خرید اقساطی گلکسی واچ 5 پرو

تاریخ انتشار:
1403/2/26 11:51:40

شما می‌توانید برای خرید اقساطی گلکسی واچ 5 پرو با قیمتی عالی به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گلکسی واچ 5 پرو


ساعت هوشمند گلکسی واچ پرو 

بستن ساعت روی مچ دست علاوه بر کاربرد‌هایی که دارد، تیپ و استایل شما را به کلی تغییر می‌دهد. مخصوصا اگر کالای انتخابی با سبک پوشش شما یکنواخت باشد. امروزه ساعت‌های هوشمند طرفداران فراوانی پیدا کرده‌اند. این محصولات علاوه بر نمایش ساعت و تاریخ، به گوشی موبایل شما وصل شده و خدمات گسترده‌ای ارائه می‌دهند. اگر شما هم به دنبال داشتن یک ساعت هوشمند هستید، حتما نباید به فکر خرید نقدی باشید. خوشبختانه با خرید قسطی گلکسی واچ 5 پرو می‌توانید به راحتی یکی از بهترین ساعت مچی‌های بازار را روی دست خود ببندید.

با پیشرفت تکنولوژی اکنون شاهد تنوع گسترده‌ی انواع کالای دیجیتال از جمله ساعت‌های مچی در بازار هستیم. ساعت هوشمند یکی از پرطرفدارترین گزینه‌ها در میان خریداران بوده و توانسته محبوبیت زیادی در بین مردم کسب کند. اگر طرفدار آیفون باشید، بهتر است به دنبال اپل واچ بگردید، اما اگر از گوشی‌های اندرویدی استفاده می‌کنید، بهترین پیشنهاد استفاده از ساعت‌هایی است که از اندروید پشتیبانی می‌کنند. Galaxy watch 5 pro یکی از نام آشناترین محصولاتی است که در این دسته قرار می‌گیرد.

نگاهی به یکی از جذاب‌ترین ساعت‌های کمپانی سامسونگ می‌تواند کیفیت این محصول را آشکار کند. گلکسی 5 پرو با صفحه‌ای گرد و بدنه‌ای از جنس سیلیکون از ظاهری زیبا برخوردار است. این محصول زبان فارسی را به خوبی پشتیبانی می‌کند. حافظه داخلی این ساعت مچی 16 گیگ است که به نظر می‌رسد میزان معقولی باشد. سامسونگ در طراحی این ساعت از همان باتری گوشی‌های هوشمند در اندازه‌های کوچکتر استفاده کرده، باتری لیتیوم یونی. برای خرید اقساطی گلکسی واچ 5 پرو می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

صفحه نمایش این کالای دیجیتال از نوع AMOLED بوده و اندازه آن 1.43 اینچ است. رزولوشن نمایشگر با کیفیت 466 در 466 تصویر واضحی از هر آن چه می‌خواهید، ارائه می‌دهد. گلکسی واچ 5 به خوبی با دستگاه‌های اندروید 5 به بالا سازگار است و با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کند. این محصول بی نظیر برای کاربران اندروید فوق العاده است، بنابراین در خرید آن شک نکنید. با خرید قسطی گلکسی واچ 5 پرو از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

امکانات ساعت Galaxy watch 5 pro

تا به اینجا با ویژگی‌های این ساعت جذاب آشنا شدید، اما در ادامه می‌خواهیم برخی از امکانات این محصول را نیز بررسی کنیم: 

•شمارش ضربان قلب
•سنجش فشار خون
•اندازه گیری شتاب
•تشخیص میزان چربی
•تشخیص وضعیت خواب
•سنجش اکسیژن خون
•کنترل بیش از 90 حرکت ورزشی
•امکان پاسخ یا رد تماس‌های دریافتی
•دانلود هزاران واچ فیس
•مکان یابی تلفن هوشمند
•کنترل شاتر گوشی در زمان عکاسی
•نمایش وضعیت آب و هوا

خرید اقساطی گلکسی واچ 5 پرو از قسطی کلاب

خرید قسطی گلکسی واچ 5 پرو یک پیشنهاد فوق‌العاده برای افرادی است که به هر دلیلی امکان خرید ساعت هوشمند را ندارند. این خدمات توسط قسطی کلاب با بهترین شرایط و کمترین میزان پیش پرداخت ارائه می‌شود. اگر نمی‌خواهید یکباره چندین میلیون هزینه کنید یا فعلا پولی در دسترس ندارید، این یک فرصت مناسب است تا با طرح‌های قسطی کلاب یکی از بهترین ساعت‌های سامسونگ را تهیه کنید.

برای آگاهی بیشتر درباره شرایط فروش اقساطی قسطی کلاب، بهتر است بدانید 3 طرح برای کاربران در نظر گرفته شده است:در طرح پایا و حامی کارمندان، افراد مشغول در مشاغل آزاد و حتی بازنشستگان می‌توانند با ارائه فیش حقوقی یا جواز کسب به ترتیب تا سقف 50 و 80 میلیون خرید کنند. طرح بایچک برای خرید اقساطی به همراه چک تا سقف 150 میلیون است و طرح پارسیان اجازه خرید تا سقف 100 میلیون با شرایط ویژه (کمترین میزان پیش پرداخت) را به مشتریان می‌دهد.

با توجه به شرایط فعلی بازار، بسیاری از افراد به جای خرید نقدی اقدام به خرید اقساطی محصولات خود می‌کنند. اگر شما هم به دنبال تهیه ساعت هوشمند هستید، بهتر است از یکی از طرح‌های قسطی کلاب استفاده کنید. برای خرید اقساطی گلکسی واچ 5 پرو به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی لپتاپ ایسوس 2021

خرید اقساطی لپتاپ ایسوس 2021
بهترین لپ تاپ بی شک متعلق به کمپانی ایسوس است. برای خرید اقساطی لپتاپ ایسوس 2021 به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید نقدی تبلت

 خرید نقدی تبلت
اگر تمایل به خرید نقدی تبلت با بهترین برند های روز دنیا را دارید به وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید. وبسایت قسطی کلاب علاوه بر خرید نقدی، خرید...