خرید قسطي مانیتور ال جی

تاریخ انتشار:
1403/2/17 00:00:25

برند ال جی یکی از بهترین شرکت‌های تولید کننده مانیتورهای پیشرفته در دنیا می‌باشد که دارای طرفداران بسیاری است. برای خرید اقساطي مانیتور ال جی به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطي مانیتور ال جی

مانیتور ال جی

امروزه مانیتورهای ال جی از تکنولوژی IPS بهره‌مندند. این تکنولوژی کمک می‌کند تا با استفاده از کریستال‌های مایع به کار رفته در ساخت این مانیتورها، رنگ‌ها با کیفیت بهتری به نمایش درآیند. 

همچنین سبب می‌شود تا ثبات شدت رنگ بیشتر شود و تغییرات آن کاهش یابد و در نتیجه رنگ‌ها به صورتی واقعی‌تری به نمایش گذاشته شوند. از دیگر مزایای موجود در مانیتورهای ال جی نسبت تصویر می‌باشد. 

برخی از نمایشگرها، این قابلیت را می‌دهند تا بتوانید چندین فایل را به صورت همزمان در مانیتور تماشا کنید. قابلیت خرید اقساطي مانیتور ال جی در قسطی کلاب فراهم شده است.

برخی از مانیتورها برای بازی و گیمینگ ساخته شده‌اند. این مانیتورها نمایشگری حرفه‌ای برای انجام بازی‌های رایانه‌ای دارند. سایزشان مناسب است و قادرند با تولید 16. میلیون رنگ و شدت روشنایی 250 کاندلا بر متر مربع، تصاویر را نمایش دهند. 

مدت زمان پاسخگویی 5 میلی ثانیه نیز سبب می‌شود تا بتوانید بدون هیچ مکثی به بازی‌های آنلاین بپردازید. کیفیت 4K و UHD نیز کمک می‌کند تا تمامی جزئیات دیدنی شود. کنتراست بالا و رزولوشن مناسب، از جمله مزایای این مانیتورها می‌باشد.  

برخی از این مانیتورها دارای زاویه دید افقی و عمودی هستند. پورت‌هایی مانند HDMI و VGA دارند. بیشتر این مانیتورها دارای خروجی هدفون می‌باشد.

بعضی از این مانیتورها قادرند تا نور آبی مضر برای چشم را حذف نمایند و چشم کمتر دچار آسیب شود. از دیگر قابلیت‌های مانیتورهای ال جی، وجود پایه‌های قابل تنظیم است.

پورت‌های متنوع، رزولوشن و کیفیت تصویر بالا سبب می‌شود تا مانیتورهای ال جی، یکی از بهترین گزینه‌های خرید در بازار باشند. با خرید قسطي مانیتور ال جی کیفیت را تجربه کنید!

برخی از این مانیتورها به صورت خمیده طراحی شده‌اند و اولترا واید هستند و رزولوشنی بالا دارند. در بخی از مدل‌ها، تکنولوژی QHD به کار گرفته شده است و بیشتر از یک فضای ارائه شده توسط مانیتورهای معمولی را نمایش می‌دهند. 

همچنین، درصد بیشتری از سیستم RGB را پشتیبانی می‌کند و شما به صورتی زنده تمامی رنگ‌ها را مشاهده خواهید کرد. برخی از آن‌ها نیز، قابلیت ایجاد یک سینمایی دیجیتالی با کیفیت را دارند. 

با خرید اقساطي مانیتور ال جی رنگ‌هایی زنده مشاهده کنید! در ادامه قصد داریم تا به معرفی یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های مانیتور ال جی بپردازیم.

مانیتور ال جی مدل 20MP48HB

این تلویزیون ابعادی برابر با 67.8×382.4×453.3 میلی متر مکعب و وزنی در حدود 2.2 دهم کیلوگرم دارد. سایز صفحه نمایش آن 19 اینچ می‌باشد. در این مانیتور نیز از پنل IPS با نور پس زمینه LED استفاده شده است و رزولوشنی برابر با 900 × 1440 پیکسل دارد. با خرید قسطي مانیتور ال جی از یک صفحه نمایش مطابق با ساختار چشمتان بهره‌مند شوید!

نسبت تصویر در آن 16 به 10 است. این مانیتور قادر است تا 16.7 میلیون رنگ را به نمایش بگذارد و شدت روشنایی آن 250 نیت می‌باشد. محدوده زمان پاسخگویی در این مانیتور 6 تا 14 میلی‌ثانیه می‌باشد. کاربری این مانیتور به صورت معمولی است. با خرید قسطي مانیتور ال جی به سرعت بازی کنید!

از نظر گذرگاه نیز دارای پورت VGA و HDMI است. متاسفانه، این مانیتور فاقد خروجی هدفون و بلندگو  می‌باشد. میزان مصرف برق در حالت روشن 17 وات و در حالت استندبای 0.3 وات است. همراه با این مانیتور از یک کابل برق، یک پایه، یک کابل VGA و یک دفترچه راهنما بهره‌مند خواهید شد.

خرید مانیتور ال جی

در صورتی که مایل به تهیه این محصول هستید، به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات ارزنده این پلت‌فرم در زمینه خرید نقدی و یا اقساطی بهره‌مند شوید. 

در صورت تمایل به خرید غیر نقدی باید از این سایت درخواست اعتبار خرید اقساطی را داشته باشید و به یکی از چهار روش موجود در سایت اقدام نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطي مانیتور ال جی از این سایت است.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی ماوس مخصوص بازی

فروش اقساطی ماوس مخصوص بازی
داشتن یک ماوس حرفه ای برای لذت بردن از بازی های رایانه ای بسیار مهم است، اما اغلب قیمت بالای آن ها اجازه خرید آن ها را به همه کاربران نمی دهد...

خرید اقساطی گوشی redmi note 11 pro plus

خرید اقساطی گوشی redmi note 11 pro plus
شیائومی بالاترین گوشی های خود را از نظر مشخصات منتشر کرده است. خرید قسطی گوشی redmi note 11 pro plus یک پیشنهاد عالی برای...