فروش قسطي تلویزیون ایکس ویژن

تاریخ انتشار:
1403/2/13 09:52:42

برند ایکس ویژن جدیدترین تلویزیون‌های خود را روانه بازار کرده است. اگر شما تمایل به خرید قسطي تلویزیون ایکس ویژن دارید به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش قسطي تلویزیون ایکس ویژن


بررسی تلویزیون ایکس ویژن مدل 50XKU575

محصول جدید ایکس ویژن یک تلویزیون 50 اینچی است که می‌تواند تصاویر را با کیفیت‌های اولترا HD و 4K به نمایش بگذارد. رزولوشن تصاویر به نمایش گذاشته شده 3840 در 2160 پیکسل می‌باشد، همچنین نوع صفحه تخت است و از تکنولوژی ال ای دی در صفحه نمایشگر استفاده شده است. 

باید بگوییم که این دستگاه دارای قابلیت HDR 10 می‌باشد و این قابلیت کمک می‌کند تا تصاویر با دقت بیشتر و کنتراست بالاتری به نمایش درآیند. قابلیت خرید اقساطي تلویزیون ایکس ویژن در قسطی کلاب فراهم شده است.

تصاویری زنده و واقعی

وجود تکنولوژی UHD شما را قادر می‌سازد تا از یک تکنولوژی، چهار برابر تلویزیون‌های FHD برخوردار شوید، همچنین HDR سبب می‌شود تا ‏ قسمت‌های روشن تصویر، واضح‌تر به نظر برسند و عمق تصاویر نیز بیشتر دیده شود، همچنین کنتراست‌های رنگی در رنگ‌های اصلی یعنی سبز، قرمز و آبی بهتر نمایانده شود.

به همین علت تصاویر در این تلویزیون زنده‌تر و واقعی‌تر به نظر خواهد رسید. با خرید قسطي تلویزیون ایکس ویژن ویژن تصاویر را زنده‌تر و واقعی‌تر مشاهده نمایید!

کیفیت صدایی مطلوب

کیفیت صدا نیز در این دستگاه مناسب است و توان خروجی کلی صدا در این تلویزیون 20 وات می‌باشد، همچنین از استانداردهای صوتی دالبی دیجیتال پشتیبانی به عمل می‌آورد. میکروفون این دستگاه در قسمت پایین آن قرار دارد و صدا از جلوی تلویزیون، به وضوح پخش می‌شود. با خرید اقساطي تلویزیون ایکس ویژن ویژن صدا هم با طنین بهتری به گوش خواهد رسید.

هوشمند و مدرن

این تلویزیون از جمله مدرن‌ترین تلویزیون‌های ساخت ایکس ویژن است که از نوع هوشمند به حساب می‌آید و دارای رابط هوشمند اندرویدی است که از نسخه اندروید 6 استفاده می‌کند، همچنین پردازنده دو هسته‌ای دارد.

علاوه بر این مواردی که ذکر شد از گیرنده دیجیتالی با تیونر DVB-T2 برخوردار می‌باشد و به صورت هشت بیتی عمل می‌کند و قادر است تا از شبکه‌های HD صدا و سیما پشتیبانی به عمل آورد و دکدودر آنلاین آن نیز از نوع HEVC می‌باشد.

این تلویزیون دو هسته‌ای، دارای 1.5 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی است، همچنین قابلیت‌های ویژه‌ای دارد. برای مثال دارای قابلیت ضبط تصاویر در حافظه خارجی، داشتن تلتکس، وجود ماشین زمان و راهنمای الکترونیکی برنامه‌ها می‌باشد. 

این تلویزیون دارای برنامه‌های فیلیمو است از طرفی می‌توانید با استفاده از هندزفری بلوتوث‌دار فیلم‌های تلویزیونی خود را به راحتی ببینید. با خرید قسطي تلویزیون ایکس ویژن یک دستگاه جذاب با امکانات و تجهیزاتی بی‌نظیر داشته باشید.

گذرگاه‌های متنوع

گفتنی است که این تلویزیون از درگاه‌های ارتباطی متنوعی پشتیبانی به عمل می‌آورد. وجود دو عدد درگاه USB و دو عدد درگاه HDMI است، همچنین اتصال بی سیم وای فای و بلوتوث، داشتن پورت شبکه، ورودی آنتن و خروجی صدای دیجیتال از جمله این گذرگاه‌ها می‌باشد. علاوه بر این که از یک ریموت کنترلی مناسب هم برخوردار است.

کنترل موجود در این تلویزیون از نوع موس‌دار می‌باشد، بنابراین می‌توانید با آسودگی خاطر وسایل جانبی خود مثل هاردهای اکسترنال و فلش مموری‌ها را به این تلویزیون متصل نمایید. 

علاوه بر این که به خاطر اتصال بلوتوث، می‌توانید اسپیکر و ساندبار هم به این دستگاه تلویزیونی متصل نمایید. با خرید قسطي تلویزیون ایکس ویژن همیشه به همه چیز متصل باشید!

طراحی بی‌نظیر

این تلویزیون قاب زیبایی دار و پایه‌های این تلویزیون بسیار با کیفیت است، همچنین از نظر مصرف انرژی نیز در این دستگاه بهینه سازی به عمل آمده است و وزن این تلویزیون با احتساب پایه‌ها 10.2 کیلوگرم می‌باشد.

پیشنهاد استثنایی خرید تلویزیون ایکس ویژن

برای خرید این دستگاه فوق‌العاده می‌توانید به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات بی‌نظیر این وب سایت معتبر ایرانی برخوردار شوید. به راحتی از لیزینگ‌های موجود در سایت قسطی کلاب وام بگیرید و چند روز بعد تلویزیون محبوب خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطي تلویزیون ایکس ویژن از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی یخچال سامسونگ

فروش اقساطی یخچال سامسونگ
در تمام اقصی نقاط دنیا ، از یخچال به عنوان ضروری ترین و کاربردی ترین وسیله برای نگهداری انواع سبزیجات و غذا ها استفاده می شود...

خرید قسطی ظرف شویی جی پلاس ویژه کارمندان

خرید قسطی ظرف شویی جی پلاس ویژه کارمندان
برند جی پلاس یکی از بهترین برندهای ایرانی است. شما می‌توانید به سادگی خرید قسطی ظرف شویی جی پلاس را از بخش ماشین ظرفشویی در...