شرکت لوازم خانگی هیمالیا

تاریخ انتشار:
1403/2/16 11:21:01

شرکت لوازم خانگی هیمالیا یکی از بهترین برندهای ایرانی می باشد که در ایران محبوبیت ویژه ای دارد. برای خرید لوازم خانگی هیمالیا به صورت اقساطی به بخش لوازم خانگی در وبسایت قسطی کلاب مراجعه فرمایید.


شرکت لوازم خانگی هیمالیا


برند هیمالیا 

برند هیمالیا یکی از قدیمی ترین برندهای ایرانی می باشد که در ایران شناخته شده است. به طور حتم نام شرکت هیمالیا به گوش شما رسیده است و می دانید که برند هیمالیا جز بهترین برندهای کشور می باشد. شعار معروف، هیمالیا بر قله زیبایی ها یکی از نشانه های مهم بودن طراحی در محصولات هیمالیا می باشد. 

شرکت هیمالیا بیش از نیم قرن سابقه طراحی و تولید یخچال فریزر را دارد، به همین سبب شرکت هیمالیا بهترین یخچال ها را در ایران تولید می کند. کارخانه شرکت هیمالیا در 50 کیلومتری تهران واقع شده است و دارای 50 هزار متر مربع  فضای تولید می باشد. شرکت هیمالیا در دهه 50 قدم به صنعت تولیدات یخچال فریزر گذاشته است و در دهه 80 توانسته است که یخچال های باکیفیت و با استاندارد جهانی را تولید کند. 

شرکت هیمالیا در دهه 90 توانسته است، مساحت کارخانه خود را به بیش از 120000 متر مربع افزایش دهد. اگر تمایل به خرید از شرکت لوازم خانگی هیمالیا دارید، در این مقاله همراه ما باشید تا اطلاعات کاملی را درباره برند هیمالیا به دست آورید. 

شرکت لوازم خانگی هیمالیا 

برند هیمالیا در ساخت یخچال فریزر های خود بسیار نو آورانه عمل کرده است و تمام دقت و تمرکز خود را بر روی ساخت اختصاصی یخچال فریزر قرار داده است. شرکت لوازم خانگی هیمالیا فقط به تولید یخچال فریزر می پردازد و مانند برندهای دیگر عمل نکرده است. اگر شما به دنبال یک برند خوب و باکیفیت برای خرید یخچال فریزر می گردید، پیشنهاد ما به شما خرید از شرکت لوازم خانگی هیمالیا می باشد. تنها نقطه ضعف برند هیمالیا فعالیت نداشتن در حوزه طراحی و تولید ساید باید ساید می باشد. متاسفانه برند هیمالیا فقط یخچال های تک درب و دوقلو را تولید کرده است. 

نمایندگی های مجاز شرکت هیمالیا 

شرکت لوازم خانگی هیمالیا دارای 400 نمایندگی فعال در سرتاسر کشور است و این تعداد زیاد نمایندگی نشان دهنده این است که شرکت لوازم خانگی هیمالیا از خدمات پس از فروش قدرتمندی برخوردار است. ناگفته نماند که تمامی محصولات هیمالیا دارای 30 ماه گارانتی معتبر می باشند. گارانتی یک محصول نشان دهنده کیفیت ساخت بالای آن می باشد که خوشبختانه شامل محصولات هیمالیا نیز می شود. محصولات هیمالیا طبق نیاز مشتریان طراحی و ساخت می شود و امید است که در سال های آینده ساید باید ساید های باکیفیتی را به بازار ارائه دهد. 

انواع یخچال فریزر های هیمالیا 

برند هیمالیا دارای تنوع بسیاری از یخچال فریزر می باشد. لیست اسامی مدل های یخچال فریزر های هیمالیا به شرح زیر است:

_ یخچال فریزر دو قلو هیمالیا
_ یخچال فریزر بالا پایین (کمبی)
_ فریزر تک هیمالیا
_ یخچال هیمالیا مدل پهن
_ یخچال فریزر بالا هیمالیا

همان طور که مطالعه کردید، تنوع یخچال فریزر های هیمالیا زیاد است. شرکت هیمالیا علاوه بر تنوع زیادی که در محصولات خود دارد، از فناوری های به روز در ساخت محصولات خود استفاده می کند. تعدادی از فناوری های به کار رفته در یخچال فریزر های هیمالیا به شرح زیر می باشد:

_ تکنولوژی نوفراست
_ قابلیت هوم بار (به منظور جلوگیری از زیاد باز کردن درب یخچال)
_ یخ ساز اتوماتیک
_ سیستم عیب یاب هوشمند
_ استفاده از موتور سکاپ ایتالیا
_ سیستم ضد باکتری 

وبسایت قسطی کلاب 

قسطی کلاب یکی از معروف ترین فروشگاه های اینترنتی در ایران می باشد که به فروش اقساطی و نقدی می پردازد. شما می توانید به راحتی یخچال فریزر هیمالیا مد نظر خود را به صورت اقساطی از قسطی کلاب خریداری کنید. شرایط باز پرداخت وبسایت قسطی کلاب به صورت اقساط 3 الی 12 ماهه می باشد. با قسطی کلاب یک خرید اقتصادی و مقرون به صرفه را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ماشین ظرف شویی دوو

خرید قسطی ماشین ظرف شویی دوو
برای خرید قسطی ماشین ظرف شویی دوو با قیمتی عالی و شرایطی آسان به بخش ماشین ظرفشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب...

خرید ماشین ظرفشویی سامسونگ اقساطی

خرید ماشین ظرفشویی سامسونگ اقساطی
خرید قسطی لوازم منزل، فقط به نفع افراد با کم توانی مالی نیست، بلکه خرید قسطی لوازم خانگی می تواند هم در کاهش سرعت و تعدیل شیب تورم قیمت ...