خرید قسطی گوشی S22 ultra سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/13 03:28:19

یکی از برترین گوشی‌های سامسونگ با کیفیتی استثنایی بی شک مدل گلکسی s22 ultra می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی S22 ultra سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی S22 ultra سامسونگ


سامسونگ در کهکشان شهرت

برند سامسونگ یکی از بهترین برندهای کره جنوبی در دنیا می‌باشد. کمپانی سامسونگ در دو حوزه لوازم خانگی و کالای دیجیتال فعالیت می‌کند و شما می‌توانید کالاهای مورد نیاز خود را با اطمینان کامل از این برند خریداری نمایید.

یکی از بهترین محصولات برند سامسونگ که در کل دنیا شهرت بالایی دارد، گوشی موبایل است. سامسونگ با بهترین متریال و تکنولوژی روز دنیا قادر به ساخت بهترین گوشی شده است و توانسته نظر همه منتقدین را به خود جلب نماید. جدیدترین گوشی بالارده سامسونگ با نام s22 ultra روانه بازار شده و فروش بالایی را تجربه کرده است. اگر تمایل به خرید قسطی گوشی S22 ultra سامسونگ دارید ما برای شما یک پیشنهاد ویژه داریم. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب بکی از بهترین پلتفرم‌های فروش اقساطی کالا در ایران است که شما می‌توانید جدیدترین محصولات روز دنیا را از آن خریداری نمایید.

آیا گوشی s22 اولترا ارزش خرید دارد؟

گوشی s22 اولترا دارای کیفیت بسیار بالایی است و از قیمت بالایی برخوردار است. همان طور که می‌دانید گوشی‌های میان رده سامسونگ فروش بالایی دارند، حال به نظر می‌رسد که گوشی بالارده سامسونگ از کیفیت و تکنولوژی بالاتری برخودار باشد. بنابراین می‌توان به جرات گفت که گوشی s22 اولترا ارزش خرید دارد. قیمت خرید گوشی s22 ultra به نسبت برندهای دیگر مانند اپل بسیار مناسب است دارای رنگبندی متفاوتی می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی S22 ultra سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

بررسی نرم افزاری گوشی s22 ultra سامسونگ

گوشی جذاب و باکیفیت s22 اولترا دارای تراشه‌ پرچم‌دار کوالکام از گرافیک Adreno 730 قدرت می‌گیرد، سازنده این تراشه ادعا کرده که 30 درصد مصرف انرژی کمتری نسبت به تراشه قبلی دارد ،همچنین اسنپدراگون ۸ به همراه یک هوش مصنوعی، این گوشی را تبدیل به یک غول هوشمند کرده است. ناگفته نماند که باتری 5000 میلی آمپبر برساعت نیز یکی از بهترین ویژگی‌های این گوشی استثنایی سامسونگ است. با خرید قسطی گوشی S22 ultra سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه و لذتبخش را تجربه نمایید.

بررسی دوربین گوشی s22 اولترا

کیفیت دوربین همیشه در هنگام انتخاب و خرید گوشی یکی از آیتم‌های مهم به شمار می‌رود. گوشی s22 اولترا از دوربینی با کیفیت دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، دوربین اولترواید 12 مگاپیکسلی و دو دوربین 10 مگاپیکسلی تله‌فوتو با بزرگ‌نمایی اپتیکال 3 و 10 برابری به‌عنوان مجموعه‌ دوربین چهارگانه‌اش استفاده می‌کند. ناگفته نماند که کیفین دوربین سلفی آن برابر با 40 مگاپیکسل است. برای خرید اقساطی گوشی S22 ultra سامسونگ به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید پرسود را تجربه کنید.

قلم استثنایی s22 ultra

قلم جدید S Pen در کنار هوش مصنوعی این گوشی فراتر از رویا قدم برداشته است. سرعت العمل بالا، دکمه شاتر، ایجاد تصویر متحرک، تبدیل دست نوشته به تایپ دستی، ترجمه یادداشت‌ها و یادداشت برداری سریع از امکانات این قلم مدرن و باکیفیت است که کاربری با آن بسیار آسان است. با خرید قسطی گوشی S22 ultra سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

بزرگترین پلتفروم فروش اقساطی کالا در ایران

قسطی کلاب نامی آشنا برای ایرانیان است که به فروش اقساطی کالای دیجیتال، لوازم خانگی، کنسول بازی و حتی ابزار آلات خاص می‌پردازد. اگر شما تمایل به خرید اقساطی گوشی S22 ultra سامسونگ، جهیزیه، تعویض لوازم خانگی، موبایل روز دنیا دارید، به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و بدون نیاز به ضامن و با آسان‌ترین شرایط خرید اقساطی خود را تکمیل نمایید. با توجه به تورم و گرانی میل به خرید قسطی در بین مردم بیش از پیش شده است و به همین منظور قسطی کلاب به دنبال ایجاد شرایطی آسان برای خرید اقساطی می‌باشد. شرایط متنوع خرید اقساطی مانند: اقساط متنوع، مدارک آسان، بدون نیاز به ضامن و تنوع در نوع انتخاب خرید اقساطی از شرایط خوب فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی POCO F3 با سفته

خرید قسطی گوشی POCO F3 با سفته
برای خرید قسطی گوشی POCO F3 با سفته الکترونیکی یا چک به بخش موبایل شیائومی در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...

خرید قسطی گوشی a53 سامسونگ از قسطی کلاب

خرید قسطی گوشی a53 سامسونگ از قسطی کلاب
یکی از بهترین گوشی‌های میانرده سامسونگ مدل a53 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی a53 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای...