خرید اقساطی ماشین ظرفشویی دوو

تاریخ انتشار:
1403/2/29 17:02:23

یکی از محصولات پرفوش برند دوو، ماشین ظرفشویی می‌باشد که بسیار باکیفیت ساخته شده است. برای خرید اقساطی ماشین ظرفشویی دوو به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی ماشین ظرفشویی دوو


معرفی ماشین ظرفشویی دوو

دوو برندی محبوب و پرآوازه است که شهرت جهانی دارد. این برند در تولید لوازم خانگی در دنیا فعالیت می‌کند. محصولات باکیفیت این کمپانی رضایت مشتریان جهانی خود را به دست آورده و همین امر سبب شده تا این برند بازار فروش خوبی در دنیا داشته باشد.

دووی کره با رقبای قدری چون سامسونگ مواجه است و در بازار ایران نیز دست به تولید محصولات باکیفیتی می‌زند. یکی از این تولیدات ماشین ظرفشویی دوو می‌باشد که در این نوشته قصد داریم تا بیشتر در مورد این محصول توضیحاتی را ارائه دهیم. قابلیت خرید قسطی ماشین ظرفشویی دوو در قسطی کلاب فراهم شده است!

امکانات ویژه در ماشین‌های ظرفشویی دوو

در ماشین‌های ظرفشویی دوو با آپشن‌های بی‌نظیری چون برخورداری از برنامه‌های شستشوی متنوع، وجود سیستم دوش آب در قسسمت بالای ماشین، داشتن قفسه‌های مختلف برای انواع مختلفی از ظروف، مصرف بهینه انرژی، کم بودن صدا و لرزش دستگاه در زمان شستشو، برخورداری از شلنگ آب پر فشار به منظور حذف و از بین بردن لکه‌های سرسخت، داشتن طراحی فوق‌العاده در ساخت و برخورداری از گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب نام برد.

علاوه بر این قیمت محصولات دوو نیز نسبت به رقبایش مقرون به صرفه مناسب است. با خرید قسطی ماشین ظرفشویی دوو هیچ لکه‌ای باقی نخواهد ماند!

کیفیت محصولات دوو و قطعات به کار رفته در آنها فوق‌العاده است و تمامی این‌ها در کشور کره جنوبی تامین می‌شود. به خصوص موتور به کار رفته در این ماشین، عملکرد مطلوبی دارد. طول عمر این محصولات بالا می‌باشد و کم‌تر دچار مشکل و خرابی می‌شوند. البته، بهتر است تا به صورت سالانه سرویس شوند.

به هر حال این برند امتحان خود را پس داده و لذا نسبت به برندهای ناشناخته گزینه مطمئن‌تری برای خرید است. در ادامه قصد داریم تا به معرفی یکی از محصولات ماشین ظرفشویی دوو بپردازیم. با خرید اقساطی ماشین ظرفشویی دوو کیفیت را تجربه کنید!

ماشین ظرفشویی دوو مدل DW-1473S

این ماشین ظرفشویی می‌تواند ظروف 14 نفر را به خوبی شستشو دهد. از نوع مبله یا استاده است و در قسمت بالا فاقد قفسه می‌باشد، همچنین دارای رتبه مصرف انرژی A++  است.

ارتفاعی برابر با 840 میلی‌متر، عمقی معادل 598 میلی‌متر و پهنایی برابر با 600 میلی‌متر دارد. تعداد برنامه‌های شستشو در این ماشین 7 عدد است. با خرید نقدی یا اقساطی ماشین ظرفشویی دوو یک محصول زیبا را مهمان آشپزخانه خود کنید!

این ماشین ظرفشویی جدید مجهز به قفل کودک است. متاسفانه این دستگاه فاقد دکمه‌های لمسی می‌باشد، ولی از یک نمایشگر بزرگ LCD برخوردار است. یکی از قابلیت‌های موجود در این ماشین، قابلیت شستشوی ظروف بزرگ است. مدل 1473S سه بازوی قدرتمند دارد که در زمان شستشو عمل می‌کنند، همچنین دارای سه سبد مجزا می‌باشد که به منظور چیدمان استاندارد ظروف به کار می‌روند.

یکی از قابلیت‌های فوق‌العاده این ماشین ظرفشویی، قابلیت تاخیر زمانی در برنامه‌های شستشو می‌باشد که به شما این امکان را می‌دهد تا بین یک تا 24 ساعت بعد پروسه شستشو را برای فعالیت تنظیم نمایید.

به این ترتیب، با وجودی که ممکن است در منزل حضور نداشته باشید، ماشین شما در زمان مناسب به خوبی کار می‌کند و در وقت شما صرفه‌جویی می‌شود. با خرید اقساطی ماشین ظرفشویی دوو در مصرف انرژی بهینه رفتار کنید!

برنامه شستشوی اقتصادی در مدل دوو 1473S کمک می‌کند تا در مصرف برق و آب صرفه‌جویی کنید. برنامه شستشوی سریع نیز به شما این امکان را می‌دهد تا در عرض یک ساعت کلیه ظروف خود را شسته و به کابینت برگردانید. برنامه شستشوی ظریف حساس نگرانی شما را نسبت به ظروف شکننده و قیمتی برطرف می‌سازد.

برنامه شستشوی قدرتمند نیز کمک می‌کند تا ظروف چرب و خیلی کثیف با قدرت بیشتری شستشو شوند. به علاوه در این مدل دوو از قابلیت‎‌هایی مثل آبکشی، شستشوی ظروف معمولی و شستشوی اتوماتیک نیز برخوردار خواهید بود.

شرایط خرید اقساطی ماشین ظرفشویی دوو

اگر شما نیز خانواده شاد و پرجمعیتی دارید، برای داشتن ظروفی تمیز و آسان شدن کارها، این محصول بی‌نظیر را خریداری کنید. برای تهیه این ماشین ظرفشویی به قسطی‌ کلاب مراجعه فرمایید تا از شرایط فروش اقساطی لوازم خانگی مطلع شوید.

شرایط فروش اقساطی توسط لیزینگ‌های موجود در سایت قسطی کلاب امکان پذیر شده است. پیشنهاد ما به شما خخرید قسطی ماشین ظرفشویی دوو از قسطی کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

ماشین لباسشویی هافنبرگ اقساطی

 ماشین لباسشویی هافنبرگ اقساطی
ماشین لباسشویی هافنبرگ اقساطی، یکی از برندهای باکیفیت و مرغوب ماشین لباسشویی به شمار می رود. برای کسانی....

خرید اقساطی یخچال فریزر کلور با چک

خرید اقساطی یخچال فریزر کلور با چک
کلور یکی از بهترین برندهای ایرانی می‌باشد که محصولات باکیفیت و پرفروشی دارد. برای خرید اقساطی یخچال فریزر کلور با چک به بخش یخچال...