لوازم آشپزخانه برقی

تاریخ انتشار:
1403/2/27 06:50:03

لوازم آشپزخانه برقی نقش مهم و اساسی در فضای خانه دارند. اگر تمایل به خرید آنلاین لوازم آشپزخانه دارید به بخش لوازم خانگی در وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


لوازم آشپزخانه برقی


برندهای کره جنوبی موفق تر از برندهای اروپایی! 

برندهای زیادی در دنیا در زمینه طراحی و تولید لوازم آشپزخانه فعالیت می کنند که بعضی از برندها دارای محبوبیت ویژه ای هستند. اکثر برندهای خارجی که در ایران وجود دارند متعلق به کشور کره جنوبی می باشند و تعداد کمی از آن ها از کشورهای اروپایی هستند. لوازم آشپزخانه برقی انواع گوناگونی دارد و در خانه ای برای سهولت کار ها نیز است. لوازم آشپزخانه برقی را می توان به دو دسته بزرگ و کوچک تقسیم کرد.

در این مقاله قصد داریم به معرفی کامل لوازم آشپزخانه برقی بپردازیم. اگر تمایل به خرید انواع لوازم آشپزخانه برقی دارید در این مقاله همراه ما باشید تا اطلاعات جامعی را در اختیار شما قرار دهیم. 

معرفی لوازم آشپزخانه برقی 

لوازم آشپزخانه برقی به دو دسته تقسیم می شود. اولین دسته لوازم آشپزخانه برقی شامل: یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، مایکروفر و اجاق گاز می باشد که جز دسته مهم لوازم آشپزخانه محسوب می شوند. دوسته دوم لوازم آشپزخانه برقی شامل: آسیاب برقی، غذا ساز، چایی ساز، قهوه ساز، ماشین غذا ساز آشپزخانه، همزن، مخلوط کن، چرخ گوشت، آبمیوه گیری، تستر و پلوپز می باشد.

دسته دوم لوازم آشپزخانه را وسایلی تشکیل داده اند که ممکن است هیچ گاه از آن ها استفاده نکنید. دسته دوم لوازم آشپزخانه بیشتر جنبه فانتزی بودن دارند و در بسیاری از خانه ها خیلی کم مورد استفاده قرار می گیرند. برای خرید کامل لوازم آشپزخانه ابتدا دسته اول را خریداری کنید و سپس اگر بودجه شما کافی بود به خرید دسته دوم بپردازید. 

معرفی برندهای مختلف لوازم آشپزخانه 

برندهای زیادی در سرتاسر دنیا به طراحی و تولید لوازم آشپزخانه می پردازند که شامل موارد زیر می باشند:
_ برند مولینکس
_ برند ال جی
_ برند سامسونگ
_ برند کنوود
_ برند دوو الکترونیک
_ برند بوش
_ برند میله
_ برند جنرال الکتریک
_ برند بیمکث
_ برند اسنوا
_ برند هیمالیا
_ برند پاکشوما
_ برند اخوان
_ برند پارس خزر 

مقایسه برندهای ایرانی و خارجی! 

برندهای خارجی که در ایران وجود دارند به طور کامل مونتاژ کشورهای آسیایی هستند و از اصالت واقعی برخوردار نیستند. برندهای خارجی به دلیل هزینه های گمرگی که دارند، بسیار گران تر از برندهای ایرانی هستند. با توجه به نکته های که به آن اشاره کردیم خرید از برندهای خارجی بی اصالت با قیمت گران کار درست و به صرفه ای نیست. خیلی از افراد فقط به دلیل تعصباتی که دارند از برندهای خارجی خرید خود را انجام می دهند و حتی حاضر به یکبار امتحان برندهای ایرانی نیستند.

 این امر سبب شده است که کشور های مونتاژ کاری مانند چین از ایران پیشرفته تر باشد و صنعت صادرات بالایی داشته باشند. اگر از برندهای ایرانی حمایت کنید، موجب پیشرفت سریع تر برندهای ایرانی خواهید شد و فرزندان شما دیگر نیازی به خرید از لوازم خانگی های مونتاژ شده نخواهند داشت بلکه از یک برند ایرانی اصیل استفاده خواهند کرد. 

امروزه برندهای ایرانی مانند اسنوا از کیفیت و اصالت بالایی برخوردار هستند و تنوع بی نظیری دارند. برند اسنوا به راحتی با برندهای خارجی رقابت می کند و حتی به کشوه ای خاورمیانه نیز صادر می شود. اگر تمایل به خرید لوازم خانگی با برند ایرانی دارید، برند اسنوا را امتحان کنید. 

معرفی فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب 

وبسایت قسطی کلاب یکی از بزرگترین و معتبر ترین فروشگاه های اینترنتی کشور می باشد که از اصالت بالایی برخوردار است. شما می توانید به راحتی تمامی لوازم آشپزخانه خود را به صورت اقساطی خریداری کنید و بازپرداخت اقساط خود را بین 3 تا 12 ماه پرداخت کنید. اگر تمایل به خرید آنلاین دارید به فروشگاه معتبر اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید.



سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی غذاساز

خرید قسطی غذاساز
یکی از وسایل مورد نیاز در هر خانه‌ای غذاساز می‌باشد. برای خرید قسطی غذاساز به بخش غذاساز در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب...

فروش اقساطی تلویزیون هوشمند اسنوا

فروش اقساطی تلویزیون هوشمند اسنوا
تلویزیون یکی از مهم‌ترین وسایل در هر خانه و محل کار است که باید بهترین کیفیت را داشته باشد. برای خرید اقساطی تلویزیون هوشمند اسنوا به...