خرید هدفون وی مودا قسطی

تاریخ انتشار:
1403/2/29 04:44:43

هدفون‌ها یکی از اساسی‌ترین وسایل دیجیتالی می‌باشند که در دنیای امروز بسیار لازم و ضروری می‌باشند. برای خرید اقساطی هدفون وی مودا به بخش کالای دیجیال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید هدفون وی مودا قسطی


تاریخچه شرکت وی مودا 

تاریخچه این شرکت آمریکایی، به سال ۲۰۰۰ میلادی باز می‌گردد. آقای کولتون که یک تهیه کننده موسیقی است، سال‌ها قبل به دنبال یک هدفون خوب و با کیفیت در بازار بود، اما پس از آن که تمام بازار را برای پیدا کردن محصول مورد نظر خود گشت، نتوانست هدفونی را مطابق با سلیقه و تکنولوژی مورد نیاز پیدا کند و همین تضاد سبب گشت که او به فکر ساخت یک هدفون مطابق با ویژگی‌های مورد نیاز خود باشد. 

به همین سبب، آقای کولتون از شغل خود که برنامه نویسی بود استعفا داد تا بتواند تمرکز خود را بر تحقیق و توسعه هدفون مورد نیاز خود قرار دهد و در نهایت طی دو سال توانست شرکت خود را پایه گذاری نماید. 

این شرکت بعدها به نام وی مودا نام گرفت و آقای کولتون توانست محصولی با کیفیت بسازد که از نظر تکنیک ساخت و مد حرف اول را بزند. در ادامه این مقاله با قسطی کلاب همراه شوید تا از شرایط خرید نقدی یا اقساطی هدفون وی مودا مطلع گردید. 

فعالیت‌های شرکت وی مودا 

او کم کم از کار خود دلسرد شده و در فکر بازگشت به شرایط قبلی زندگی خود بود که در نهایت شرکت‌های اپل و ویرجین توجه‌شان به این شرکت جلب شده و محصولات او را خریده و حتی به آقای کولتون پیشنهاد کردند تا محصولاتی در حوزه لوازم جانبی صوتی برای آن‌ها تولید نماید. در ادامه این متن با قسطی کلاب همراه شوید تا از شرایط خرید اقساطی هدفون وی مودا مطلع گردید. 

محصولات شرکت وی مودا 

شرکت آقای کولتون که روزی با تهدید بسیار جدی مواجه شده ‌بود، حالا هدفون‌هایی تولید می‌نماید که در عرصه تکنولوژی و مد حرف اول را می‌زند و توانسته ده‌ها جایزه را از آن خود کند و به غیر از آن، نظر موسیقی‌دانان بسیاری را به خود جلب نماید. این شرکت تا امروز توانسته‌ است انواع مختلفی از هدفون‌های بی‌سیم و همچنین اسپیکر تولید نماید که دارای تکنولوژی ساخت بی‌نظیری می‌باشند.

با بلوتوث، هدفون‌ وی مودا را به گوشی همراه و یا دیگر محصول الکترونیکی خود وصل کرده و تا ده متر از مرکز صدا فاصله بگیرید، به این شکل متوجه کیفیت این محصول می شوید.

 هدفون‌های وی مودا جزو نخستین هدفون‌های بی سیم بوده و قابلیت این را دارند که به طور همزمان به دو منبع صدا وصل شوند. با خرید نقدی یا اقساطی هدفون وی مودا از قسطی کلاب یکی از بهترین خریدهای آنلاین را تجربه کنید.

هدفون وی مودا 

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این هدفون‌ها آن است که مطابق با توانایی گوش انسان طراحی شده ‌است و می‌تواند از بم‌ترین تا زیر ترین صداها را با کیفیت بسیار بالایی به گوش انسان برساند. 

جالب است بدانید که جنس روکش سیم‌های این هدفون برای استفاده در طولانی مدت و به سبب جلوگیری از آسیب زدگی به گوش انسان از طلا می‌باشد. 

خرید قسطی هدفون وی مودا 

برای خرید اقساطی هدفون وی مودا، تا انتهای این متن با ما همراه شوید. خیلی از مردم به علت قیمت بالای این محصول، ترجیح می‌دهند که به جای پرداخت نقدی، از شیوه پرداخت اقساطی سود ببرند که به همین منظور شما می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. 

خرید نقدی یا اقساطی هدفون وی مودا از سایت قسطی کلاب 

شما می‌توانید برای خرید اقساطی هدفون وی مودا به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. این سایت اینترنتی، منبع بسیار معتبری از محصولات الکترونیکی و لوازم خانگی می‌باشد که کالاهای خود را به دو صورت نقدی و اقساطی به فروش می‌رساند.

 در شرایط اقساطی شما می‌توانید به دو روش بای چک و لیزینگ، اقدام به خرید محصولات مورد نظر خود نمایید و به راحتی درب منزل تحویل گیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی هنذفری بلوتوثی شیائومی

خرید قسطی هنذفری بلوتوثی شیائومی
هنذفری‌ها یکی از لوازم کاربردی در دنیای امروز می‌باشند و مرز بین دنیای واقعی و دنیای درون را تشکیل می‌دهند. برای خرید اقساطی هنذفری بلوتوثی ...

خرید قسطی گوشی POCO X4

خرید قسطی گوشی POCO X4
اگر تمایل دارید خرید قسطی گوشی POCO X4 با قیمتی عالی و شرایطی آسان انجام دهید، به سایت قسطی کلاب در بخش موبایل دسته بندی کالای...