با ماکروویوهای سامسونگ غذای دیروز را در جشن امشب آماده سازی کنید! 

مایکروویوها، برای صرفه جویی در وقت، مکان و مواد غذایی شما طراحی شده‌اند. آن‌ها را به عنوان یک اجاق دوم تصور کنید. با قابلیت‌های پخت یا کباب کردن وعده‌های عالی غذایی را برای زندگی فراهم آورید. 

می‌توانید از بین رنگ‌ها و مدل‌های سامسونگ یکی را به دلخواه خود انتخاب نمایید. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی مایکروویو سامسونگ در قسطی کلاب فراهم شده است.

این مایکروویوها از داخل و خارج درخشش زیبایی دارند. 

تمییز کردن و نگهداری آن‌ها آسان است. همیشه می‌درخشند و بدون لکه می‌مانند.از ویژگی‌های مختلفی مثل کوره برقی، سنسور کودک و آشپزی سریع و جدید برخوردارند و طوری ساخته شده‌اند که با محدوده زندگی شما مطابقت داشته باشند.

این مایکروویوها دارای اجاق گریل و تولید بخاری سالم هستند. حالت کشویی گرم کننده دارند. محفظه داخلی سرامیکی دارند. در مدل‌های جدید، ظرفیت اجاق بسیار مناسب و با محیط زیست سازگار است. 

بخار سالم 

مایکروویوهای جدید سامسونگ با عملکرد بخارهای بهداشتی و شیشه بخار، راحت و سریع، مواد غذایی پخته شده را بخارپز می‌کنند و شما را از غذایی مقوی برخوردار می‌سازند. می‌توانید به صورت خودکار، زمان ‌پخت خود را نیز انتخاب کنید. 

مایکروویوهای سامسونگ دارای طیف گسترده‌ای از برنامه‌های پخت و پز با بخار هستند. غذاهای پخته شده با بخار سالم و خوشمزه می‌باشد. با خرید اقساطی مایکروویو سامسونگ غذاهایی سالم و بهداشتی میل فرمایید! 

دستورالعمل‌های متنوع محلی 

در مدل‌های جدید مایکروویو سامسونگ از آشپزی سالم برخوردار شوید. حداکثر 16 دستورالعمل، برای رفاه حال شما از قبل برنامه ریزی شده است. به راحتی همه چیز را بپزید.

از لوبیا سبز گرفته تا برنج قهوه‌ای، سینه مرغ تا استیک ماهی کبابی! با اطمینان از این که یک نتیجه غذایی عالی خواهید داشت. با این دستگاه قادرید تا طیف گسترده‌ای از دستورالعمل‌های محلی را در عرض چند دقیقه به صورت خودکار تهیه نمایید. در این ماکروویوها می‌توانید با لمس یك دکمه از طعم‌های آشنا و دلپذیر لذت ببرید. 

حالت گرم کننده 

حالت گرم کننده کشویی، ظروف و غذا را در زمانی مناسب و بدون پخت بیش از حد، گرم نگه می‌دارد. بنابراین عطر، طعم و بافت غذا طبیعی و سالم باقی می‌ماند، بسیار خوشمزه است و همیشه غذاهایی تازه پخته و آماده سرو دارید. 

در مایکروویوهای سامسونگ صفحه را گرم نگه دارید. برای نگه داشتن ظروف با توجه به زمانی که مایل هستید، غذای خود را کاملاً گرم نگه دارید؛ تا زمانی که آماده باشید می‌توانید وابسته به نوع غذا صفحه را گرم و ملایم نمایید. با خرید نقدی یا اقساطی مایکروویو سامسونگ همیشه غذاهایی گرم و پرانرژی داشته باشید. 

محفظه داخلی سرامیکی 

مایکروویوهای جدید سامسونگ دارای فضای داخلی سرامیکی و صاف هستند که به راحتی تمیز می‌شود، تغییر رنگ نمی‌یابد، در برابر باکتری‌ها محافظ است و در مقابل خراش نیز 99.9% مقاومت می‌کند. این مایکروویوها طوری تولید شده‌اند که ماندگار باشند. با خرید اقساطی مایکروویو سامسونگ وسیله‌ای ماندگار داشته باشید. 

رفع بوی بد 

بوی شدید در داخل کوره هوشمند سامسونگ باقی نمی‌ماند! محل بوی بد را انتخاب کنید تا هوای داخلی را مجبور به خارج کردن نمایید. این ویژگی به سرعت، هرگونه بوی بد را از بین می‌برد، بنابراین غذای شما است تازه و خوش‌بو می‌باشد. 

حالت سازگار با محیط زیست 

حداقل مصرف برق را در حالت آماده به کار داشته باشید. می‌توانید تا 40 درصد از انرژی در شرایط آماده به کار صرفه جویی نمایید. با خرید نقدی یا اقساطی مایکروویو سامسونگ در صرف انرژی صرفه جویی نمایید. 

یخ زدایی 

یخ‌زدایی قدرتمند به شما امکان می‌دهد تا غذاهای یخ زده را به سرعت و به طور یکنواختی یخ‌زدایی کنید. بنابراین غذای شما به هیچ وجهی زیان آور نخواهد بود! با این قابلیت، مواد یخ زده را به تازه ترین حالت خود برسانید. خانواده شما می‌توانند هر زمانی که بخواهند از غذاهای خوشمزه لذت ببرند. 

مایکروویو سامسونگ 

اگر مایلید تا یك مایکروویو سامسونگ تهیه کنید، این کار را از طریق قسطی کلاب انجام دهید. قسطی کلاب فروشگاهی آنلاین در زمینه ارائه خدمات نقدی و یا اقساطی لوازم خانگی به کاربران ایرانی است.

برای خرید غیر نقدی باید درخواست اعتبار خرید اقساطی داشته باشید و به یکی از سه روش موجود در سایت عمل کنید. با خرید اقساطی مایکروویو سامسونگ از غذای خود لذت ببرید!

سایر بلاگ های مرتبط

بانه بازار لوازم خانگی

بانه بازار لوازم خانگی
همیشه لوازم خانگی در کلان شهر ها و مغازه ها به علت پرداخت مالیات، اجاره و دیگر موارد گران تر از قیمت واقعی محصول هستند. شهر بانه بازار لوازم خانگی...

خرید اقساطی ظرف شویی دوو

خرید اقساطی ظرف شویی دوو
برند دوو برندی موفق و مشهور در سراسر دنیا است. برای خرید اقساطی ظرف شویی دوو به بخش ماشین ظرفشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت...