خرید قسطی ماشین لباسشویی دوو 8 کیلویی

تاریخ انتشار:
1403/2/17 07:38:12

برند دوو برندی معروف و شناخته شده در ایران است. برای خرید قسطی ماشین لباسشویی دوو 8 کیلویی به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی ماشین لباسشویی دوو 8 کیلویی


بررسی ماشین لباسشویی Daewoo

برندهای گوناگون ماشین لباسشویی در کشور وجود دارد. از معروف‌ترین آنها می‌توان به برندهای سامسونگ، ال جی، بوش، دوو و موارد دیگر اشاره کرد. در این مطلب به خرید قسطی ماشین لباسشویی دوو 8 کیلویی می‌پردازیم.در ابتدا انواع لوازم خانگی را بررسی می‌نماییم.

لوازم خانگی

لوازم خانگی باعث تحول زندگی روزمره انسان شده و امور خانه داری را آسانتر می‌نمایند. به زبان ساده تر عموما به هر نوع وسیله الکتریکی و مکانیکی که جهت امورات خانه بکار می‌رود لوازم خانگی گفته می‌شود.

لوازم خانگی را می‌توان با توجه به کاربردشان به چند دسته طبقه بندی کرد. وسایل صوتی و تصویری مانند تلویزیون، گیرنده‌های دیجیتال، سینمای خانگی. وسایل آشپزی مانند اجاق گاز، غذاساز، مایکروفر، پلوپز، مخلوط کن، چرخ گوشت. وسایل نگهداری غذا شامل انواع متنوعی از یخچال و فریزر. وسایل سرمایشی و گرمایشی مانند انواع بخاری، شوفاژ، کولر و پنکه و در نهایت وسایل شستشو و پاکیزگی خانه مانند ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، جارو برقی می‌باشد. با خرید اقساطی ماشین لباسشویی دوو 8 کیلویی از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه نمایید.

ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی یکی از پرکاربردترین و ضروری ترین وسایل منزل است. امروزه ماشین لباسشویی‌های تمام اتوماتیک و هوشمند کار شستشو را بسیار آسان کرده‌اند. ماشین لباسشویی سطلی یا تک مخزنه، ماشین لباسشویی دوقلو و ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک از انواع لباسشویی‌ها هستند. برای خرید قسطی ماشین لباسشویی دوو 8 کیلویی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک یا هوشمند دارای چندین برنامه جهت شستشو لباس می‌باشد. بعد از انتخاب برنامه به صورت اتومات، دستگاه در یک زمان مشخص لباس‌ها را با کیفیت خوب و قدرت بالا شسته و آبکشی می‌نماید. در غیر این صورت به الیاف لباس آسیب رسانیده و لباس‌ها دچار رنگدهی و شل شدگی می‌شوند.  

ماشین لباسشویی دوو 8 کیلویی

ماشین لباسشویی دوو 8 کیلویی از سری لباسشویی‌های هوشمند و حرفه‌ای شرکت دوو است. این ماشین غالبا دارای صفحه نمایش لمسی در پنل و موتورهای دایرکت درایو می‌باشد. مزیت این نوع موتورها توانایی بالا، دوام زیاد و صدای کم می‌باشد. بدلیل وجود موتورهای دایرکت درایو و هیترهای سرامیکی مصرف انرژی در ماشین لباسشویی دوو به حداقل میزان رسیده است. همچنین لرزش و صدا در هنگام استفاده از دستگاه بسیار اندک و ماشین دارای ثبات و تعادل می‌باشد. حداکثر دور موتور خشک کن 1400 دور در دقیقه است.

ماشین لباسشویی دوو 8 کیلویی با طراحی زیبا و منحصر بفرد دارای 14 برنامه شستشو مختلف مناسب انواع البسه است. فناوری حباب ساز، برنامه شستشو لباس کودک، سیستم های ضد چروک و اتوکشی آسان، شستشو با تاخیر، تشخیص خطا و شستشوی اتوماتیک مخزن از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌باشند. برای خرید اقساطی ماشین لباسشویی دوو 8 کیلویی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی

امروزه فروشگاه‌‌های اینترنتی زیادی وجود دارند که در حیطه‌های مختلف شغلی به فعالیت می‌پردازند. در حوزه لوازم خانگی کیفیت، ضمانت، قیمت مناسب و پشتیبانی بعد از فروش بسیار حائز اهمیت است. سایت قسطی کلاب به عنوان یک فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی از معتبرترین سایت‌های فروش لوازم خانگی می‌باشد.

خرید قسطی ماشین لباسشویی دوو 8 کیلویی

خرید اقساطی ماشین لباسشویی دوو 8 کیلویی از طریق سه طرح ویژه فروش اقساطی در سایت قسطی کلاب امکان پذیر است. این مجموعه با در نظر گرفتن بحران اقتصادی کشور و شرایط مالی مشتریان، تسهیلات ویژه ای جهت خرید نقدی و قسطی لوازم خانگی در نظر گرفته است. طرح پایا امکان خرید قسطی تا سقف 50،000،000 تومان، با اقساط حداکثر 24 ماهه همراه با ارائه چک را امکان پذیر نموده است. 

طرح بای چک شامل خرید قسطی به سه روش استفاده از چک، سفته و امکان کسر از حقوق می‌باشد. سقف اقساط در این طرح فروش اقساطی حداکثر 24 ماه است. در نهایت طرح خرید قسطی کالا از طریق لیزینگ پارسیان تا سقف 100،000،000 تومان و به همراه چک تضمین 120 درصد است. سقف اقساط حداکثر 36 ماه است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی پنکه

خرید قسطی پنکه
لوازم خانگی یکی از مهم ترین وسایل و لوازمی می باشد که بایستی تهیه و خریداری شود چرا که بدون داشتن لوازم خانگی ادامه زندگی ...

فروش اقساطی لوازم خانگی دلمونتی

فروش اقساطی لوازم خانگی دلمونتی
به دلیل بی ثباتی قیمت بسیاری از لوازم خانگی ، سایت کلاب اقدام به فروش اقساطی لوازم خانگی دلمونتی نموده است. با فروش اقساطی لوازم خانگی دلمونتی در ...