فروش قسطی galaxy watch 5 pro

تاریخ انتشار:
1403/2/19 22:18:06

ساعت‌های هوشمند سامسونگ علاوه بر زیبایی از کیفیت منحصر به فردی برخوردار هستند، برای خرید قسطی galaxy watch 5 pro به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


فروش قسطی galaxy watch 5 pro


galaxy watch 5 pro

سامسونگ، نام کمپانی چند ملیتی و کره‌ای است که دفتر مرکزی آن در سئول واقع است. برای مشاهده محصولات سامسونگ و خرید قسطی galaxy watch 5 pro می‌توانید به فروشگاه ما مراجعه کنید. کمپانی سامسونگ در زمینه‌های مختلفی فعالیت می‌کند. از سال 2013 بود که این کمپانی وارد بازارهای فروش ساعت‌های هوشمند شد. اما بعد از 8 سال این برند موفق به تولید یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند شد که موفقیت‌های زیادی را در بازارهای جهانی به ثبت رساند. در ادامه با ما در بررسی galaxy watch 5 pro همراه باشید. 

ساعت هوشمند سامسونگ مدل galaxy watch 5 pro

در سال 2020 بود که سامسونگ نسل پنجم ساعت‌های هوشمند خود را به بازارهای جهانی عرضه کرد. از نکات مهمی که قبل از خرید قسطی galaxy watch 5 pro باید به آن دقت کنید، نمایشگر آن است. نمایشگر نسل پنجم ساعت‌های هوشمند سامسونگ از نوع 1.4 اینچی Super AMOLED است. این نمایشگر توانایی ارائه رزولوشن 450 در 450 پیکسل را به کاربر دارد. اما ویژگی خوبی که نسل جدید ساعت‌های هوشمند سامسونگ دارند، محافظ صفحه آنها است. محافظ صفحه استفاده شده در این سری از ساعت‌های سامسونگ کریستال سافایر است. در آزمایشات عملی این محافظ توانست نمره خوبی را از منتقدان کسب کند.

از نمایشگر که بگذریم به عامل مهم دیگری به نام تراشه این ساعت می‌رسیم. پردازنده‌های به کار رفته توسط کمپانی سامسونگ در این ساعت به صورتی است که می‌تواند نیازهای شما را به طور کامل برطرف کند. پردازنده مرکزی 2 هسته‌ای 1.18 گیگاهرتزی در کنار پردازنده گرافیکی قدرتمند Mali-G68 سبب می‌شود تا نسبت به ساعت‌های همرده خود در وضعیت بهتری قرار گیرد.

گلکسی واچ 5 پرو با ظاهری جذاب

حافظه داخلی استفاده شده در این سری از ساعت‌های هوشمند 16 گیگابایت است. در کنار این حافظه داخلی نیز رم 1.5 گیگابایتی قرار دارد که باز نشان دهنده وجود سخت افزاری قدرتمند در این ساعت می‌باشد.

در حین خرید قسطی galaxy watch 5 pro حتما به ظرفیت باتری آن دقت کنید. با توجه به میزان مصرف روزانه خود باید ظرفیت باتری به گونه‌ای باشد که بتواند نیازهای یک روز شما را به صورت کامل برطرف کند. باتری استفاده شده در این سری نسبت به نسخه معمولی آن افزایش قابل توجهی داشته و به 590 میلی آمپر ساعت رسیده است.

از جمله حسگرهای موجود در این ساعت می‌توانیم به سنسور ضربان قلب، تحلیل الکتریکی قلب، حسگر دما، شتاب سنج، فشار سنج، حسگر نور و سنسور ژیروسکوپ اشاره کنیم. از نظر حسگرهای تعبیه شده در این ساعت باز هم سری جدید ساعت هوشمند سامسونگ در وضعیت بهتری قرار می‌گیرد.

نکته دیگری که قبل از خرید قسطی galaxy watch 5 pro بدانید قابلیت‌های جدید این ساعت است. همچنین سامسونگ یک قابلیت جدید نیز به ساعت‌های خود اضافه کرده است. در نسل جدید ساعت‌های هوشمند سامسونگ شما می‌توانید پیام های متنی خود را در ساعت هوشمند خود بخوانید و حین دریافت پیام اعلان دریافت کنید. 

در صورتی که قصد خرید ساعتی هوشمند را دارید، حتما خرید نقدی galaxy watch 5 pro را در نظر داشته باشید. سامسونگ از لحاظ صفحه نمایش، باتری و حسگرهای موجود در آن بسیار خوب عمل کرده است. همچنین در سایت‌های مختلف و در بازارهای جهانی نیز این ساعت توانست تا به فروش بسیار خوبی دست پیدا کند.

خرید اقساطی galaxy watch 5 pro

در وضعیت بازار امروزی شاید بهترین راه برای خرید یک کالا، خرید اقساطی آن است. سایت قسطی کلاب در راستای حمایت از حقوق خریدار و تجربه خریدی راحت تر برای شما دوستان گرامی اقدام به اضافه کردن طرح‌های فروش قسطی کرده است. شما همراهان همیشگی سایت ما می‌توانید برای اطلاع از طرح‌های فروش قسطی کالای دیجیتال و دیگر کالاهای سایت ما با مراجعه به بخش فروش اقساطی باتوجه به مشخصات خود، اقدام به انتخاب یکی از طرح‌های موجود کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی آیفون 12 با حکمت کارت

خرید قسطی آیفون 12 با حکمت کارت
کمپانی اپل با رونمایی از آیفون 12 توجه کل مردم دنیا را به خود جلب کرده است. شما می‌توانید برای خرید قسطی آیفون 12 با حکمت کارت به بخش...

خرید قسطی گوشی Poco x4 شیائومی

خرید قسطی گوشی Poco x4 شیائومی
اگر شما جز علاقه مندان به برند و محصولات شیائومی هستید، پیشنهاد ویژه ما برای شما خرید قسطی گوشی Poco x4 شیائومی از بخش موبایل در...