خرید قسطی یخچال دیپوینت

تاریخ انتشار:
1403/2/29 00:05:56

برند دیپوینت بهترین یخچال فریزرها را طراحی و تولید کرده و تبلیغات گسترده‌ای در تلویزیون داشته است. اگر تمایل به خرید قسطی یخچال دیپوینت دارید به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی یخچال دیپوینت


معرفی یخچال دیپوینت

دیپوینت برندی ایرانی است که بیشتر بر روی ساخت فریزر تمرکز دارد. شرکت اصلی سازنده آن گل آسای سرما نام دارد که البته برند تجاری آن با نام گلسان به فعالیت می‌پردازد. این شرکت در سال 1376 تاسیس شده و پیشرفت‌هایی در ساخت وسایل سرمایشی داشته است. مکان این شرکت در منطقه صنعا در نزدیکی ایوانکی می‌باشد.

در سال 1388 تغییراتی در محصولات یخچال این شرکت حاصل و فریزر به محصولات آن اضافه شد و تولیدات این کارخانه شامل یخچال فریزرهای کمبی بالا به پایین و پایین به بالا، دوقلو و ساید بای ساید می‌باشد. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی یخچال فریزر دیپوینت در قسطی کلاب فراهم شده است.

یخچال فریزر دیپوینت مدل دیسکاور

شاید برایتان عجیب باشد، ولی این یخچال با وجود ظاهر کوچکی که دارد یکی از جادارترین یخچال فریزرهای ممکن است و از نظر طراحی نیز کمی با یخچال‌های معمولی متفاوت می‌باشد. 

دستگیره‌های درب به جای سمت راست در سمت چپ قرار گرفته و یک محفظه میانی مشکی رنگ بین یخچال فریزر وجود دارد. این صفحه مشکی رنگ، دارای یک نمایشگر لمسی از نوع LED است و شما را قادر می‌سازد تا بتوانید دما را به وسیله این صفحه تنظیم کنید. 

شما می‌توانید یخچال فریزر را در حالت سیستم انجماد سریع قرار دهید. با خرید اقساطی یخچال دیپوینت در آشپزخانه‌تان یک بار بی‌نظیر و زیبا داشته باشید!

به طور کلی این پنل لمسی شما را توانا می‌سازد تا کلیه کارها را تحت نظارت خود داشته باشید، همچنین این یخچال دارای قفل کودک است. اگر در منزل کودک کنجکاو و بازیگوشی دارید، می‌توانید تنظیمات را قفل کنید تا کودکتان آنها را تغییر ندهد و می‌توانید درب را قفل نگه دارید تا این کوچولوی کنجکاو نتواند یخچال را مرتب باز و بسته کند. در این یخچال نیز سیستم هشدار باز ماندن درب وجود دارد. با خرید قسطی یخچال دیپوینت همه چیز قابل کنترل است!

مژده‌ای که می‌توانیم به شما بدهیم این است که این یخچال فریزر برای نگهداری تمام مواد غذایی شما کافی می‌باشد و هرگز لازم نیست، نسبت به کمبود جا در این یخچال فریزر نگرانی داشته باشید. با وجود داشتن سه طبقه و دو کشو در قسمت در یخچال و همچنین دو طبقه و دو کشو در قسمت فریزر، فضای لازم را در اختیار شما قرار می‌دهد. با خرید قسطی یخچال دیپوینت کلیه مواد غذایی خود را جای دهید!

امکانات یخچال دیپوینت

وجود آبسردکن نیز کمک می‌کند تا بتوانید در گرمای طاقت فرسای روزهای تابستانی آب گوارا بنوشید، همچنین درون این یخچال از لامپ LED برخوردارید. بنابراین می‌توانید حتی در تاریکی شب نیز محتویات داخل یخچال فریزر را ببینید.

این یخچال فریزر مجهز به یک دریچه مخصوص است و کمک می‌کند تا میوه‌جات و سبزیجات شما رطوبت خود را حفظ کند و سالم و تازه بماند، همچنین ماندگاری مواد غذایی با استفاده از این دریچه متعادل کننده، بالاتر می‌رود. با خرید اقساطی یخچال دیپوینت سالم و تازه مصرف کنید!

یکی از ویژگی‌های مطلوب این یخچال فریزر، وجود قفسه‌های قابل تنظیم است. بنابراین می‌توانید حتی بطری‌ها، قابلمه‌ها و سایر ظروف و مواد غذایی را به اندازه‌ای که می‌خواهید درون یخچال جای دهید و به این صورت که قفسه‌ها را جابجا و تنظیم نمایید. 

یکی دیگر از ویژگی‌های این یخچال فریزر جادار، وجود سیستمی برای عبور جریان هوای چندگانه می‌باشد تا تمامی طبقات از جریان هوای متعادل و یکنواخت برخوردار باشد و تمامی قسمت‌ها بتوانند مواد غذایی شما را سالم نگه دارند. با خرید قسطی یخچال دیپوینت از تولیدات باکیفیت ایرانی حمایت نمایید.

در این یخچال فریزر از امکانات و تجهیزات ویژه‌ای برخوردارید که در زیر به برخی از آن‌ها اشاره خواهد شد:

• طراحی خلاقانه و منحصر به فرد

• داشتن سیستم کنترلی دیجیتالی هوشمند برای تنظیم دما

• لامپ هوشمند LED

• قابلیت انجماد و سرمایش سریع

• نوفراست و ضد برفک بودن خودکار

• مجهز بودن به قفل کودک

• داشتن فیلتر بهداشتی

• نمودار مصرف انرژی بهینه با برچسب  A

• پنل کنترل لمسی

• یخساز دستی

• محفظه انجماد سریع

پیشنهاد ویژه خرید یخچال فریزر دیپوینت

برای تهیه این یخچال جادار می‌توانید خرید خود را از قسطی کلاب انجام دهید. زیرا در این فروشگاه اینترنتی خدماتی برای فروش کالاهای اقساطی در نظر گرفته شده است.

شما این امکان را دارید تا از لیزینگ‌های موجود در سایت قسطی کلاب وام بگیرید و چند روز بعد لوازم مورد نیاز خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی یخچال دیپوینت از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی تلویزیون پاناسونیک

خرید نقدی تلویزیون پاناسونیک
شرکت پاناسونیک یکی از معتبرترین و بهترین شرکت های تولید کننده تلویزیون در دنیا می باشد. برای خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون پاناسونیک به بخش...

خرید یخچال فریزر ال جی

 خرید یخچال فریزر ال جی
شرکت ال جی با محبوبیت جهانی جدیدترین یخچال فریزر خود را روانه بازار کرده است. برای خرید یخچال فریزر ال جی با قیمت مناسب به بخش لوازم خانگی در ....