خرید اقساطی تلویزیون دوو 55اینچ

تاریخ انتشار:
1403/2/16 01:25:16

برند دوو جز معروف‌ترین برندهای موجود در کشور است. برای خرید اقساطی تلویزیون دوو 55اینچ به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی تلویزیون دوو 55اینچ


معرفی تلویزیون دوو 55 اینچ

تلویزیون ال ای دی دوو مدل DSL-55K5700U سایز 55 اینچ، از محصولات با کیفیت و جذاب دوو با قابلیت 4K می‌باشد. این تلویزیون تمام خواسته‌های کاربران را به خوبی برآورده می‌کند. دارا بودن دو پورت USB برای به اشتراک گذاری فایل‌ها، ورودی‌های HDMI برای اتصال تلویزیون به سایر دستگاه‌های صوتی تصویری مثل لپ تاپ و DVD پلیر و کنسول‌های بازی، گیرنده داخلی تعبیه شده در تلویزیون که کاربر را از خرید گیرنده‌های اضافی بی نیاز می‌کند، و تکنولوژی محافظ چشم که می‌تواند به ساعت‌ها تماشای تلویزیون کمک کند.

فراموش نکنید که این دستگاه از کلاس تلویزیون‌های هوشمند است و به اندروید مجهز شده که به کمک آن می‌توانید انواع امکانات TV Android شامل تعامل با تلفن‌های همراه اندرویدی، وب گردی، بازی و استفاده از انواع برنامه‌های کاربردی را تجربه کنید. برای خرید قسطی تلویزیون دوو 55 اینچ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مشخصات فنی تلویزیون دوو 55 اینچ

تلویزیون دوو 55 اینچ دارای دو بلند گوی 15 واتی در قسمت پایین قاب می‌باشد و به کمک تکنولوژی دالبی، کیفیت صدای بالایی تولید می‌کند. کیفیت تصویر این تلویزیون 4K می‌باشد و در کنار رزولوشن 8.3 میلیون پیکسل، قابلیت انطباق 400 هرتزی دارد. این تلویزیون دارای یک پردازنده چهار هسته‌ای می‌باشد که برای اجرای برنامه‌ها و بازی‌های اندرویدی به خوبی پاسخگو می‌باشد.

همچنین این محصول دوو دارای یک ریموت کنترل هوشمند است که می‌تواند نقش یک موس را نیز برای شما اجرا کند. این تلویزیون علاوه بر قابلیت اتصال به دیوار، یک پایه رو میزی نیز دارد که استفاده از هر کدام به نوع نیاز کاربر بستگی دارد. از امکانات دیگر این تلویزیون می‌توان به ارتباط بدون سیم DLNA، ارتباط بدون سیم AirPlay، قفل کودک، ماشین زمان (Time Shift)، قابلیت ضبط تصاویر روی حافظه ‌جانبی (PVR)، راهنمای الکترونیکی برنامه‌ها (EPG)، قابلیت خاموش شدن خودکار، قابلیت جستجوی کانال خودکار و تله تکست اشاره نمود. برای خرید اقساطی تلویزیون دوو 55 اینچ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

صفحه نمایش و پورت‌های DSL-55K5700U

دوو 55 اینچ دارای یک صفحه نمایش کاملا تخت و بدون حاشیه است که پنل IPS با کیفیت A+ و زاویه 178 درجه دارد. کیفیت تصاویر در این صفحه نمایش بسیار بالا است و می‌تواند ساعات خوشی را برای کاربرانش به ارمغان بیاورد. نسبت تصویری در این تلویزیون هم مثل اکثر هم نسل‌هایش، 16:9 می‌باشد و رزولوشن 2160x3840 در کنار قابلیت انطباق 400 هرتزی برای ارتقای کیفیت تصویر نقش مهمی ایفا می‌کند. در کنار اینها، دوو 55 اینچ از قابلیت‌های عمق بیت 10 بیتی، رزولوشن 8.3 میلیون پیکسلی و پشتیبانی از کیفیت الترا اچ دی یا همان 4K نیز برخوردار می‌باشد. این تلویزیون همچنین دارای دو پورت USB و سه پورت HDMI می‌باشد که برای اتصال دستگاه‌هایی مثل PS4، PS5، XBOX، PC و انواع دریافت کننده و دی وی دی پلیر کاربرد دارد. 

خرید اقساطی تلویزیون دوو 55 اینچ

قسطی کلاب، یک مرکز فوق العاده برای خرید انواع کالای دیجیتال و غیر دیجیتال به صورت قسطی می‌باشد. با توجه به افزایش روز افزون قیمت دلار و کاهش توان خرید مردم، بهترین و هوشمندانه ترین شیوه خرید انواع کالا، به صورت قسطی از سایت‌هایی می‌باشد که به فروش قسطی کالا روی آورده‌اند. برای خرید قسطی تلویزیون دوو 55 اینچ از قسطی کلاب، شما به ضامن احتیاجی ندارید. 

فقط کافی است یک سوم قیمت محصول را پرداخت کرده و بقیه آن را به صورت قسطی بپردازید. لازم به ذکر است که شما می‌توانید برای خرید اقساطی تلویزیون دوو 55 اینچ، به صورت نقدی و یکجا نیز اقدام نمایید. قسطی کلاب یک پیشنهاد ویژه یا یک آفر هیجان انگیز نیست و یک فرصت همیشگی و فوق العاده برای خرید قسطی تلویزیون دوو 55 اینچ است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید تلویزیون tcl

خرید تلویزیون tcl
برندهای متفاوتی در دنیا به طراحی و تولید تلویزیون می پردازند که یکی از معروف ترین آن ها برند tcl است. برای خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون tcl به بخش...

خرید قسطی لوازم خانگی جی پلاس با سفته

خرید قسطی لوازم خانگی جی پلاس با سفته
برای خرید قسطی لوازم خانگی جی پلاس با سفته به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید بیادماندنی را تجربه نمایید...