خرید قسطی ایکس باکس S

تاریخ انتشار:
1403/2/20 07:04:40

کنسول‌های بازی یکی از وسایل مهم در هر خانه هستند. شما می‌توانید خرید قسطی ایکس باکس S را از بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب انجام دهید.


خرید قسطی ایکس باکس S


ایکس باکس سری ایکس

با توجه به افزایش قیمت وسایل دیجیتال به ویژه در دسته بازی سرگرمی خرید اقساطی ایکس باکس به امری بدیهی بدل شده است. در سایت قسطی کلاب امکان خرید قسطی ایکس باکس S, با برند مایکروسافت ممکن شده است. این برند از برندهای اصلی در تولید محصولات دیجیتالی محسوب می‌شود. 

با بروز نوسانات نرخ ارز در بازار کالاهای دیجیتال امکان فروش قسطی xbox, سلیقه مصرف کنندگان را در به سمت انتخاب محصولات با کیفیت بالاتر سوق می‌دهد. با افزایش کیفیت محصول, بالاتر رفتن قیمت آن امری اجتناب ناپذیر خواهد بود. به این ترتیب مشتریان, می‌توانند آرزوی خود را برای تهیه رده‌های بالاتر قیمتی محقق نمایند. این سایت انواع کالاهای دیجیتال را با بهترین شرایط و بروزترین کیفیت ارائه می‌نماید.   

شرکت مایکروسافت با عرضه محصولات دیجیتال بازی سرگرمی در سری S و X نسل جدیدی از محصولات دیجیتال را وارد بازار نموده است. با خرید اقساطی ایکس باکس S یکی از به روزترین و با کیفیت‌ترین کالاهای دیجیتال در شاخه سرگرمی و بازی را در اختیار خواهید گرفت. فروش قسطی xbox باعث شده است تا مصرف کنندگان, بدون نگرانی از قیمت محصول, بالاترین کیفیت مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایند. 

بررسی دقیق ایکس باکس سری ایکس

عرضه بازی‌های PS4 توسط شرکت SONY توقع مصرف کنندگان به ویژه نوجوانان را در زمینه بازی‌های رایانه‌ای بالا برده است. با ورود ایکس باکس به ویژه ایکس باکس سری ایکس برتری‌های ویژه آن نسبت به محصولات مشابه پیشین, برای مصرف کنندگان مشخص گردیده است. 

مشتریان با خرید قسطی ایکس باکس سری ایکس, به وضوح مشاهده خواهند کرد که ظرفیت یک ترابایتی هارد اکسترنال این محصول, تا چه میزان در کیفیت خروجی دستگاه موثر است. از طرف دیگر این کالا قدرت پردازشی بالا و به میزان 12 ترافلاپسی را دارا می‌باشد. این توان پردازشی در مقابل انواع رکوردهای تصویری محصولات رقیب حرفی برای گفتن دارد. برای خرید قسطی ایکس باکس S به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

ضمنا برخورداری از RAM با ظرفیت 16gb GDDR6 باعث شده است تا تصاویر خروجی بدون مکث و با کیفیت بالا پخش گردد. با خرید اقساطی ایکس باکس استفاده از این قابلیت‌ها برای کاربران میسر می‌گردد.   

این محصول از سیستم‌های صوتی Dolby Digital 5.1 و Dolby TrueHD with Atmos استفاده می‌نماید. با برخورداری از این سیستم صوتی، شفافیت و کیفیت صدای ایجاد شده بسیار بالا رفته است. با خرید اقساطی ایکس باکس S شما می‌توانید خود را در فضای صحنه احساس کنید و در وقایع و رخدادهای داخل بازی غرق شوید! شکل آیرودینامیکی خاص دسته‌های این بازی راحتی استفاده را برای کاربران فراهم می‌نماید. به علاوه با توجه به ارتباط بدون سیم دسته‌ها با دستگاه مرکزی داشتن فاصله دلخواه با دستگاه به سهولت انجام می‌گردد.

کاربران این کنسول‌ها به ویژه کودکان که از جنب و جوش و هیجان زیادی برخوردار هستند, خواهد توانست در فواصل دلخواه خود مستقر شوند. بدین ترتیب می‌توانند بازی پر هیجانی را تجربه کنند. ابعاد این دستگاه 151*151*301 سانتی‌متر می‌باشد.

این ابعاد با در نظر گرفتن فضای اطراف مانیتور یا تلویزیون مورد استفاده ابعاد مطلوبی می‌باشد. فن خنک کننده پر قدرت در این دستگاه باعث می‌شود تا هوای گرم ایجاد شده توسط پردازنده این دستگاه به خارج دستگاه هدایت شود. این امر باعث می‌شود از تمرکز حرارت در اطراف برد این دستگاه جلوگیری گردد. بدین ترتیب با خرید قسطی ایکس باکس S فرزندان شما می‌توانند بدون نگرانی و به مدت طولانی از بازی با ایکس باکس لذت ببرند.      

نحوه خرید اقساطی ایکس باکس S

مراجعین به این سایت می‌توانند از امکان خرید قسطی ایکس باکس سری ایکس استفاده کنند. تحویل با حداکثر دوره زمانی 5 روزه از تسهیلات ویژه این سایت برای خریدهای نقدی می‌باشد. انواع محصولات بازی سرگرمی, در این پورتال عرضه می‌گردد. این شرکت با ارائه امکان فروش قسطی xbox برای مصرف کنندگان, خدمات ویژه پرداخت از جمله "بایچک","پویا", "لیزینگ پارسیان" و "طرح چابک" را عرضه نموده است. با مراجعه به بخش تسهیلات اقساطی, نحوه استفاده از روش‌های پرداختی فوق و سقف خریدها برای کاربران قابل مطالعه خواهد بود.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی پلی‌استیشن 5

خرید اقساطی پلی‌استیشن 5
برند سونی بهترین شرکت تولید کننده کنسول‌های بازی می‌باشد. برای خرید اقساطی پلی‌استیشن 5 به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی...

خرید قسطی ps4 سفته ای

خرید قسطی ps4 سفته ای
شما می‌‎توانید برای خرید قسطی ps4 با سفته الکترونیکی یا چک به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه...