فروش لپتاپ ایسر قسطی

تاریخ انتشار:
1403/2/13 10:56:10

امروزه شرایط زندگی به نحوی پیش رفته است که استفاده از کالاهای دیجیتال مانند لپتاپ ها به امری اجتناب ناپذیر تبدیل شده است. برای مشاهده و خرید اقساطی انواع لپتاپ می توانید به بخش کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

فروش لپتاپ ایسر قسطی

خرید قسطی لپتاپ از قسطی کلاب

لپتاپ ها را می توان به عنوان ابزار کار اصلی دانشجویان و اکثر شغل های موجود نام برد. هر کاربری بسته به کاری که تمایل دارد انجام دهد، باید لپتاپ خود را انتخاب کند. اگر در رابطه با انتخاب لپتاپ مناسب کار خود دچار مشکل شده اید با مراجعه به قسطی کلاب می توانید ویژگی های لپتاپ های موجود در بازار را مشاهده و در نهایت به صورت نقدی یا قسطی کالای مورد نظر خود را خریداری کنید.

لپتاپ قسطی موجود در قسطی کلاب قیمت ها و قابلیت های متنوعی را شامل می شود و مشتری بر اساس نیاز خود می تواند لپتاپ قسطی مورد علاقه خود را انتخاب نماید.

یک نمونه از لپتاپ های قسطی ارائه شده در قسطی کلاب، لپتاپ ایسر قسطی است که در پایین مورد بررسی قرار گرفته است.

خرید قسطی لپتاپ ایسر از فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب

ایسر یک شرکت تایوانی است که در مدت کمی پس از آغاز فعالیت خود توانست به یکی از برند های معتبر و شناخته شده در دنیای دیجیتال تبدیل شود. به همین دلیل قسطی کلاب نیز طرح فروش لپتاپ ایسر قسطی را در دستور کار خود قرار داد.

لپتاپ ایسر قسطی موجود در سایت قسطی کلاب طیف گسترده ای از قیمت ها و ویژگی ها را شامل می شود. ایسر در تولید لپتاپ های خود تلاش کرده است که بهترین قابلیت ها را  ارائه دهد تا نیاز کاربران خود را به بهترین نحو ممکن برطرف کند.

لپتاپ ایسر قسطی موجود در قسطی کلاب لپتاپ های با وزن کم و قابلیت حمل بالا هستند که از رزولوشن صفحه بسیار بالایی برخوردارند. کیفیت بالای صفحه نمایش لپتاپ ایسر قسطی تماشای یک فیلم با کیفیت را به کاری بسیار لذت بخش تبدیل می کند.

همچنین رم لپتاپ ایسر قسطی ۱۶ گیگا بایت است که پردازش برنامه های مختلف را در مدت زمان کمی ممکن می سازد. حافظه ۲۵۶ گیگا بایتی ssd که در لپتاپ های ایسر قسطی اخیر وجود دارد نیز استفاده از این محصول را لذت بخش می کند.

در مجموع می توان لپتاپ های ایسر را به عنوان یک کالای با کیفیت معرفی کرد که ارزش خرید دارد. به خصوص که قسطی کلاب امکان خرید قسطی انواع لپتاپ ایسر را نیز امکان پذیر کرده است.

شرایط خرید قسطی از قسطی کلاب

به طور کلی قسطی کلاب یک فروشگاه اینترنتی است که از سال ۹۷ راه اندازی شده است و طیف گسترده ای از کالاها را به فروش می رساند. در قسطی کلاب شرایط مختلفی برای انجام خرید قسطی ارائه شده است و کاربران می توانند شرایط متناسب با خود را انتخاب و اقدام به خرید قسطی نمایند.

کاربران قسطی کلاب اگر کارمند باشند با ارائه فیش حقوقی و سفته می توانند خرید قسطی انجام دهند و لزومی ندارد که چک بدهند. کاربرانی که شغل آزاد دارند نیز می توانند از فرصت خرید قسطی این فروشگاه اینترنتی استفاده کنند و باید به ازای هر ماه قسطی که دارند چک ارائه دهند.

به غیر از شرایط ذکر شده در بالا که برای دو دسته از کاربران متفاوت است، سایر شرایط یکسان می باشد. هر کاربر که اقدام به خرید قسطی کالای دیجیتال و یا هر کالای دیگری می کند، می تواند تا سقف سی میلیون خرید قسطی انجام دهد و تعداد اقساط خود را به دلخواه بین ۳ تا ۱۲ ماه انتخاب نماید.

با وجود قسطی کلاب و امکان خرید قسطی کالای دیجیتال آن تمامی علاقه مندان به دنیای دیجیتال می توانند تمام اقلام مورد نیاز خود و در میان آن ها لپتاپ ایسر اقساطی خود را خریداری کنند.

در صورت وجود مشکل یا هر گونه سوال با کارشناسان فروشگاه قسطی کلاب تماس حاصل فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی a33 سامسونگ

خرید اقساطی گوشی a33 سامسونگ
گوشی‌های برند سامسونگ از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند. برای خرید اقساطی گوشی a33 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای...

خرید اقساط گوشی اپل

خرید اقساط گوشی اپل
برند اپل یکی از بزرگترین شرکت‌های آمریکایی است. برای خرید اقساط گوشی اپل به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...