خرید اقساطی گوشی S21 ultra

تاریخ انتشار:
1403/2/19 12:44:28

یکی از بهترین و گران قیمت‌ترین گوشی‌های برند سامسونگ مدل S21 ultra  می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی S21 ultra به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی S21 ultra

 گوشی S21 ULTRA

گوشی S21 ULTRA محصولی با امکانات فوق العاده است که شما می‌توانید لذت خرید قسطی گوشی S21 ULTRA را با ما در این وب سایت تجربه نمایید. این گوشی، محصول شرکت سامسونگ می‌باشد که به دلیل ویژگی‌های خاص و فوق‌العاده‌ای که دارد، به شایستگی عنوان بهترین گوشی سامسونگ را از آن خود نموده است.

اولین چیزی که در مورد مشخصات گوشی S21 ULTRA جلب توجه می‌کند این است که روی این گوشی هیچ شیاری به منظور قرار دادن کارت حافظه، دیده نمی‌شود. به دلیل ظرفیت حافظه بالایی که این گوشی دارد بدیهی است که چنین امکاناتی چندان به کار نخواهد آمد. این گوشی دارای حافظه داخلی 256 گیگابایتی بوده و رم آن نیز 12 گیگابایت می‌باشد. 

طراحی زیبا و ارگونومیک گوشی S21 ULTRA 

به لحاظ ظاهری این کالای دیجیتال دارای طراحی بسیار زیبا و بی نقصی می‌باشد. این گوشی بر مبنای اصول ارگونومی طراحی شده است و دیزاین آن به گونه‌ای است که فرد می‌تواند به راحتی، برای مدت زمان طولانی این گوشی را در دست داشته و از آن استفاده نماید. 

حاشیه اطراف این گوشی به صورت خمیده بوده و همین موضوع باعث شده است که این دستگاه کاملا خوش دست به نظر آید. نکته مهم دیگری که در مورد مشخصات گوشی S21 ULTRA جلب توجه می نماید، مقاومت این وسیله در برابر آب و ضربه است. برای خرید اقساطی گوشی S21 ultra به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

به طوری که شما می‌توانید بدون نیاز به هیچ نوع تجهیزات دیگری، گوشی خود را وارد آب نموده و از فضای درون آب فیلم و عکس تهیه نمایید. در مورد استحکام و مقاومت گوشی در برابر ضربه و آسیب های این چنینی نیز می‌توانید به بدنه فوق العاده مقاوم آن اعتماد نموده و این گوشی را بدون گارد و گلس مورد استفاده قرار دهید.

مشخصات نرم افزاری و سخت افزاری گوشی S21 ULTRA

گوشی S21 ULTRA به لحاظ نرم افزاری کاملا به روز بوده و دارای رابط کاربری بسیار مناسبی است. این گوشی دارای اندروید 11 بوده و به وسیله جدیدترین رابط کاربری سامسونگ که one UI 3.1  نامیده می شود اجرا می‌گردد. با خرید قسطی گوشی S21 ultra از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

در بررسی سخت افزاری این محصول باید خاطر نشان کرد که نسخه جهانی گوشی S21 ULTRA با استفاده از تراشه اگزینوس ارائه می‌شود و تراشه کوالکام به بازار چین و آمریکا اختصاص دارد. تراشه اگزینوس بر مبنای تکنولوژی 5 نانومتری طراحی گردیده است و به همین جهت باعث افزایش قدرت گوشی و بهینه سازی باتری آن شده است. 

5 دوربین با کیفیت در گوشی S21 ULTRA 

این گوشی شامل 5 دوربین می‌باشد که دوربین واید آن 108 مگاپیکسلی بوده و به صورت پیش فرض می‌توان به وسیله آن عکس‌هایی 12 مگاپیکسلی گرفت. برای گرفتن عکس‌های اولترا واید نیز می‌توانید از دوربین 12 مگاپیکسلی آن استفاده نمایید. دو دوربین 10 مگاپیکسلی نیز در این دستگاه تعبیه شده است که امکان زوم 3 تا 10 برابری را فراهم می‌کند. دوربین سلفی نیز 40 مگاپیکسلی بوده و در حالت پیش فرض عکس‌های 6.5 مگاپیکسلی را ثبت می‌نماید. برای خرید اقساطی گوشی S21 ultra به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید اقساطی موبایل از قسطی کلاب

اگر تمایل به خرید قسطی گوشی S21 ULTRA دارید و بودجه کافی برای خرید نقدی این محصول را در اختیار ندارید، این فروشگاه اینترنتی خرید اقساطی موبایل را به شما پیشنهاد می‌نماید. این وب سایت با توجه به شرایط اقتصادی جامعه، شرایط ویژه‌ای را فراهم نموده است که همه افراد بتوانند از امکانات اقساطی این فروشگاه اینترنتی استفاده نموده و از تسهیلات ارائه شده برای خرید خرید گوشی S21 ULTRA بهره ببرند.

این مجموعه برای خرید اقساطی گوشی S21 ULTRA و انواع کالای دیجیتال دیگر، بستری ایجاد نموده است که خریداران بتوانند به راحتی محصولات مورد نظر خود را با قیمت مناسب و در چند قسط تهیه نمایند. فروش قسطی گوشی S21 ULTRA از وب سایت قسطی کلاب لذت یک خرید آسان و امن را برای شما به ارمغان می‌آورد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید گوشی a11 سامسونگ

خرید گوشی a11 سامسونگ
ساعت هوشمند سامسونگ با طراحی و قابلیت‌های بی‌نظیر به بازار عرضه شده است. برای خرید اقساطی ساعت هوشمند اکتیو سامسونگ به بخش...

خرید قسطي گوشی s23 ultra با چک

خرید قسطي گوشی s23 ultra با چک
شما می‌توانید برای خرید قسطي گوشی s23 ultra با چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید...