خرید قسطی یخچال دوقلو الکترواستیل

تاریخ انتشار:
1403/2/25 09:42:02

اگر به دنبال خرید یک یخچال مناسب با کیفیت بالا و فضایی جادار هستید، پیشنهاد ما به شما خرید قسطی یخچال دوقلو الکترواستیل از بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب است.


خرید قسطی یخچال دوقلو الکترواستیل


ویژگی‌ها و مشخصات یخچال دوقلو الکترواستیل

یکی از بهترین گزینه‌ها برای تامین لوازم خانگی سرمایشی، یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل است. چرا که هم قیمت مناسبی دارد و همرده انرژی بسیار مطلوبی دارد. در این مقاله قصد داریم علاوه بر بررسی مشخصات و ویژگی‌های این دستگاه، خرید قسطی یخچال دوقلو الکترواستیل را به شما پیشنهاد دهیم. 

این یخچال فریزر نمودار مصرف انرژی A+ را دارد و بدون برفک است. یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل، چیزی حدود 385 لیتر گنجایش برای یخچال دارد و 320  لیتر گنجایش فریزر آن است. 

در مجموع 705 لیتر گنجایش دارد که مقدار قابل قبولی است. یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل 4 طبقه دارد و با داشتن ویژگی‌هایی مانند لامپ یخچال و بدون برفک بودن، می‌تواند یکی از گزینه‌های بسیار مناسب و البته زیبا برای آشپزخانه شما باشد. خیلی از خانواده‌ها برای تامین یخچال خود، خرید اقساطی یخچال دوقلو الکترواستیل را ترجیح می‌دهند.  

گجت‌های مختلف برای یخچال و فریزر دوقلو الکترواستیل وجود دارد، مانند اخطار باز ماندن درب، آبسردکن، فیلتر تصفیه آب، یخساز اتوماتیک و نمایشگری که شما اطلاعات مهمی را در مورد عملکرد یخچال فریزر در آن می‌توانید مشاهده کنید.

کاهش مصرف انرژی با گرید A++

نکات مهم دیگری در مورد مشخصات یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل قابل ذکر است، وجود دو یخساز دستی و یخساز برقی می‌باشد. در یخسازهای این یخچال، سنسور ارتفاع وجود دارد. یعنی به محض اینکه جایخی پرشد، سنسور وارد عمل شده و عملیات یخسازی را به منظور بهبود کیفیت کاری متوقف می‌کند. کلاس انرژی این یخچال فریزر A++ است. با خرید نقدی این محصول می‌توانید درصد قابل توجهی در مصرف انرژی صرفه جویی شود.

دستگیره این یخچال فریزر از نوع اهرمی است و کمپرسورهای بی صدایی دارد که باعث می‌شود سر و صدای یخچال بسیار کم باشد. به طور معمول یخچال فریزر دوقلو برای خانواده‌هایی که جمعیت زیاد تری دارند یا برای مراکز اداری ( که افراد زیادی در آن از یخچال استفاده می‌کنند) می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. چرا که علاوه بر اینکه از لحاظ عملکرد و کیفیت، بسیار قابل قبول است، ظاهر زیبایی دارد و جلوه‌های بصری خاصی به محیط آشپزخانه می‌دهد.

واضح است که یخچال‌های فریزر دوقلو جای بیشتری را اشغال می‌کند. پس قبل از خرید این یخچال‌ها باید فضای مورد نیاز را در نظر بگیرید و تمام تمهیدات لازم را برای استقرار این یخچال فریزر در آشپزخانه خود در نظر داشته باشید. پنل دیجیتالی بسیار جذاب بر روی در این دستگاه وجود دارد که اطلاعات مهم در مورد دما را به شما نمایش می‌دهد. 

قابلیت سرمایش و انجماد سریع یخچال دوقلو الکترواستیل

قابلیت سرمایش و انجماد سریع،  یکی از قابلیت‌هایی است که امروزه از یخچال فریزرهای مدرن و با کیفیت انتظار می‌رود. سرد کردن و انجماد سریع باعث می‌شود که مواد غذایی خواص خود را حفظ کنند و فاسد نشوند. به همین دلیل در یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل با استفاده از پنل دیجیتالی شما می‌توانید تنظیم کنید که ماده غذایی در چه مدت زمانی منجمد شود. این ویژگی جذاب برای آشپزها و برای تهیه دسرها و ژله‌ها، می‌تواند کمک کننده باشد.

همانطور که در بالا اشاره شد، رده انرژی یخچال‌های دوقلو الکترواستیل A++ است که مصرف انرژی بسیار کمی را دارد و از این رو می‌تواند علاوه بر این  که کیفیت مطلوبی را به کاربر می‌دهد، در مصرف انرژی به طرز قابل ملاحظه‌ای صرفه‌جویی کنند. همچنین اگر مواد غذایی زیادی را در یخچال قرار دهید، نگران سیستم جریان هوای آن نباشید.

به این دلیل که چندین دریچه در طبقات این یخچال فریزر تعبیه شده است تا جریان هوای چندگانه به خوبی به تمام مواد غذایی در تمام بخش‌های یخچال و فریزر  برساند. 

شرایط خرید قسطی یخچال دوقلو الکترواستیل از قسطی کلاب

با توجه به شرایط اقتصادی خانواده‌ها، خرید اقساطی یخچال دوقلو الکترواستیل می‌تواند گزینه مناسبی باشد. خرید اقساطی یخچال دوقلو الکترواستیل می‌تواند به خانواده‌ها در تامین آن کمک کند. سایت قسطی کلاب در یکی از طرح‌های جذاب خود فروش قسطی یخچال را عرضه کرده است. به عبارت دیگر مشتریان می‌توانند با خرید قسطی یخچال الکترواستیل  از قسطی کلاب، این دستگاه را تهیه کنند. 

شما می‌توانید برای خرید قسطی یخچال دوقلو الکترواستیل به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و ثبت سفارش کنید. اگر سوالی در مورد خرید قسطی یخچال نیز داشتید، مشاورین قسطی کلاب آماده پاسخ گویی هستند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی کولر آبی آزمایش

خرید قسطی کولر آبی آزمایش
کولر آبی در ایران استفاده فراوانی دارد و یکی از بهترین برندهای ایرانی برند آزمایش می‌باشد. برای خرید اقساطی کولر آبی آزمایش به بخش ...

خرید قسطی کولر آبی انرژی

خرید قسطی کولر آبی انرژی
شرکت انرژی سال‌های زیادی است که به طراحی و تولید وسایل سرمایشی از جمله کولر آبی می‌پردازد. اگر تمایل به خرید اقساطی کولر آبی انرژی دارید ...