خرید قسطی گوشی poco c31

تاریخ انتشار:
1403/2/28 05:49:37

اگر تمایل به خرید قسطی گوشی poco c31 با قیمتی عالی دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید مقرون به صرفه را تجریه کنید.


خرید قسطی گوشی poco c31


گوشی poco c31

اگر به دنبال تهیه یک تلفن همراه اقتصادی، با امکانات ایده آل هستید؛ پیشنهاد ما خرید قسطی گوشی poco c31، یکی از پرطرفدارترین مدل‌های برند شیائومی است. در صورتی که، استفاده خیلی خاصی از گوشی نداشته باشید، تا سال‌های سال می‌توانید بدون دغدغه از این مدل بهره ببرید و یا آن را به عنوان گوشی دوم خود خریداری نمایید. در ادامه، به تحلیل ویژگی‌های poco c31 می‌پردازیم. همراه ما باشید. 

نکاتی در رابطه با معرفی گوشی poco c31

با خرید اقساطی گوشی poco c31، شما به یک تلفن همراه با طراحی ساده و کاربردی دست خواهید یافت. در لبه سمت راست این گوشی، دکمه پاور و دکمه تنظیم صدا وجود دارد. در لبه سمت چپ گوشی نیز، خشاب سیم کارت تعبیه شده است، که به صورت همزمان از دو سیم کارت و یک Micro SD پشتیبانی می‌‍کند. درگاه جک هندزفری در قسمت بالای گوشی واقع شده است. در پنل پشتی شاهد سه ماژول دوربین و یک فلش LED در یک قاب مربعی شکل می‌باشیم. همچنین، حسگر تشخیص اثر انگشت نیز، در پنل پشتی جای گرفته است. از لحاظ طراحی، می‌توان poco c31 را بسیار مشابه poco c3 دانست.

خرید قسطی گوشی poco c31، یک نمایشگر IPS با ماکزیمم روشنایی 400 نیت را در اختیار کاربر می‌گذارد. این موضوع ممکن است کاربر شما را اذیت کند و اجازه ندهد محتوای صفحه نمایش را به خوبی مشاهده کند. همچنین، نسبت صفحه نمایش این گوشی نسبت به بدنه تقریبا 81 درصد است و از یک کیفیت تصویر کاملا معمولی برخوردار می‌باشد.  

از دیگر مزایای خرید قسطی موبایل poco c31، می توان به دوربین این گوشی اشاره داشت. لنز اصلی این گوشی 13 مگاپیکسل و لنز ماکرو و عمق سنج آن 2 مگا پیکسل می‌باشند. لنز اصلی، در شرایط نوری خوب، عملکرد قابل قبولی دارد. اما، از دو لنز دیگر نمی توان انتظار زیادی داشت. البته، کیفیت عکسبرداری و فیلمبرداری poco c31، در این رنج قیمتی کاملا طبیعی می‌باشد. 

مشخصات فنی گوشی poco c31

پیش از اقدام به خرید اقساطی گوشی poco c31، بهترین کار، کسب اطلاع از ویژگی‌های فنی این کالای دیجیتال می‌باشد.  

تاریخ معرفی: سال 2021، ماه سپتامبر
سیستم عامل در زمان عرضه: اندروید 10، MIUI 12
رنگ بندی: خاکستری و آبی
ابعاد: 164.9 * 77.1 * 9 میلی متر
وزن: 194 گرم
تعداد سیم کارت: 2 عدد (نانو سیم Dual stand by)
ابعاد صفحه نمایش: 6.5 اینچ
نوع صفحه نمایش: IPS
رزولوشن تصویر: 720 * 1600 پیکسل
تراکم پیکسلی: تقریبا 269 پیکسل
حافظه داخلی: 32 گیگابایت با RAM 3 گیگابایت، 64 گیگابایت با RAM 4 گیگابایت
ظرفیت باتری: 5000 میلی آمپر
توان شارژ باتری: 10 وات
رزولوشن دوربین سلفی: 5 مگاپیکسل
رزولوشن دوربین اصلی: 13 مگاپیکسل
قابلیت‌های دوربین: پشتیبانی از فلش LED و HDR
اسپیکر: دارد
درگاه جک 3.5 میلیمتری: دارد
سایر مشخصات: پشتیبانی از رادیو FM، GPS، بلوتوث 5.0، هات اسپات، وای فای، تکنولوژی HSPA، LTE و GSM 

جمع بندی

خرید قسطی گوشی poco c31، علاوه بر نقاط قوتی که دارد، می‌تواند نقاط ضعفی را نیز، برای کاربر داشته باشد.

نقاط قوت محصول: باتری 5000 میلی آمپری
نقاط ضعف محصول: دوربین سلفی با کیفیت پایین، عدم استریو بودن اسپیکر، عدم پشتیبانی از شارژ سریع 

خرید اقساطی گوشی poco c31 در وب سایت قسطی کلاب

امروزه، بسیاری از فروشگاه‌ها به صورت آنلاین در حال فعالیت می‌باشند و اغلب، می‌توانید از آنها فقط خرید نقدی داشته باشید. در این میان، کمتر آنلاین شاپی، شرایطی را برای فروش قسطی گوشی و دیگر اقلام، ارائه می‌دهد. از این روی، اگر قصد خرید اقساطی ساعت هوشمند، تلفن همراه، لپ‌تاپ را دارید، پیشنهاد ما مراجعه به وب سایت قسطی کلاب می‌باشد. شما مشتریان گرامی طی سه طرح بایچک، پارسیان و پایا تا سقف 150.000.000 تومان، می توانید با تکمیل مدارک خود، در این فروشگاه ثبت سفارش نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی آیپد مینی 2021

خرید اقساطی آیپد مینی 2021
در این مقاله قصد داریم به بررسی یکی از بهترین محصولات شرکت اپل بپردازیم. برای خرید اقساطی آیپد مینی 2021 به بخش تبلت در دسته بندی...

خرید اقساطی گوشی POCO X4 GT

خرید اقساطی گوشی POCO X4 GT
اگر قصد خرید اقساطی گوشی POCO X4 GT با شرایطی آسان را دارید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه...