خرید اقساطی یخچال فریزر الکترواستیل

تاریخ انتشار:
1403/2/14 10:12:18

یخچال‌های الکترواستیل از جمله محصولات منحصر به فرد برند الکترواستیل می‌باشند که بسیار زیبا و مدرن طراحی شده‌اند. برای خرید اقساطی یخچال فریزر الکترواستیل به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید اقساطی یخچال فریزر الکترواستیل


آشنایی با شرکت الکترواستیل 

این کارخانه اختراعات متفاوتی را نیز به ثبت رسانیده است. دارای آزمایشگاه‌های صنعتی و خانوادگی خانگی متفاوت است که در بعضی از آنها از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده شده است تا محصولات مختلف را آزمایش کند.

این شرکت در زمینه تولید و طراحی کندانسورها و اپراتورها و نرم افزارهای این وسایل با شرکت‌های الکترواستیل و نگین صنعت همکاری می‌کند. در ادامه قصد داریم تا به معرفی یک مدل از یخچال‌های پرفروش این کارخانه بپردازیم. با خرید نقدی یا اقساطی یخچال فریزر الکترواستیل غذاهایی سالم و پرانرژی مصرف کنید. 

یخچال فریزر دوقلوی الکترواستیل مدل 23ES 

قبل از خرید این یخچال، فضای مورد نیاز آن را که حجم بیشتری از یخچال‌های مدل کمبی و یا ساید دارد، در نظر بگیرید. این یخچال مساحتی در حدود ۵۷ سانتی متر مربع را اشغال می‌کند. 

گنجایش یخچال ۶۶۵ لیتر است، ظرفیت خالص فریزر ۲۵۰ لیتر و ظرفیت خالص یخچال ۳۸۵ لیتر می‌باشد. این یخچال با رنگ‌های پرفروش و جذاب سیلور، سفید براق و سفید چرمی در بازار عرضه شده است.

روی درب یخچال قسمت بار خانگی و روی درب فریزر قسمت یخساز و آبریز اتوماتیک قرار دارد که به آب شهری متصل می‌شود. یخساز سه حالت برای ایجاد یخ را به وجود می‌آورد. 

یک پنل دیجیتالی نیز بالای آب سردکن وجود دارد که طراحی آن بسیار کوچک است. با خرید اقساطی یخچال فریزر الکترواستیل از تولیدات داخلی با کیفیت حمایت نمایید. 

فضای جادار با قابلیت‌های مناسب 

این یخچال، پنج طبقه و کشوری بزرگ دارد و طوری طراحی شده است تا به راحتی بتوانید به محتویات داخل یخچال دسترسی پیدا کنید. کشوهای موجود برای نگهداری انواع سبزی و میوه مناسب است. 

این سیستم بسیار ماندگار است، زیرا در آن سیستم گردش هوا وجود دارد. در یخچال یک فیلتر ضد باکتری و بوگیر وجود دارد که از ورود و گسترش باکتری‌ها و قارچ‌ها جلوگیری می‌کند. 

حتی لاستیک دور درب یخچال نیز ضد باکتری است. بنابراین، سلامت مواد غذایی داخل یخچال تا حد زیادی گارانتی می‌شود. این یخچال، یک سیستم ضد برفک یا نوفراست دارد.

فریزر نیز ویژگی‌های قابل قبولی دارد زیرا دارای 9 کشو و یک طبقه بزرگ است و از دو لامپ LED برای روشنایی بهره‌مند است. این یخچال کم‌مصرف بوده و دارای برچسب انرژی A+ است. 

مهندسین ایرانی در مونتاژ قطعات این یخچال از موتور پرقدرت ACC ایتالیا استفاده کرده‌اند. ACC یا سکاپ ایتالیایی دارای سه ویژگی فوق‌العاده است. 

این سه ویژگی شامل افزایش طول عمر مفید یخچال،کاهش مصرف انرژی و کاهش صدای یخچال تا حد 39 دسی‌بل است. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی یخچال فریزر الکترواستیل در قسطی کلاب فراهم شده است. 

قابلیت سرمایش و انجماد سریع 

این قابلیت باعث می شود تا مواد غذایی و ویتامین‌ها خواص خود را حفظ کنند و خراب نشوند. می‌توانید با استفاده از دکمه‌های مشخص در پنل، مواد ‌غذاییتان را در یخچال در زمان بسیار کوتاهی منجمد کنید و یا مواد غذایی داخل یخچال را خیلی سریع خنک نمایید. این ویژگی در تهیه دسرها و ژله‌ها مفید است. با خرید اقساطی یخچال فریزر الکترواستیل دسرهایی خوشمزه درست کنید! 

آشنایی با برند پالادیوم

شرکت الکترواستیل محصولات لوکس خود را با نام پالادیوم به فروش می‌رساند، این محصول نیز یکی از محصولات پالادیوم این برند است و به کشورهای دیگر صادر می‌شود.

این یخچال، یک انتخاب جادار با طراحی زیبا و مدرن و کم‌مصرف است که آشپزخانه شما را کامل می‌کند. با خرید نقدی یا اقساطی یخچال فریزر الکترواستیل یک محصول صادراتی را مهمان منزل خود کنید! 

خرید اقساطی یخچال فریزر الکترواستیل 

برای خرید این وسیله فوق‌العاده به قسطی کلاب مراجعه کنید. در این فروشگاه معتبر اینترنتی شرایط مطلوبی برای خرید یخچال فریزر الکترواستیل در نظر گرفته شده است. 

در صورت نیاز به خرید قسطی باید از یکی از روش‌های موجود درخواست اعتبار خرید اقساطی دهید. در خرید اقساطی از بای‌چک سه روش خرید اقساطی کالا با چک، سفته و کسر از حقوق موجود است. پیشنهاد می‌کنیم تا همین حالا سفارش خرید خود را ثبت نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

کالای آشپزخانه

کالای آشپزخانه
خرید کالای آشپزخانه جز اساسی ترین خرید ها محسوب می شود. اگر تمایل به خرید قسطی لوازم آشپزخانه دارید به بخش لوازم خانگی در وبسایت قسطی....

خرید نقدی مایکروویو کنوود

خرید نقدی مایکروویو کنوود
برند کنوود همیشه تلاش کرده تا محصولاتش از کیفیت بالا، طراحی زیبا و طول عمر بالا برخوردار باشند. کنوود در بازار فروش لوازم خانگی در جهان جزو...