خرید قسطی ظرفشویی جی پلاس با سفته

تاریخ انتشار:
1403/2/25 09:18:42

ماشین ظرفشویی یکی از مهم‌ترین وسایل در هر آشپزخانه‌ای است. برای خرید قسطی ظرفشویی جی پلاس با سفته به بخش ماشین ظرفشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی ظرفشویی جی پلاس با سفته


برجسته ترین مشخصات ماشین ظرفشویی جی پلاس

ماشین ظرفشویی جی پلاس (G+Plus) با امکانات کاربردی و بی‌نظیر و قیمت مناسب تولید و به بازار مصرف کننده عرضه می‌شود. شرکت گلدیران در فرآیند تولید ماشین های ظرفشویی جی پلاس از پیشرفته‌ترین فناوری‌ها استفاده نموده است. مجهز شدن به موتور اینورتر هوشمند، بهره مندی از برنامه‌های شستشوی متنوع و سطح کیفی بالا، به خوبی این موضوع را به اثبات می‌رساند. خرید قسطی ظرفشویی جی پلاس از بهترین راهکارها در جهت تهیه این محصول خوش ساخت به شمار می‌رود.  

مجهز شدن به موتور Eco power inverter و موتور هوشمند BLCD، مهم‌ترین ویژگی‌های خرید اقساطی ظرفشویی جی پلاس را شامل می‌شود. تعبیه موتور هوشمند اینورتر در ساختار ظرفشویی Gplus، مدیریت و کنترل مصرف انرژی را رقم زده است.

در پرتو وجود این موتور، ظرفشویی جی پلاس از راندمان و بازدهی بالایی برخوردار می‌باشد. همچنین، طراحی موتورهای BLDC، به عنوان نسل جدید موتورها، طول عمر بالا و افزایش راندمان و بهره‌وری دستگاه را به دنبال داشته است. عدم تولید آلودگی‌های کربنی و سطح صدای پایین در هنگام کارکرد، از نقاط قوت موتورهای هوشمند BLDC محسوب می‌شود.

طراحی زیبا و جذاب، در کنار برخورداری از برنامه‌های شستشوی متنوع را می‌توان از دیگر مشخصات خرید قسطی ظرفشویی جی پلاس قلمداد نمود. برنامه شستشوی پرقدرت (Intensive)، برای شستشوی ظروف دارای لکه‌های سخت و بسیار کثیف کاربرد دارد. 

قابلیت شستشوی Auto، ضمن اندازه گیری میزان کثیفی ظروف، بهترین دما و زمان شستشو را به صورت اتوماتیک تنظیم می‌کند. برنامه شستشوی سریع، مدت زمان فرآیند شستشوی ظروف را کاهش می‌دهد. برنامه شستشوی Mix wash (شستشوی همزمان ظروف) امکان شستشوی انواع ظروف با جنس‌های مختلف را برای کاربران فراهم می‌آورد. 

سایر مشخصات ماشین ظرفشویی G+PLUS

مصرف بهینه انرژی و آب، حالت Self- Clean و قابلیت Half load، از دیگر ویژگی‌های مهم خرید اقساطی ظرفشویی جی پلاس به شمار می‌آید. ماشین ظرفشویی برند جی پلاس دارای گرید انرژی A++ می‌باشد. حالت self-clean دستگاه پس از اتمام فرآیند شستشو، فضای داخلی ظرفشویی را تمیز می‌کند. این امر در افزایش طول عمر مفید ماشین ظرفشویی تاثیر بسزایی برجای می‌گذارد.

همچنین، دستگاه GPLUS Dishwasher به قابلیت نصف ظرفیت یا Half load مجهز شده است. این ویژگی علاوه بر امکان شستشوی ظروف در صورت نصف بودن ظرفیت داخلی دستگاه، صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش هزینه‌های جانبی و اقتصادی کاربر را در پی دارد. ضمنا، اعمال قابلیت‌ها و حالت‌های این مدل ماشین ظرفشویی از طریق نمایشگر LED دستگاه صورت می‌گیرد. 

طراحی سه طبقه مجزا برای این دستگاه، امکان قرار دادن انواع ظروف اعم از پارچ و لیوان، قابلمه و ماهیتابه‌های بزرگ را در محفظه داخلی ظرفشویی فراهم ساخته است. برای خرید قسطی ظرفشویی جی پلاس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

بدنه و ساختار ماشین ظرفشویی جی پلاس از بهترین و باکیفیت ترین متریال تولید شده است. این امر دوام و استحکام دستگاه را در برابر عوامل محیطی، رطوبت و آب تضمین می‌کند. قابلیت Time delay، قابلیت شستشوی Glass care (برنامه شستشوی ملایم ظروف شیشه‌ای و کریستال)، رنگ بندی متنوع (سیلور، استیل، سفید)، دارای قفل کودک، شستشوی اقتصادی، برنامه پیش شستشو و قابلیت تنظیم سبد را می‌توان از دیگر ویژگی‌های فروش قسطی ماشین ظرفشویی جی پلاس برشمرد. 

طریقه خرید اقساطی ظرفشویی جی پلاس

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب در راستای افزایش سطح رفاه خریداران، طرح خرید اقساطی ظرفشویی ایرانی جی پلاس را اجرایی نموده است. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به وب سایت Ghesticlub.com، در جریان جزئیات و شرایط این طرح قرار گیرند. ضمنا، امکان خرید نقدی لوازم خانگی جی پلاس از فروشگاه آنلاین قسطی کلاب وجود دارد.

سایر بلاگ های مرتبط

تلویزیون ال جی قسطی

تلویزیون ال جی قسطی
شرکت ال جی از دیرباز توجه خود را روی تولید تلویزیون های خوش قیمت، باکیفیت، کامل و زیبا معطوف ساخته است. بر همین اساس، خرید تلویزیون ال جی قسطی...

خرید قسطی ظرفشویي دوو

خرید قسطی ظرفشویي دوو
برند دوو برندی استثنایی و موفق در ایران است. برای خرید قسطی ظرفشویي دوو به بخش ماشین ظرفشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی...