خرید قسطی کولر گازی امرسان

تاریخ انتشار:
1403/2/26 22:28:17

برند امرسان یکی از برندهای ایرانی موفق در حوزه لوازم خانگی است. برای خرید قسطی کولر گازی امرسان به بخش سرمایشی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی کولر گازی امرسان


مقدمه

با گرم شدن هوا تقاضای خرید تجهیزات سرمایشی هم افزایش یافته است. در این وضعیت بد اقتصادی موردی که  می‌تواند  کمک کننده باشد خرید قسطی کولرگازی امرسان می‌باشد. شرکت امرسان در زمینه لوازم خانگی یکی از برترین شرکت‌های فعال در بازار ایران می‌باشد. در این بخش به مدل‌های مختلف کولر گازی اشاره خواهیم کرد.

1.کولر گازی مدل Emersun AC30W07

این مدل دارای ابعادی برابر 90X70X35 سانتی‌متر و با قدرت سرمایشی 3.12 و قدرت گرمایشی برابر 3.47 می‌باشد. این دستگاه یک عدد پنل کولرگازی است. این کولر دارای گرید انرژی +A  بوده و از برق تک فاز استفاده می‌نماید. برای خرید قسطی کولر گازی امرسان به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

2.مدل Emersun AC24W07

این دستگاه دارای قدرتی برابر 24000 کیلو وات می‌باشد. ظرفیت سرمادهی این کولر برابر 25591 متر مکعب بر ساعت و ظرفیت گرمادهی آن برابر 27980 متر مکعب بر ساعت است. این دستگاه از نوع دیواری بوده و دارای گرید مصرف بهینه انرژی A+ می‌باشد. از برق تکفاز استفاده می‌نماید و وزن آن 46 کیلوگرم خواهد بود.

3.کولر گازی امرسان مدل AC30H02

یکی از مهمترین امتیازات این مدل داشتن اینورتر دوگانه می‌باشد. این دستگاه یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید اقساطی کولر گازی امرسان است. تعداد پنل در این دستگاه 1 عدد بوده و این مدل هم مانند مدل‌های قبلی دارای قابلیت ایجاد سرما و گرما می‌باشد. این نوع کولر گازی برای استفاده در آب و هوای معتدل و گرم مناسب به نظر می‌رسد. این کولر دارای گرید انرژی A+ می‌باشد. این مدل هم از برق تکفاز شهری برای کارکرد خود استفاده می‌نماید. 

4.کولر گازی مدل AC18H02

این مدل دارای ابعادی برابر 90 × 35 × 70 cm و در قسمت خارجی دارای ابعادی برابر 90X70X35 سانتی‌متر می‌باشد. این دستگاه دارای ظرفیت COP برابر 3.47 است. قسمت خارجی این کولر از پلاستیک متراکم تشکیل شده است. این کولر گازی عمدتا در رنگ سفید در بازار وجود دارد. گاز این دستگاه از نوع R410a و وزن آن برابر 54 کیلوگرم می‌باشد. برای خرید قسطی کولر گازی امرسان به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

نکته: مدل‌های مذکور همگی در کلاس اسپلیت محصولات امرسان قرار دارند و از بهترین و پرفروشترین محصولات این شرکت می‌باشند. لازم به ذکر است شرکت امرسان در زمینه کولرهای ایستاده و آبی نیز دارای محصولات با کیفیت و قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی می‌باشد. 

محدوده قیمتی خرید اقساطی کولر گازی امرسان

با عنایت به گرانی لوازم خانگی و وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم امکان خرید نقدی این تجهیزات و محصولات برای همگان فراهم نیست. به همین دلیل خرید کولر گازی قسطی می تواند باعث شود تا خانواده‌های بیشتری از این امکانات استفاده نمایند. محصولات شرکت امرسان در زمینه کولر گازی اسپلیت در محدوده قیمتی 17 تا 30 میلیون قرار دارند. البته این قیمت با توجه به نوسانات بازار تغییر می‌یابد. 

خرید قسطی کولر گازی امرسان را از کدام مرکز خرید با اطمینان انجام دهیم؟

فروش اقساطی اسپلیت و محصولات مشابه دیگر ممکن است در بسیاری از فروشگاه‌ها انجام پذیرد، ولی در حال حاضر خرید به صورت قسطی و آنلاین باید بسیار با دقت صورت پذیرد. ما به شما سایت www.ghesticlub.com را پیشنهاد می‌کنیم. در این سایت نه تنها خرید اقساطی کولر گازی امرسان امکان پذیر است بلکه  امکان خرید بسیاری از محصولات دیجیتال و خانگی نیز وجود دارد.

شما از این سایت به راحتی و با اطمینان خاطر می‌توانید خرید کنید. با خرید از این سایت شما مطمئن خواهید بود که بهترین خدمات و محصولات را با مناسبترین قیمت دریافت کرده‌اید. در این سایت شما از خدماتی مانند: تضمین سلامت کالا و ارسال سریع کالا بهره مند خواهید شد.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی تلویزیون هوشمند اسنوا

فروش قسطی تلویزیون هوشمند اسنوا
برند اسنوا جز برترین برندهای ایرانی است که تلویزیون‌های جذاب و باکیفیتی دارد. برای خرید قسطی تلویزیون هوشمند اسنوا به بخش تلویزیون در...

خرید اقساطی لوازم خانگی اسنوا با سفته

خرید اقساطی لوازم خانگی اسنوا با سفته
یکی از بهترین برندهای تولید کننده لوازم خانگی در ایران، برند اسنوا می‌باشد. برای خرید اقساطی لوازم خانگی اسنوا با سفته به بخش لوازم خانگی در...