خرید اقساطی کولر گازی ایستاده

تاریخ انتشار:
1403/2/28 11:09:45

اگر به دنبال خرید اقساطی کولر گازی ایستاده با قیمتی عالی و بدون ضامن هستید، به بخش سرمایشی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی کولر گازی ایستاده


افزایش خرید قسطی کولر گازی ایستاده در محیط‌های وسیع

خرید اقساطی کولر گازی ایستاده به دلیل ویژگی‌های متعدد به خصوص برای محیط‌های بزرگ رو به افزایش است. ساختمان‌های بزرگ نیاز به کولرهایی با قدرت خنک کنندگی بالا دارند. با خرید کولر گازی ایستاده بزرگ به راحتی می‌توان ساختمان با مساحت‌های بزرگ را بدون وجود رطوبت خنک نگه داشت. در حال حاضر در ساختمان‌های زیادی این کولرها را مشاهده نموده‌اید که توانایی انتقال باد خنک به همه جهات را دارند. تجهیزات بکار رفته در کولرهای ایستاده بسیار قدرتمند است و با نفوذ بسیار زیادی تا مسافت بسیار زیادی هوای پاک را منتشر می‌کند.

با خرید کولر گازی ایستاده به طور همزمان علاوه بر خنک کردن هوای محیط، تصفیه شدن هوا نیز انجام می‌شود. در کولر آبی ذرات بسیار زیادی از گرد و غبار از طریق کولر وارد محیط اتاق‌ها می‌شوند، ولی در کولر گازی هوا کاملا بدون گرد و غبار خواهد بود. با استفاده از کولر گازی ایستاده در محیط‌های بزرگ می‌توانید از راه دور و و با کمک ریموت آن را روشن و خاموش نمایید. در خرید اقساطی کولر گازی ایستاده به بخش‌های مختلف دقت داشته باشید. نمایشگر دیجیتال در این کولر وجود دارد که درجه سرد کنندگی و دمای محیط و هر برنامه‌ای که مورد نیاز باشد از طریق این نمایشگر قابل تنظیم است. 

کولر گازی ایستاده دارای چه بخش‌هایی است؟

قبل از خرید قسطی کولر گازی ایستاده کولر گازی ایستاده به صورت کلی دارای دو نوع قطعه مکانیکی و الکتریکی است که در کنار یکدیگر موجب حرکت و خنک کردن خواهند شد. قسمت‌های الکتریکی مهم شامل خازن، برد، فن و موتور چرخاننده آن، حسگر دما و تابلو برق است. قطعات مکانیکی شامل کمپرسور، ماده مبرد، کندانسور و تبخیر کننده می‌باشد. برندهای متفاوتی کولر گازی ایستاده را تولید می‌کنند، در زمان خرید باید به شرکت تولید کننده دقت نمایید.

قیمت کولرگازی با توجه به ویژگی، کیفیت و ابعاد آن متفاوت خواهد بود. در روش تهیه نقدی قیمت خرید کولر گازی ایستاده برای مشتریان ارزان و مناسب تر است. کولر گازی ایستاده یکی از انواع این محصولات خنک کننده است و با توجه به قدرت تهویه بالا در محیط‌های بزرگ این نوع از کولرها طراحی و تولید گردید. 

بهترین روش خرید دستگاه خنک کننده هوا ایستاده

با خرید قسطی کولر گازی بهترین دستگاه سرمایشی از لوازم خانگی را تهیه خواهید نمود. کولر گازی ایستاده دارای دو بخش است که در دو قسمت داخلی و خارجی ساختمان  نصب می‌گردد. قدرت و  برق مصرف شده توسط این دستگاه مهم است و در قیمت تاثیر گذار می‌باشد. برق برخی از این کولرها تک فاز و برخی دیگر سه فاز که به صورت مستقیم با تغییر این مهم  قیمت‌ها نیز متفاوت خواهد بود.

در زمان خرید قسطی کولر گازی ایستاده به ظرفیت این دستگاه‌ها نیز دقت نمایید. اگر با برق سه فاز کار کند تا شصت هزار بی تی یو و تک فاز دارای 36000 بی تی یو ظرفیت است. در ساختمان های تجاری و یا مسکونی که از نظر وسعت بالا باشند و نیازمند تهویه عالی باشند از این کولرگازی‌ها استفاده می‌کنند. برای خرید اقساطی کولر گازی ایستاده به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

لیست قیمت کولر گازی ایستاده به خوبی نشان دهنده تفاوت در قیمت‌ها با توجه به نوع کولر و برند تولید کننده است. یکی از بهترین روش‌ها برای خرید کولر گازی ایستاده خرید اقساطی است. در این روش با کمترین هزینه می‌توانید صاحب کولر گازی ایستاده شوید. قسطی کلاب دارای بهترین شرایط فروش قسطی برای مشتریان می‌باشد و با توجه به  شرایط آنها قسط بندی را انجام می‌دهد. فرایند خرید این محصول در مدت زمان کوتاهی انجام می‌شود.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی جاروبرقی بوش با چک

خرید قسطی جاروبرقی بوش با چک
اگر قصد خرید قسطی جاروبرقی بوش با قیمتی عالی را دارید به بخش جاروبرقی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...

خرید اقساطی اجاق گاز فردار

خرید اقساطی اجاق گاز فردار
پخت و پز بسیاری از شیرینی‌ها و غذاهای استثنایی با کمک فر امکان پذیر خواهد شد. برای خرید اقساطی اجاق گاز فردار به بخش لوازم خانگی ...