خرید اقساطی تلویزیون شیائومی

تاریخ انتشار:
1403/2/28 13:56:35

برند شیائومی در سال جدید دست به طراحی و تولید تلویزیون زده و قدم بزرگ در راستای موفقیت خود برداشته است. برای خرید اقساطی تلویزیون شیائومی به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی تلویزیون شیائومی


تلویزیون شیائومی 

خرید قسطی تلویزیون شیائومی، امکان جدیدی برای علاقمندان محصولات شیائومی است که بدون نگرانی از پرداخت یکباره قیمت تلویزیون، بتوانند با آسودگی خاطر، تلویزیون مناسب خود را خریداری کنند.

متقاضیانی که به دلیل نوسانات صعودی قیمت لوازم خانگی، قادر به پرداخت وجه نقد جهت خرید تلویزیون نمی‌باشند، فروش اقساطی تلویزیون راه حل مناسبی در خرید تلویزیون مورد علاقه شان می‌باشد.

در چنین موقعیتی متقاضیان بدون آنکه در انتظار آماده سازی وجه نقد بمانند، با خرید تلویزیون شیائومی می‌توانید یک خرید موفق را تجربه کنید. مجموعه قسطی کلاب، به متقاضیان خرید اقساطی تلویزیون شیائومی این مژده را می‌دهد که شرایطی عالی برای آنان در نظر گرفته است. 

مشخصات تلویزیون هوشمند شیائومی کدامند؟ 

شرکت تولید کننده محصولات الکترونیک شیائومی Xiaomi در سال 2010 افتتاح شد و دفتر اصلی آن در شهر پکن قرار دارد. شرکت شیائومی محصولات گوناگونی از قبیل لوازم خانگی الکترونیکی، موبایل‌های هوشمند، اپلیکیشن‌های موبایل و لپ تاپ تولید می‌کند. دفاتر شعب این شرکت در بیشتر کشورهای جنوب شرقی آسیا و نیز آفریقای جنوبی وجود دارد.

بهتر است بدانید که این شرکت، تلویزیون TV Mi را ارائه می‌کند که در ادامه مشخصات آن آورده شده است. تلویزیون شیائومی با نام تجاری TV Mi، یک تلویزیون سه بعدی 47 اینچی از نسل جدید تلویزیون‌های سه بعدی می‌باشد. این تلویزیون فوق العاده باریک بوده و با ویژگی‌های منحصر به فردی ارائه شده است. برای خرید اقساطی تلویزیون شیائومی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

تلویزیون Mi TV در واقع بدون قاب است. شرکت شیائومی از یکی از با کیفیت‌ترین پنل‌های سامسونگ و LG برای ایجاد یک تلویزیون 47 اینچی Full HD با نمای فوق‌العاده باریک و قاب 8.4 میلی متر استفاده کرده است. سیستم Mi TV از امکان Dolby Stereo و DTS برخوردار می‌باشد تا بهترین تجربه صوتی را به خریداران خود هدیه دهد.

سیستم Mi TV دارای یک بسته Mi داخلی می‌باشد که امکان ارائه هزاران فیلم HD و نمایش تلویزیونی رایگان را برای خریداران فراهم می‌کند. این سیستم دارای دو کانال Wi-Fi با فرکانس‌های 5 و 2.4GHz می‌باشد.

تلویزیون شیائومی شامل چه امکاناتی می‌باشد؟

با خرید قسطی تلویزیون شیائومی می‌توانید صاحب بهترین دستگاه بازی شوید. شرکت شیائومی، Mi TV را به یک سیستم قدرتمند بازی تبدیل کرده است. درون Mi TV جدیدترین پردازنده G 1.7 چهار هسته‌ای Snapdragon 600 کوالکام، یک پردازنده گرافیکی Adreno 320 و 2 گیگابایت حافظه DDR3 همراه با 8 گیگابایت حافظه eMMC 4.41 وجود دارد.

اگر کنترلر و هدفون بازی خود را از طریق Bluetooth 4.0 به تلویزیون متصل کنید، همه چیز برای برنده شدن شما در بازی آماده است. سیستم تلویزیون MIUI دارای امکانات Miracast ، WiDi ، Airplay ، DLNA  و SMB می باشد. به این ترتیب شما می‌توانید با خرید تلویزیون شیائومی عکس‌ها و فیلم‌های مورد نظر خود را به طور مستقیم از طریق تلفن هوشمند یا رایانه خود بر روی پرده تلویزیون شیائومی تماشا کنید.

شما با در دست داشتن تلویزیون شیائومی می‌توانید یک ایستگاه رادیویی پیچیده آنلاین داشته باشید. با فشردن یک کلید، Mi TV به رادیویی تبدیل می‌شود که کلکسیونی از ترانه‌های موسیقی را با خود دارد، همچنین می‌توانید برنامه‌های رادیویی مورد علاقه خود را از App Market بارگیری کنید.

نحوه خرید خرید اقساطی تلویزیون شیائومی چگونه است؟

متقاضیان خرید قسطی لازم است به وبسایت www.ghesticlub.com وارد شده و با مطالعه مزایای فروش اقساطی تلویزیون از نحوه خرید آن اطلاع پیدا کنند. 

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب شرایط ویژه‌ای برای فروش اقساطی دارد و شما می‌توانید انواع لوازم خانگی، موبایل و کنسول بازی را فقط با چک یا سفته و حتی بدون ضامن خریداری کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط خرید اقساطی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و خرید قسطی تلویزیون شیائومی را خریداری نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی مبل چستر

خرید قسطی مبل چستر
مبلمان جز وسایل مهم و ضروری در هر خانه و محل زندگی می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید قسطی مبل چستر به بخش مبلمان خانگی در دسته بندی...

خرید اقساطی جارو برقی ال جی

خرید اقساطی جارو برقی ال جی
یکی از مهم‌تریم وسایل برقی هر خانه‌ای جاروبرقی است. برای خرید اقساطی جارو برقی ال جی به بخش جاروبرقی در دسته بندی لوازم خانگی سایت...