خرید قسطی گوشی گلکسی زد فولد 4

تاریخ انتشار:
1403/2/19 08:46:32

یکی از جدیدترین محصولات برند سامسونگ مدل Galaxy zfold4 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی گلکسی زد فولد 4 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی گلکسی زد فولد 4


گوشی گلکسی زد فولد 4

خرید قسطی گوشی گلکسی زد فولد 4 چگونه است؟ شرایط خرید اقساطی گوشی گلکسی زد فولد 4 چیست؟ گوشی گلکسی زد فولد 4 چه ویژگی‌هایی دارد؟ با افزایش جمعیت و پیشرفت تکنولوژی، استفاده کردن از کالای دیجیتال نیز افزایش پیدا کرد. بر این اساس امروزه گوشی‌های هوشمند متنوع و زیادی تولید می‌شود که هر کدام از آنها ویژگی‌های خاص خود را خواهند داشت.

یکی از جدیدترین گوشی‌هایی که به بازار عرضه شده است، گوشی گلکسی زد فولد 4 می‌باشد که از نظر کارایی کاربردهای بسیار زیادی خواهد داشت. علاوه بر این در زمینه نرم افزار پیشرفت قابل توجهی داشته است. با وجود اینکه گلکسی زد فولد 4 از مقاومت خوبی برخوردار است، اما در مقایسه با رقبای خود وزن قابل توجه و زیادی دارد.

بررسی صفحه نمایش و طراحی کالای دیجیتال

اگر طراحی گوشی را با نسل قبلی آن مقایسه کنیم متوجه می‌شویم که طول گوشی نسبت به زد فولد 3 کوتاه تر شده است. با این وجود به عرض گوشی اضافه شده است. این در حالی است که وزن گوشی کمتر شده و از نظر کیفیت نیز پیشرفت قابل توجهی داشته است. سامسونگ مانند سایر تولیدات خود در ساخت گوشی زد فولد 4 نیز از یک نمایشگر سوپر امولد 120 هرتزی استفاده کرده است. با این تفاسیر در پنل داخلی و جلوی گوشی می‌توان شاهد رزولوشن 1080 بود. به علاوه به جرات می‌توان گفت که تشخیص رنگ و نور در این گوشی بی‌نظیر است. برای خرید قسطی گوشی گلکسی زد فولد 4 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

بررسی حافظه، سخت افزار و نرم افزار

این گوشی با دو حافظه 516 و 256 به بازار عرضه شده است و علاوه بر این در ساخت آن از رم 12 استفاده شده است. هنگام خرید اقساطی گوشی گلکسی زد فولد 4 باید به ویژگی‌های سخت افزار و نرم افزار گوشی نیز توجه نمود. این گوشی فوق العاده، با اندروید دوازده به بازار عرضه شده است. به علاوه در تولید این کالای دیجیتال از پردازنده قوی اسنپ دراگون استفاده شده است. در بخش نرم افزار گوشی نیز می‌توان شاهد قابلیت‌های بسیار زیادی بود. به عنوان مثال می‌توان همزمان چندین فعالیت مختلف را با استفاده از گوشی انجام داد.

بررسی باتری و دوربین

سامسونگ در تولید گوشی گلکسی زد فولد 4 از باتری 4400 میلی آمپری استفاده کرده است. بنابراین با انجام فعالیت‌های معمولی می‌توان یک روز کامل از این کالای دیجیتال استفاده نمود. میزان شارژدهی گوشی نیز مطلوب است. با این تفاسیر پنجاه درصد از باتری گوشی در عرض نیم ساعت شارژ خواهد شد. از بحث باتری گوشی که بگذریم نوبت به بررسی دوربین‌های گوشی می‌رسد. برای خرید قسطی گوشی گلکسی زد فولد 4 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

بر این اساس می‌توان گفت که لنز اصلی دوربین از کیفیت پنجاه مگاپیکسلی برخوردار می‌باشد. به علاوه در تولید گلکسی زد فولد 4 از دو لنز دوازده مگاپیکسلی نیز استفاده شده است. سامسونگ برای دوربین سلفی نیز از دو لنز 10 و 4 مگاپیکسلی استفاده کرده است. عکاسی با این گوشی لذت بخش خواهد بود و با توجه به کیفیت مناسب تصاویر می‌توان عکس‌های قابل قبولی را ثبت نمود.

خرید اقساطی گوشی گلکسی زد فولد 4 از فروشگاه قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین مراکز فروش کالای دیجیتال می‌باشد که علاوه بر فروش قسطی امکان خرید نقدی و اقساطی را نیز فراهم نموده است‌. تمام اجناس این فروشگاه اصل بوده و با بهترین قیمت به فروش می‌رسند. تمام شرایط و مراحل خرید قسطی کالا در سایت درج شده است. با این تفاسیر با مطالعه شرایط خرید قسطی کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب، می‌توان تمام اجناس را با نازلترین قیمت خریداری نمود. پس از ثبت سفارش، کالاهای خریداری شده در کمترین زمان ممکن ارسال خواهند شد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی از دیجی کالا

خرید قسطی از دیجی کالا
فروشگاه های اینترنتی بسیاری در سراسر کشور فعالیت دارند که امکان خرید از راه دور را برای تمام کاربران از تمام نقاط کشور مهیا می کنند، اما ....

خرید قسطی گوشی ردمی نوت 10s

خرید قسطی گوشی ردمی نوت 10s
تلفن همراه یکی از ملزومات هر فردی است که در دنیای امروز وجود دارد. برای خرید قسطی گوشی ردمی نوت 10s به بخش موبایل در دسته بندی کالای...