خرید قسطی موتور برق بنزینی رونیکس

تاریخ انتشار:
1403/2/20 07:32:13

موتور برق یکی از وسایل مهم و اساسی در بسیاری از کارگاه‌ها و شهرک‌های صنعتی می‌باشد. برای خرید قسطی موتور برق بنزینی رونیکس به بخش ابزار برقی در دسته بندی لوازم اداری سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید قسطی موتور برق بنزینی رونیکس


موتور برق بنزینی رونیکس

زمانی که دسترسی به شبکه برق سراسری امکان‌پذیر نیست، چاره‌ای جز استفاده از موتور برقی مناسب ندارید. موتور برقی بنزینی رونیکس یکی از بهترین گزینه‌هایی است که به شما پیشنهاد می‌کنیم. در این مطلب ضمن آشنایی با این محصول، متوجه خواهید شد برای خرید قسطی موتور برق بنزینی رونیکس با شرایط مناسب به کجا مراجعه کنید. 

چرا موتور برقی بنزینی رونیکس؟

موتور برقی بنزینی رونیکس، یکی از باکیفیت‌ترین محصولات داخلی در گروه موتورهای برقی می‌باشد که دارای قابلیت تامین خط تغذیه بدون اعوجاج است. علاوه بر این، انواع موتور برقی بنزینی رونیکس ویژگی‌های شاخصی دارند که برخی از آن‌ها عبارتند از:

•برای مصارف عمومی، کارگاهی، صنعتی و کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
•دارای سیستم سوئیچ قطع برق، کاهش دهنده هشدار سطح روغن و شاسی مستحکم تمام فلزی هستند.
•در این موتورها خط ولتاژ ثابت 12 ولت وجود دارد.
•حداقل صدا با کمترین لرزش در حین کار را تولید می‌کنند.
•حداکثر ایمنی در این نوع موتورهای برقی وجود دارد زیرا سیستم فیوز ایمنی با قطع‌کن حفاظتی برای آن‌ها طراحی شده است. 

موتور بنزینی رونیکس مدل 4708RH

موتور برقی بنزینی رونیکس انواع مختلفی دارد که ارزان‌ترین آن با مدل 4708RH شناخته می‌شود. برای خرید اقساطی موتور برق بنزینی رونیکس می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

موتور برقی بنزینی رونیکس مدل 4708RH

به منظور مشاهده ویژگی‌های مدل 4708RH و نهایی کردن خرید قسطی موتور برق بنزینی رونیکس، دسته‌بندی لوازم اداری و سپس ابزار برقی را انتخاب نمایید. مشخصات این مدل در پایین صفحه خرید قابل مشاهده است که از جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1.وزن پایین و حمل و نقل آسان: کوچکتر بودن ابعاد 4708RH نسبت به دیگر انواع موتورهای برقی و کمتر بودن حجم موتور باعث وزن پایین و حمل و نقل آسان شده است.
2.استفاده در هر فضا و مکان دلخواه: حمل و نقل آسان مدل 4708RH، استفاده از آن را در هر مکانی امکان‌پذیر می‌کند.
3.دارای موتور تک سیلندر دو زمانه: این موتور برقی بنزینی با تنفس طبیعی و هوای خنک کار می‌کند.
4.قابلیت تامین قدرت 0.3 کیلوواتی: ظرفیت 63 سی سی موتور باعث تامین توان مورد نظر خواهد شد.
5.قابلیت تامین برق 220 ولت AC استاندارد شهری: این موتور از یک خط تغذیه جریان ثابت DC با سطح ولتاژ 12 ولت خودرویی نیز بهره می‌برد.
6.انجام کار مداوم بیش از 6.5 ساعت با حداکثر توان: مخزن 4.2 لیتری موتور برقی بنزینی رونیکس مدل 4708RH، انجام کار مداوم بیش از 6 ساعت و نیم با حداکثر توان را ممکن می‌کند. همچنین این موتور می‌تواند با نیمی از توان خود به مدت 10 ساعت کار کند. 

شرایط خرید اقساطی موتور برق بنزینی رونیکس در قسطی کلاب

بهترین مکان برای خرید اقساطی ابزار برقی از جمله خرید قسطی موتور برق بنزینی رونیکس، سایت قسطی کلاب است. این سایت در زمینه فروش قسطی کالای دیجیتال، لوازم خانگی، لوازم اداری، سرگرمی، آرایشی بهداشتی، سیم‌کارت و وسایل نقلیه بصورت نقدی و اقساطی فعالیت می‌کند.

شرایط خرید اقساطی در قسطی کلاب

کارمندان، صاحبان مشاغل آزاد و بازنشستگان می‌توانند با مراجعه به سایت قسطی کلاب از خرید اقساطی به ارزش 50 تا 150 میلیون تومانی استفاده کنند. به همین منظور 3 طرح به نام پایا، بایچک و پارسیان برای مشتریان در نظر گرفته شده است که امکان خرید قسطی را فراهم می‌کند. در طرح پایا شما می‌توانید فقط با فیش حقوقی یا جواز کسب تا سقف 50 میلیون تومان به صورت اقساطی خرید کنید. طرح بایچک به کارمندان، صاحبان مشاغل آزاد و بازنشستگان اجازه می‌دهد از طریق ارائه چک تا سقف 150 میلیون تومان به خرید اقساطی بپردازند. در نهایت طرح پارسیان امکان خرید قسطی با کمترین پیش‌پرداخت را برای مخاطبان فراهم می‌کند.

جهت استفاده از طرح‌های فروش قسطی این سایت باید پس از ثبت‌نام در سایت، درخواست خرید اقساطی را ثبت کنید. پس از ارسال مدارک لازم شما اعتبارسنجی می‌شوید و در صورت تایید، ثبت سفارش‌تان انجام خواهد شد. در نهایت با مشاهده میزان اقساط و مبلغ پیش‌پرداخت می‌توانید با پرداخت مبلغ، فرایند مالی خود را تکمیل نمایید. پس دست به کار شوید و همین حالا برای خرید اقساطی موتور برق بنزینی رونیکس اقدام کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی کمپرسور هوا رونیکس

خرید قسطی کمپرسور هوا رونیکس
برای خرید قسطی کمپرسور هوا رونیکس با شرایطی عالی و قیمتی استثنایی به بخش ابزار برقی در دسته بندی لوازم اداری سایت قسطی کلاب مراجعه...

خرید اقساطی لوازم اداری

خرید اقساطی لوازم اداری
سایت قسطی کلاب با امکان خرید اقساطی لوازم اداری و سایر کالاها به عنوان یکی از محبوبترین و شناخته شده ترین سایت ها در بخش فروش قسطی کالا....