خرید قسطی موبایل دوجی

تاریخ انتشار:
1403/1/31 07:42:06

یکی از جدیدترین برندهای تولید کننده تلفن همراه، برند دوجی نام دارد. اگر تمایل به خرید اقساطی موبایل دوجی دارید، به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید قسطی موبایل دوجی

چه‌قدر در مورد شرکت اسپانیایی دوجی می‌دانید؟ 

دوجی یک شرکت جوان است که در فوریه سال ۲۰۱۴ یک سفارش سازی ویژه برای تیم فوتبال باشگاه ویرئال انجام داد و سپس تحت حمایت این تیم در آمد. 

البته مدیرعامل دیجی می‌گوید که دلیل انتخاب ویرئال به عنوان شریک تجاری این شرکت، این بود که هر دو در مدت خیلی کوتاهی توانستند با تلاش‌های بی پایان خود به موفقیت برسند. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی موبایل دوجی در قسطی کلاب فراهم شده است.

در سال ۲۰۱۴ نخستین گوشی هوشمند دوجی ارائه شد و در سال ۲۰۱۵ نخستین گوشی هوشمندی که بدنه‌ای فلزی داشت، روانه بازار گشت. در سال ۲۰۱۵ این شرکت توانست به مرور، بازارهای قسمت جنوب شرقی قاره آسیا را به تصرف خویش در آورد.

دوجی در سال ۲۰۱۶ دست به تولید گوشی‌ زد که از 10 هسته پردازشی در پردازنده خودش برخوردار بود. دوجی برای تصرف بازار آسیا، ابتدا از کشور تایلند شروع کرد و در مالزی بسیار موفق شد. در سال ۲۰۱۶ شرکت دوجی توانسته بود که حتی کارخانه‌های خود را در شمال آفریقا گسترش دهد! 

در سال ۲۰۱۷ عملکرد و بازدهی باتری گوش‌های این شرکت بسیار عالی شد و در سال ۲۰۱۸ توانست گوشی‌ای طراحی نماید که صفحه نمایشی با حاشیه اندکی داشت و در عین حال فعالیت‌های زیادی انجام می‌داد. با خرید اقساطی موبایل دوجی یک محصول فوق‌العاده را خریداری نمایید.

بررسی گوشی دوجی s۹۵ 

این گوشی که توسط کمپانی دوجی به بازار عرضه شده است، دارای امکانات پیشرفته و سخت افزاری قدرتمند است. این گوشی هوشمند، دارای قابلیت‌هایی مثل مقاومت در برابر ضربه، آب و گرد و غبار است.

با خرید نقدی یا اقساطی موبایل دوجی یک محصول مقاوم و مطابق با استانداردهای ارتشی داشته باشید. پردازنده موجود در این مدل Helio P90 می‌باشد و دارای پردازنده‌ای هشت هسته‌ای است که در کنار یک رم قدرتمند ۶ گیگابایتی عملکرد فوق‌العاده‌ای را برای گوشی به ارمغان آورده است.

با مقدار بالای حجم شما هرگز مجبور نیستید تا محتویات گوشی خود را خارج سازید. با خرید اقساطی موبایل دوجی تمامی لحظات خود را ثبت نمایید.

یکی دیگر از امتیازات این گوشی فوق‌العاده، دوربین‌های آن است. این محصول دارای سه دوربین ۸، ۸ و ۴۸ مگاپیکسلی است که باعث شده تا عکس‌ها با وضوح بسیار بالا و کیفیتی بی‌نظیر، گرفته شوند و صحنه‌ها را به صورت طبیعی ضبط می‌کند.

تمامی جزئیات تصویر با دقت بالایی نمایش داده شده است. داشتن فلش LED از خصوصیات دیگر این گوشی است. دوربین سلفی موبایل نیز از یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی قوی بهره‌مند است. 

یکی دیگر از امتیازات بی نظیر این گوشی، وجود صفحه نمایش ۶.۳ اینچی است که Full HD بوده و رزولوشنی برابر با 2160*80 دارد. با خرید موبایل دوجی یک گوشی با صفحه نمایشی مناسب خریداری نمایید.

باتری فوق‌العاده این گوشی نیز ظرفیت ۵۱۵۰ میلی‌آمپری دارد و با یک بار شارژ دهی از چند روز استفاده بهره‌مند می‌شوید. این گوشی هوشمند به قابلیت شارژ سرعتی ۲۴ واتی مجهز شده است و هم‌چنین قابلیت شارژ بی‌سیم نیز دارد. با خرید نقدی یا اقساطی موبایل دوجی دیگر نگران شارژ گوشی خود نباشید. 

خرید قسطی موبایل دوجی 

برای تهیه یک گوشی موبایل دوجی به سایت معتبر قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و با خرید نقدی و یا قسطی این موبایل این محصول را مالک شوید. در این سایت، امکاناتی فراهم آمده است تا در صورت نیاز بتوانید نسبت به درخواست اعتبار خرید اقساطی اقدام نمایید و با یکی از سه روش موجود در سایت، سفارش خود را ثبت کنید. 

در خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان، از امکان پرداخت اقساط در طی 3 الی ۱۲ ماه بهره‌مند شوید. با خرید اقساطی موبایل دوجی بهترین‌ها را از آن خود کنید!

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی s22 اولترا

خرید اقساطی گوشی s22 اولترا
جدیدترین گوشی سامسونگ با نام s22 ultra روانه بازار شد. برای خرید اقساطی گوشی s22 اولترا به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...

خرید قسطی گوشی ردمی 13C

خرید قسطی گوشی ردمی 13C
برای خرید قسطی گوشی ردمی 13C با شرایطی ویژه به بخش موبایل شیائومی در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید...