خرید اقساطی se 2022

تاریخ انتشار:
1403/2/28 01:30:23

اگر تمایل به خرید اقساطی se 2022 با قیمتی عالی و شرایطی آسان دارید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی se 2022


گوشی آیفون SE 2022 

گوشی آیفون SE 2022 کمپانی اپل در تاریخ 8 مارس به صورت رسمی معرفی و از تاریخ 18 مارس 2022 در اختیار خریداران قرار گرفت. نمایشگر 4.7 اینچی نوع Retina IPS، پردازنده اختصاصی A15 و باتری باکیفیت، از جذابیت‌های خرید قسطی se 2022 اپل به حساب می‌آید. گوشی‌های سری SE شرکت اپل، به دلیل برخورداری از قیمت پایین‌تر در مقایسه با دیگر مدل‌ها، فروش نسبتا خوبی را در بازارهای جهانی به دست آورده است.

سبک طراحی

نوع طراحی و مشخصات ظاهری، اولین ویژگی خرید اقساطی se 2022 اپل را شامل می‌شود. زبان طراحی نوستالژی و کاربر پسند این گوشی، توجه بسیاری از کاربران کالاهای دیجیتال را به خود جلب نموده است. در قسمت حاشیه بالایی صفحه نمایش، سنسور مربوط به دوربین سلفی خودنمایی می‌کند. در بخش پایین نمایشگر، دکمه Home و حسگر اثر انگشت جلوه می‌کند. جنس جلویی و پشت این مدل گوشی آیفون از جنس متریال شیشه‌ای است. همچنین، وجود فریم آلومینیومی زیبایی و جذابیت خاصی به اس ای 2022 بخشیده است.

نمایشگر آیفون se 2022

این مدل گوشی آیفون با یک نمایشگر 4.7 اینچی از نوع Retina IPS LCD و رزولوشن 750×1334 پیکسل عرضه می‌شود. نرخ نوسازی 60 هرتزی و حداکثر روشنایی 625 نیت این دستگاه، تصاویر را با کیفیت مناسب و قابل قبول به کاربر ارائه می‌کند. ضمنا، با توجه به میزان روشنایی 626 نیت، وضوح تصویر مطلوبی در شرایط نوری مختلف توسط نمایشگر گوشی انعکاس پیدا می‌کند. 

عملکرد پردازنده

ویژگی دیگر خرید قسطی se 2022 برند اپل به بخش سخت افزاری و پردازنده دستگاه مربوط می‌شود. این دستگاه به پردازنده اختصاصی و قدرتمند Apple A15 Bionic مجهز گردیده است. این پردازنده با معماری 5 نانومتری خود در اجرای بازی‌های سنگین، خوب و موثر عمل می‌کند. همچنین، به پشتوانه معماری 5 نانومتری، مصرف انرژی کمتری در پردازنده گوشی صورت می‌گیرد. ضمنا، پردازنده گرافیکی Apple GPU، عملیات پردازش و پالایش داده‌ها را به خوبی انجام می‌دهد.

دوربین Apple iphone se 2022

گوشی آیفون se 2022 در ساختار خود از یک سنسور دوربین با رزولوشن 12 مگاپیکسل بهره می‌برد. وجود پردازنده قوی، در ثبت عکس‌های باکیفیت و واضح کمک شایانی می‌نماید. برخورداری این محصول از دریچه دیافراگم f/1.8، ضمن جذب نور بالا، تصاویر مناسب و قابل توجهی را به ثبت می‌رساند. ضمنا، این دوربین از توانایی فیلم برداری با کیفیت 4k و سرعت 60 فریم در ثانیه برخوردار است. همچنین، در بخش فیلم برداری، اپل آیفون se از توانایی OIS یا لرزش گیر اپتیکال بهره می‌برد. علاوه بر این، دوربین سلفی اس ای دارای یک سنسور 7 مگاپیکسلی با دریچه f/2.2 است. برای خرید اقساطی se 2022 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

عملکرد باتری

بهره مندی از باتری با ظرفیت 2018 میلی آمپر ساعت، از دیگر ویژگی‌های مهم خرید قسطی se 2022 به حساب می‌آید. باتری لیتیوم یونی گوشی در زمان آماده به کار عملکرد مناسبی را به ثبت رسانده است. همچنین، باتری دستگاه از طریق یک شارژر سریع با توان 20 وات، شارژ می‌گردد. مدت زمان مورد نیاز برای فول شارژ شدن باتری گوشی حدود یک ساعت تخمین زده می شود. 

نحوه خرید اقساطی se 2022 اپل

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب، به منظور تجربه بهترین خرید، زمینه مناسب برای فروش قسطی آیفون اپل se 2022 را فراهم آورده است. این طرح به صورت غیر حضوری و بر پایه روش آنلاین به متقاضیان و خریداران گوشی iphone se ارائه می‌گردد. ضمنا، در فروشگاه آنلاین قسطی کلاب علاوه بر ارائه طرح‌های فروش اقساطی، امکان خرید نقدی انواع و اقسام کالای دیجیتال برای مشتریان فراهم شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی S22 ULTRA چکی

خرید قسطی گوشی S22 ULTRA چکی
گوشی s22 اولتزا جز بهترین محصولات برند سامسونگ می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی S22 ULTRA به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال..

خرید اقساطی tab m10 لنوو

خرید اقساطی tab m10 لنوو
یکی از تبلت‌های معروف برند لنوو مدل tab m10 می‌باشد. برای خرید اقساطی tab m10 لنوو به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی...