خرید قسطی ماشین لباسشویی جی پلاس 7.5 کیلویی

تاریخ انتشار:
1403/2/11 05:49:25

برند جی پلاس یکی از موفق‌ترین برندهای جدید ایرانی است که طرفداران بسیاری دارد. برای خرید اقساطی ماشین لباسشویی جی پلاس 7.5 کیلویی به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی ماشین لباسشویی جی پلاس 7.5 کیلویی

ماشین لباسشویی جی پلاس

ال جی یک شرکت کره‌ای مشهور و شناخته شده است که در سراسر جهان به فعالیت‌های تولیدی می‌پردازد. برند ال جی در ایران نیز مونتاژ می‌شود و تحت نام تجاری جی پلاس به فروش می‌رسد.

کارخانه گلدیران محصولات تولید شده جی پلاس را گارانتی می‌کند. محصولات ساخته شده توسط جی پلاس از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا بهره‌مند هستند. 

این ماشین‌ها قادرند تا علاوه بر شستشوی مناسب، به خشک کردن لباس‌ها نیز بپردازند. قابلیت خرید اقساطی ماشین لباسشویی جی پلاس 7.5 کیلویی در قسطی‌کلاب فراهم شده است.

ماشین لباسشویی 7.5 کیلویی مدل K723W جی پلاس

این ماشین لباسشویی در رنگ زیبای سفید و توسط شرکت ال جی تولید شده است و گلدیران، این محصول را ضمانت می‌کند. ظرفیت این ماشین، هفت و نیم کیلوگرم است. از نظر موتور مجهز به سیستم هوشمند اکو پاور می‌باشد و همچنین مجهز به موتور براشلس است.

این موتور قدرتمند کمتر دچار خرابی می‌شود، صدای کمی تولید می‌کند و با توجه به وزن لباس‌های موجود در مخزن، عمل می‌کند. با خرید قسطی ماشین لباسشویی جی پلاس 7.5 کیلویی کیفیت شستشو را احساس کنید!

طراحی درب این ماشین لباسشویی طوری است که از سمت جلو و سمت چپ باز می‌شود. ابعاد این ماشین برابر با 527x596x850 میلی متر مکعب است. موتور اینورتر این دستگاه به خوبی عمل می‌کند. 

این نوع موتورها قادر هستند تا علاوه بر ایجاد صدا و لرزش کمتری که دارند به علت برخورد کم‌تر با اجزای داخلی، از طول عمر بالاتری نیز برخوردار باشند. 

در این ماشین یک صفحه نمایش زیبا قرار گرفته است که توسط نور ال ای دی خوانده می‌شود. با خرید اقساطی ماشین لباسشویی جی پلاس 7.5 کیلویی تمیزی را تجربه کنید!

موتور قدرتمند این ماشین قادر است تا با سرعت 1200 دور در دقیقه عمل کند. این موتور دارای 5 سال گارانتی می‌باشد. این نوع محصول یکی از محصولات مقرون به صرفه است که تولید آن به مصرف بهینه انرژی کمک می‌کند. رده مصرف انرژی این دستگاه از درجه A+ می‌باشد.

این دستگاه دارای 16 برنامه شستشوی اصلی و از پیش تعریف شده و 5 برنامه تکمیلی می‌باشد که در صورت دلخواه می‌توانید با توجه به مصرف و نوع شستشوی خود، زمان و کارایی این شستشوها را تعریف کنید. با خرید قسطی ماشین لباسشویی جی پلاس 7.5 کیلویی بدرخشید!

از جمله برنامه‌های موجود در این ماشین، لباسشویی قابلیت شستشوی سریع می‌باشد که در زمان عجله شما، ماشین لباسشویی قادر است تا لباس‌های مورد نظر را با سرعتی بالا و در زمانی کوتاه شستشو دهد. همچنین، دارای یک برنامه اختصاصی جهت شستشوی لباس‌های حساس و لباس زیر است.

یک برنامه اختصاصی نیز به شستشوی اقلام بسیار کثیف، اختصاص دارد و سبب می‌شود، این ماشین با قدرت بیشتری به شستشو بپردازد. یکی از برنامه‌های فوق‌العاده این ماشین، برنامه شستشوی اختصاصی اقلام خواب و پتو می‌باشد. 

این دستگاه دارای تایمر است. همچنین، طراحی ارگونومیک و متناسب با بدن دارد. اگر در حین شستشو فراموش کنید تا قطعاتی از لباس‌های خود را درون ماشین قرار دهید، می‌توانید بدون هیچ نگرانی آن‌ها را به مخزن شستشو اضافه کنید، زیرا این ماشین لباسشویی، قابلیت اضافه کردن لباس در حین شستشو را دارد. با خرید قسطی ماشین لباسشویی جی پلاس نگران نباشید!

خرید قسطی ماشین لباسشویی جی پلاس 7.5 کیلویی

اگر مایلید تا این ماشین لباسشویی بی‌نظیر را خریداری نمایید، به قسطی‌کلاب مراجعه کنید و از خدمات نقدی و یا اقساطی این پلتفرم تامینکننده لوازم خانگی مورد نیاز ایرانیان بهره‌مند شوید. در این فروشگاه آنلاین، می‌توانید به صورت نقدی و یا اقساطی خرید نمایید. 

در صورت نیاز به خرید غیر نقدی باید از این سایت، درخواست اعتبار خرید اقساطی را داشته باشید و به یکی از چهار روش موجود در سایت اقدام فرمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی ماشین لباسشویی جی پلاس 7.5 کیلویی از قسطی‌کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

یخچال اسنوا قسطی

یخچال اسنوا قسطی
برند اسنوا برندی شناخته شده و مشهور در ایران و خاورمیانه با محصولاتی استثنایی طرفداران بسیاری دارد. برای خرید یخچال اسنوا قسطی به بخش...

خرید قسطی ماشین لباس شویی هیمالیا

خرید قسطی ماشین لباس شویی هیمالیا
برند هیمالیا یکی از بهترین برندهای ایرانی می‌باشد. برای خرید قسطی ماشین لباس شویی هیمالیا به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم...