خرید قسطی گوشی ایفون 15 با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/28 16:50:39

شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی ایفون 15 با چک به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی گوشی ایفون 15 با چک


بررسی طراحی و ساختار گوشی آیفون 15

قبل از اینکه به مقوله خرید قسطی گوشی آیفون 15 بپردازیم؛ بهتر است تمام ویژگی‌های این گوشی را بررسی‌کنیم. گوشی آیفون 15 در رنگ‌های مشکی، صورتی، سبز ‌روشن، آبی‌ روشن و زرد روشن به بازار ارائه شده‌است. پیش از تولید آیفون 15 اپل از طراحی یکسان برای گوشی‌های خود استفاده می‌کرد؛ اما پس از دیدن این اسمارت فون متوجه تغییرات ظاهری آن خواهیدشد. 

گوشی آیفون 14 پرومکس به‌جای ناچ دارای جزیره‌ی پویا بود. پیش‌بینی می‌شد که نسل‌های بعدی این اسمارت‌فون نیز به جزیره‌ی پویا مجهز باشند و اکنون سری 15 این گوشی‌ها نیز با این ویژگی تولید شده‌اند. یکی‌دیگر از ویژگی‌های آیفون 15 که توجه شما را جلب می‌کند؛ بهبود طراحی بدنه است. دلیل اصلی این مورد بهبود انحنای لبه‌های گوشی می‌باشد.

پنل پشتی گوشی آیفون 15 نیز تغییراتی داشته‌است. پنل پشتی از جنس شیشه می‌باشد و دارای یک روکش مات است که اثر‌انگشت را تا حدودی جذب نمی‌کند. فریم کناری گوشی به‌جای فولاد زنگ نزن از تیتانیوم گرید 5 ساخته شده‌است؛ این مورد باعث‌شده تا وزن گوشی کمتر شود و مقاومت آن بالاتر رود.

بررسی صفحه‌ نمایش آیفون 15

صفحه‌نمایش این گوشی نسبت به نسل‌های قبلی حاشیه‌ی کمتری دارد. نسبت نمایشگر به بدنه از 88 درصد به 90 درصد رسیده‌است و بخش زیادی از فریم روبه‌رویی را صفحه‌نمایش تشکیل داده‌است. روشنایی صفحه‌نمایش نیز بهبود یافته‌است و به 1000 نیت افزایش یافته‌است؛ البته در حالت حداکثری به 2000 نیت نیز می‌رسد.

بررسی عملکرد دکمه Action button در آیفون 15

شرکت اپل در گوشی آیفون 15 دکمه سنتی بی‌صدا کردن گوشی را با دکمه Action button جایگزین کرده‌است. این دکمه دقیقا هم‌اندازه دکمه سنتی می‌باشد، با این تفاوت که شما می‌توانید آن را شخصی سازی کنید. شما می‌توانید از این دکمه برای بی‌صدا کردن، میانبر به دوربین یا یک برنامه دیگر، روشن کردن چراغ‌قوه استفاده‌کنید.

بررسی باتری گوشی آیفون 15

شرکت اپل ظرفیت باتری گوشی‌های خود را در مراسم رونمایی عنوان نمی‌کند و معمولا پس از چند روز این موضوع روشن می‌شود. طبق اطلاعات منتشرشده گوشی آیفون 15 با ظرفیت 3349 میلی‌آمپر به بازار ارائه شده‌است؛ این مقدار در نسل قبلی آیفون 3279 میلی‌آمپر بوده‌است. البته طبق اطلاعات منتشرشده شارژدهی این نسل نسبت به نسل قبلی بهبود نیافته‌است. البته توجه داشته‌باشید که آیفون 14 عملکرد خوبی در شارژدهی داشته‌ است. 

بررسی کیفیت دوربین آیفون 15

دوربین اصلی گوشی آیفون 15 دارای سنسوری 48 مگاپیکسلی است، که اندازه پیکسل آن 1 میکرون می‌باشد. این سنسور در پس لنزی 26 میلی‌متری قرارگرفته است و از فوکوس خودکار تشخیص فاز دو پیکسلی و لرزش‌گیر سنسور شیفت پشتیبانی می‌کند. این سنسور 24 مگاپیکسلی باعث می‌شود تا عکس‌ها رزولوشن بالاتری داشته‌باشند. به‌گفته شرکت اپل زوم 2 برابری اپتیکال نیز به گوشی آیفون 15 اضافه شده‌است و جای‌خالی لنز تله فوتو کمتر حس می‌شود. همچنین پرتره دوربین این گوشی نیز بهبود یافته‌است و می‌توانید تصاویر زیبایی را در شب و روز ثبت‌کنید.

بررسی پورت تایپ c اضافه‌شده به آیفون 15

برند اپل بالاخره در آیفون 15 درگاه لایتنینگ را کنارگذاشته و از درگاه تایپ c استفاده کرده‌است. شرکت اپل باتوجه به سیاست‌های اتحادیه اروپا مجبور به تغییر درگاه لایتنینگ شد. دقت داشته‌باشید که سرعت انتقال اطلاعات در گوشی آیفون 15 و گوشی آیفون 15 پرومکس متفاوت می‌باشد. سرعت انتقال اطلاعات در آیفون 15 مانند نسل‌های قبل می‌باشد و سرعتی همانند USB 2.0 دارد. البته آیفون 15 همچنان دارای فناوری شارژ سریع 20 واتی می‌باشد؛ این درحالی است که امروزه گوشی‌های اقتصادی نیز از شارژ 25 واتی برخوردار هستند.

بررسی کیفیت صدای اسپیکر‌های گوشی آیفون 15

اسپیکر‎های آیفون 15 صدایی رسا و باکیفیت را تولید می‌کنند. شرکت اپل در آیفون 15 از بلندگوهای استریو استفاده کرده‌است و خیال همگان را از بابت بلندگوهای این گوشی راحت کرده‌است. همچنین موتور Taptic اپل هپتیک خارق‌العاده‌ای را در اختیار شما می‌گذارد. توجه داشته‌باشید که اپل برای بهبود کیفیت صدا هنگام تماس از ویژگی Voice Isolation استفاده ‌کرده‌است.

خرید قسطی گوشی آیفون 15 از سایت فروشگاهی قسطی کلاب

اگر قصد خرید قسطی گوشی آیفون 15 و آشنایی بیشتر با سایر نسل‌های آیفون را دارید؛ به شما پیشنهاد می‌کنیم که به سایت قسطی کلاب مراجعه‌کنید. شرایط فروش قسطی محصولات این سایت قطعا کار شما را برای خرید راحت خواهد‌کرد. اگر قصد خرید اقساطی یا خرید نقدی تلفن همراه را دارید؛ این سایت به شما در خریدتان کمک ویژه‌ای خواهدکرد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطي گوشی آیفون 13 چکی

خرید اقساطي گوشی آیفون 13 چکی
شما می‌توانید برای خرید اقساطي گوشی آیفون 13 با چک یا سفته الکترونیکی به بخش موبایل اپل دردسته بندی کالای دیجیتال....

خرید اقساطی موبایل بلک بری

خرید اقساطی موبایل بلک بری
گوشی بلک بری از امن ترین تلفن های همراه جهان است که اکثر سیاستمداران از جمله باراک اوباما و هیلاری کلینتون ...