خرید کولر آبی آبسال قسطی

تاریخ انتشار:
1403/2/29 10:25:43

نام آبسال یکی از نام آشناترین برندهای ایرانی است که محصولات متنوع و گوناگونی را طراحی و تولید کرده است. برای خرید اقساطی کولر آبی آبسال به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید کولر آبی آبسال قسطی

كولرهای شركت آبسال 

نام آبسال نام بسیار آشنایی است، زیرا قدمت بسیار زیادی در تولید کولرهای آبی در ایران دارد. کولرهایی که کیفیت مناسب دارد و در مدل‌های متفاوتی تولید و عرضه می‌شود.

ارائه مدل‌های متنوع، کیفیت بالا، مصرف پایین، به صرفه‌ بودن از نظر اقتصادی، از علت‌هایی است كه كولرهای آبسال متقاضیان زیادی دارد. این کولرها انواع متفاوتی مانند پرتابل یا قابل حمل، بالا زن، معمولی، مینی کولر آبی، رومیزی و کم ‌مصرف دارند و کلیه محصولاتشان دارای گارانتی است.

نصب و راه‌اندازی آن‌ها نیز از خدماتی است كه توسط شرکت انجام می‌شود. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی کولر آبی آبسال در قسطی كلاب فراهم شده است. 

پدهای نانوسلولزی و تجهیزات مناسب دیگر 

با پیشرفت تکنولوژی، بسیاری از محصولات آبسال نیز به نسل جدید نانو سلولز و پدهای وارداتی مجهز شده‌اند. پمپ‌های باکیفیت این شرکت، در مدل‌های آبی الکتروژن و آبی آبسال و دینام‌های این شركت در مدل‌های یک دوم، یک سوم و سه چهارم موتوژن تبریز ساخته می‌شوند. 

این محصولات طراحی مناسبی دارند و رطوبت لازم را در فصول چهارگانه ایران و مناطق مختلف ارائه می‌دهند. دارای هوای مطبوع و دلپذیر هستند و دستگاه‌های آنها تا جای ممکن اتوماتیک شده‌اند.

در بسیاری از مدل‌های جدید از قفل دینام برای به سرقت نرفتن، استفاده شده است. کولرهای آبسال دارای ۲ سال ضمانت هستند. با خرید اقساطی کولر آبی آبسال از شر گرمای تابستان خلاص شوید! 

محصولات مناسب و بی‌خطر 

لرزش پروانه و صدا در حین کار نامحسوس است. پوشال‌های محصولات دارای ضخامت یکسانی هستند و در تمامی سطوح به صورت مناسب توزیع شده‌اند. این پوشال‌ها، توسط دستگاه‌های اتوماتیک دوخته شده‌اند.

محصولات امروزی به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا از وارد شدن گرد و غبار به درون اتاقک کولر ممانعت کند. جنس پوشال‌ها از پلاستیک است و ایمنی بسیار بالایی را دارد. جنس پلاستیک باعث سهولت نصب نیز می‌گردد. با خرید کولر آبی آبسال ایمن بمانید. 

کولر سلولزی تبخیری انرژی مدل اقتصادی EC0700e 

این کولر، اولین كولر سلولزی است که گواهینامه استاندارد اروپایی دارد. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی کولر آبی آبسال در قسطی كلاب فراهم شده است. 

كولر مناسب برای محیط‌های شرجی 

علاوه بر این، پوشال باعث رشد باکتری‌ها و قارچ‌ها بر روی خود می‌شود و ممکن است تا برای سیستم تنفسی مضر باشد. استفاده از این کولرها به خصوص در مناطق شرجی توصیه می‌شود، زیرا از انتقال ذرات ریز آب به داخل ساختمان جلوگیری به عمل می‌آورد. با خرید اقساطی کولر آبی آبسال محیط خود را بهداشتی‌تر سازید. 

ایمنی بیشتر

این کولرها مجهز به عملکرد جلوگیری از برق گرفتگی می‌باشند که به صورت اتوماتیک از ورود برق به سیستم جلوگیری كرده و آن را قطع می‌كند. هم‌چنین دارای قابلیت قطع دو قطبی هستند که كولر را در برابر خطاهای ناشی از سیم‌کشی‌های اشتباه فاز و نول در زمان نصب، حفظ می‌كند. با خرید نقدی یا اقساطی کولر آبی آبسال از جان خود مراقبت كنید. 

سایر مشخصات 

قدرت موتور در این کولرها سه چهارم اسب بخار است و هوادهی از بغل انجام می‌شود. ولتاژ ورودی برق ۲۲۰ ولت تک فاز است و بیشترین قدرت باددهی آن ۷۹۹۹ متر مکعب در ساعت است. بدنه كولر گالوانیزه است و ۶۸ کیلوگرم می‌باشد. ابعادی در حدود 900*900*1110 دارد. 

خرید اقساطی کولر آبی آبسال 

برای خرید این محصول ارزشمند به قسطی کلاب مراجعه نمایید. قسطی‌کلاب یک پلتفرم تامین لوازم خانگی مورد نیاز ایرانیان عزیز می‌باشد. در این سایت می‌توانید به صورت نقدی و یا غیر نقدی کالای خود را تهیه نمایید. 

درصورت نیاز به استفاده از خدمات اقساط باید برای درخواست اعتبار خرید اقساطی اقدام نمایید و با انتخاب یکی از روش‌های خرید از بای چک یا لیزینگ فرآیند خرید خود را تکمیل کنید. پیشنهاد ما به شما از این سایت می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی تلویزیون هوشمند آیوا با چک

 خرید اقساطی تلویزیون هوشمند آیوا با چک
یکی از بهترین برندهای تولید کننده تلویزیون آیوا می‌باشد. برای خرید اقساطی تلویزیون هوشمند آیوا با چک به بخش تلویزیون در دسته بندی...

خرید قسطی کولر گازی ال جی

خرید قسطی کولر گازی ال جی
انتخاب و خرید یک کولرگازی مناسب برای محیط خانه و محل کار بسیار مهم است. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی کولر گازی ال جی از قسطی کلاب است...