خرید قسطی پلی استیشن PS5 slim

تاریخ انتشار:
1403/2/9 10:39:42

اگر تمایل به خرید قسطی پلی استیشن PS5 slim دارید به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی پلی استیشن PS5 slim



آشنایی با کنسول بازی پلی استیشن PS5 slim

کنسول بازی پلی استیشن PS5 slim به عنوان یکی از جدیدترین محصولات حوزه بازی سرگرمی کمپانی سونی محسوب می‌شود که با ابعاد فیزیکی جدیدتر و با رفع نواقص نسل قبلی کنسول پلی استیشن 5 عرضه شده است. امروزه امکان خرید قسطی پلی استیشن PS5 slim وجود دارد و شما می‌توانید این کنسول را در نسخه‌های دیجیتال و استاندارد خریداری کنید. با ما همراه باشید تا پس از بررسی مشخصات این کنسول بازی، شما را با شرایط خرید اقساطی کنسول بازی پلی استیشن PS5 slim آشنا کنیم. 

کنسول کنسول بازی پلی استیشن PS5 slim چه تفاوتی با نسخه پایه دارد؟

کنسول بازی پلی استیشن PS5 slim برخی تغییرات و به روز رسانی‌هایی را نسبت به نسخه اصلی این کنسول دارد. این کنسول بازی در سال 2023 معرفی گردید و در نسخه استاندارد دارای 3.2 کیلوگرم وزن است. این در حالی است که نسخه دیجیتال پلی استیشن PS5 slim دارای وزن 2.6 کیلوگرم است. حال باید بدانید که نسخه‌های قبلی که از سال 2020 عرضه شده‌اند، در ابتدا دارای 4.5 کیلوگرم وزن بودند. وزن بالا یکی از انتقاداتی بود که بسیاری از خریداران نسل‌های اولیه این کنسول بازی نسبت به آن داشتند. این مورد نیز توسط شرکت سونی در طول سال‌های گذشته اصلاح گردید تا نتیجه آن عرضه نسخه اسلیم کنسول پلی استیشن 5 بوده است. با خرید اقساطی پلی استیشن PS5 slim از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

از دیگر موارد تفاوت بین پلی استیشن PS5 slim و نسخه‌های قبلی را باید در اندازه این کنسول بازی نیز دانست. نسل جدید این کنسول بازی سرگرمی اندازه نسبتا کوچکتری را نسبت به نسخه‌های عرضه شده در سال 2020 دارد. اندازه کوچک‌تر این کنسول باعث می‌شود تا قرار دادن آن در محل‌های مختلف در اطراف تلویزیون یا نمایشگر شما آسان‌تر باشد. البته شما می‌توانید این کنسول جدید را نیز در نسخه‌های دارای درایو DVD (نسخه استاندارد) و فاقد آن ( نسخه دیجیتال) خریداری کنید. نسخه استاندارد به دلیل برخورداری از درایو DVD، قیمت بالاتری را نسبت به نسخه دیجیتال خواهد داشت. برای خرید قسطی پلی استیشن PS5 slim به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

تفاوت در حافظه داخلی

یکی دیگر از موارد تفاوت بین پلی استیشن PS5 slim و نسخه قبلی را باید در حافظه داخلی آنها نیز دانست. نسخه پایه کنسول پلی استیشن ۵ دارای حافظه داخلی 825 گیگابایتی بود. در حالی که کنسول بازی پلی استیشن PS5 slim دارای حافظه داخلی یک ترابایتی است. این افزایش ظرفیت در کنار تمام مزایایی که داشته است، باعث شده تا قیمت نهایی دستگاه تفاوت بسیار زیادی را با نسخه‌های قبلی این کنسول بازی در بازار داشته باشد. در حالی که تغییرات سخت افزاری خاصی در این کنسول بازی صورت نگرفته است. برای خرید اقساطی پلی استیشن PS5 slim به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

مشخصات سخت افزاری PS5 slim

کنسول بازی پلی استیشن PS5 slim از نظر سخت‌افزاری تفاوت خاصی را با نسخه‌های قبلی خود ندارد. با این حال برای افرادی که با مشخصات سخت‌افزاری این کنسول آشنایی ندارند، می‌خواهیم به بررسی مشخصات سخت افزاری پلی استیشن PS5 slim بپردازیم:

پردازنده

کنسول بازی پلی استیشن PS5 slim دارای یک پردازنده مرکزی با معماری 8 هسته‌ای است. این پردازنده ساخت شرکت AMD بوده و مدلی که در این کنسول از آن استفاده شده است، Ryzen Zen 2 نام دارد. حداکثر فرکانس این پردازنده نیز می‌تواند تا 3.5 گیگاهرتز برسد.

پردازنده گرافیکی

کنسول بازی پلی استیشن PS5 slim در بحث پردازنده گرافیکی نیز به پردازنده‌ای از شرکت AMD مجهز شده است. این پردازنده Radeon RDNA 2 نام دارد و فرکانس آن می‌تواند تا 2.33 گیگاهرتز برسد.

حافظه رم

کنسول بازی پلی استیشن PS5 slim از یک رم 16 گیگابایتی از نوع GDDR6 استفاده می‌کند که قادر است تا انواع بازی‌های سنگین را بدون تاخیر و کندی اجرا کند. 

خرید اقساطی پلی استیشن PS5 slim از قسطی کلاب

تا به اینجا شما را با مشخصات پلی استیشن PS5 slim آشنا کردیم. این کنسول بازی به عنوان نسل جدید کنسول‌های سونی به شمار می‌رود که در سراسر جهان مورد استقبال قرار گرفته است. هرچند که از نظر سخت‌افزاری تغییر خاصی بین نسخه‌های مختلف کنسول سونی رخ نداده است، محصول جدید شرکت سونی، اندازه کوچکتر، وزن کمتر و حافظه داخلی پر ظرفیت‌تری دارد. در صورتی که تمایل به خرید قسطی پلی استیشن PS5 slim دارید، شرکت قسطی کلاب را به شما معرفی می‌کنیم. 

قسطی کلاب به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های ارائه دهنده طرح‌های فروش قسطی انواع کالای دیجیتال و ابزارهای بازی سرگرمی محسوب می‌شود. در این شرکت امکان استفاده از انواع طرح‌های اعتباری برای خرید اقساطی به جای خرید نقدی انواع کالا وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به بخش کنسول‌های بازی در وب سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی کنسول بازی ps4

خرید قسطی کنسول بازی ps4
با توجه به تغییر سبک زندگی در دنیای ماشینی و رو به رو رشد امروزی و هم چنین تحولات شگفت انگیزی.....

خرید اقساطی PS5

خرید اقساطی PS5
جدیدترین کنسول بازی سونی در سال 2020 با نام PS5 روانه بازار شد. اگر تمایل به خرید اقساطی PS5 دارید به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی...