خرید اقساطی جاروبرقی رباتیک شیائومی

تاریخ انتشار:
1403/2/30 02:33:00

جاروبرقی از سالیان گذشته تا کنون تغییرات بسیاری داشته است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی جاروبرقی رباتیک شیائومی به بخش جاروبرقی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. 


خرید اقساطی جاروبرقی رباتیک شیائومی


عملکرد جاروبرقی رباتیک شیائومی 

جاروبرقی‌های رباتیک، از جمله لوازم‌ خانگی جدید هستند؛ لیکن مورد استقبال و توجه زیاد کاربران در سراسر جهان قرار گرفته‌اند. به تدریج می‌توانند جایگزینی مناسب برای جاروبرقی‌های معمولی باشند. شرکت شیائومی این برند پیشرو درصنعت لوازم خانگی جاروبرقی‌های رباتیک خود را به بازار عرضه کرده است. پیش از تصمیم گیری برای خرید قسطی جاروبرقی رباتیک شیائومی کمی با ویژگی‌های آن آشنا شوید. 

این محصول هوشمند بسیار مناسب تمیزکاری‌های روزانه منازل و محیط‌‌‌های اداری است. جاروبرقی  شیائومی حسگرهایی برای اسکن اطراف تا مسافت هشت متر و شش بار در ثانیه جهت تشخیص آلودگی‌ها و کثیفی محیط دارد.

با قابلیت اتصال به تلفن هوشمند و تعیین برنامه نظافت بدون دخالت کاربر کاملاُ خودکار نظافت را انجام می‌دهد. این جاروبرقی با سه چرخ قابلیت عبور از موانع با ارتفاع دو سانتی متر و نیز امکان تشخیص پله و پیشگیری از سقوط از آن را دارد. برای خرید اقساطی جاروبرقی رباتیک شیائومی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

چگونگی شارژ و برنامه‌های نظافت جاروبرقی رباتیک شیائومی 

هنگامی که شارژ جاروبرقی به 15 درصد کاهش می‌یابد؛ دستگاه به صورت اتوماتیک برای شارژ دوباره به محل شارژر وصل می‌شود. زمانی که شارژ آن به 80 درصد می‌رسد، برنامه نظافت را ادامه می‌دهد. 

این محصول امکان نظافت گوشه‌های دیوار را با تعریف مرز دیوار در اپلیکیشن می‌هوم برای شما امکان پذیر می‌کند. کاربر همچنین امکان تعریف محدودیت ورود و ایجاد دیوار مجازی برای دستگاه به جهت جلوگیری از نزدیک شدن آن به لوازم خانگی و اشیا شکننده را دارد. حسگرهای آن می‌توانند فرش را از دیگر سطوح تشخیص دهند و به شکل خودکار مکش قوی تری را برای تمیز کردن سطح فرش اعمال کنند. برای خرید اقساطی جاروبرقی رباتیک شیائومی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

ویژگی‌های ظاهری و برتری‌های محصول به دیگر لوازم خانگی 

این محصول جز لوازم خانگی سبک طبقه بندی می‌شود. با وزن چهار کیلوگرم، ابعاد 35 در 35 ارتفاعی در حدود 9.5 cm بسیار باریک و کوچک است. سایز کوچک‌اش امکان ورود این روبات‌ هوشمند را به زیر مبل، تخت و هر مکانی که دسترسی انسان به آنجا سخت است، ممکن می‌کند. اگر همچنان برای خرید قسطی جاروبرقی رباتیک شیائومی مطمئن نیستید. 

باید بدانید که این جارو دارای مخزن شستشو است و به شکل برنامه همزمان یا جدا عمل مکش و شستشو سطوح را انجام می‌دهد. سطوح پس از شستشو با این دستگاه، مانند تی‌های عادی لغزنده نیستند و خطر سر خوردگی ندارند. 

جاروبرقی رباتیک شیائومی با محدوده صدای 65 تا 70 دسی‌بل به شکل چشمگیری، یعنی تقریبا 10 تا 15 دسی بل، نسبت به جاروبرقی‌های معمولی کم صداتر است. متوسط صدای جاروبرقی معمولی 80 دسی‌بل است؛ که این خود تفاوت قابل ملاحظه ای است. برای افراد حساس به صدا یا کسانی که به هر دلیلی یک جاروبرقی کم صدا می خواهند یک دستگاه ایده‌ال محسوب می‌شود. 

خرید قسطی جاروبرقی رباتیک شیائومی از قسطی کلاب 

امکان خرید اقساطی جاروبرقی رباتیک شیائومی در سایت قسطی کلاب برای شما فراهم شده است. شما می‌توانید به صورت خرید نقدی یا خرید اقساطی صاحب این جاروبرقی شگفت انگیز شوید. فروش قسطی جاروبرقی و دیگر لوازم خانگی با شرایطی عالی در سایت قسطی کلاب امکان پذیر است. شما با خیال راحت می‌توانید جارو برقی رباتیک شیائومی و دیگر  لوازم خانگی مورد نیاز خود را به صورت قسطی بخرید و نگران قیمت‌ها نباشید. با وجود طرح‌های متنوع برای فروش قسطی می‌توانید طرح دلخواه و مناسب خود را انتخاب کنید. 

شما می‌توانید بنا بر امکانات و شرایط‌تان از دم قسط یا با پیش پرداخت خریدهای خود را انجام دهید. شرایط خرید قسطی در قسطی کلاب بسیار منعطف است و مناسب با بودجه و امکانات شما قابل تغییر است. کافی است به بخش شرایط فروش اقساطی سایت ما  بروید و نوع پرداخت دلخواه خود را انتخاب کنید و با کارشناسان قسطی کلاب در ارتباط باشید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید لوازم خانگی ایرانی

خرید لوازم خانگی ایرانی
شاید شما جزء کسانی باشید که در حال تکاپو برای خرید جهیزیه هستند. در ابتدای امر بهتر است به این سوال جواب بدهید که شما می خواهید...

خرید اقساطی تلویزیون ایکس ویژن 55 اینچ

خرید اقساطی تلویزیون ایکس ویژن 55 اینچ
تلویزیون‌های ایرانی در سال‌های اخیر فروش بالایی داشته‌اند. برای خرید اقساطی تلویزیون ایکس ویژن 55 اینچ به بخش تلویزیون در دسته بندی...