خرید قسطی گلکسی واچ 5پرو

تاریخ انتشار:
1403/2/26 21:37:03

اگر تمایل به خرید قسطی گلکسی واچ 5پرو با شرایطی عالی دارید، به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گلکسی واچ 5پرو


گلکسی واچ 5 پرو

گلکسی واچ 5 پرو اولین ساعت هوشمند سامسونگ است که پسوند پرو دارد. بهترین و مقاوم‌ترین ساعت هوشمند این شرکت نیز است. اما قیمت آن نزدیک به 13 میلیون تومان (اسفند 1401) که تقریبا دو برابر نسخه معمولی این ساعت است در ادامه این مطلب می‌خواهیم این ساعت را بررسی کنیم و ببینیم ارزش خرید دارد یا خیر؟ و اگر به فکر خرید قسطی گلکسی واچ 5پرو هستید، تا انتها با ما همراه باشید. 

ساعت‌های هوشمند مقاوم

امسال سال معرفی ساعت‌های هوشمند مقاوم بود. سامسونگ این ساعت را معرفی کرد و اپل هم اپل واچ اولترا را معرفی کرد. گلکسی واچ 5 پرو فقط یک سایز 45 میلی متری دارد که طبیعتا ساعت بزرگی است. حالا چرا این ساعت مقاوم است؟ به دلیل اینکه جنس بدنه آن از تیتانیوم ساخته شده و شیشه روی آن از جنس یاقوت کبود است. در یک طرف ساعت دو دکمه فلزی بزرگ قرار دارد که به راحتی می‌توانید آن را پیدا کنید. برای خرید اقساطی گلکسی واچ 5پرو به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

دکمه‌های فلزی کنار ساعت

بند آن نیز بسیار متفاوت است و یکی از بهترین بندهایی که در ساعت‌های سامسونگ دیده شده است. دارای جنس سیلیکونی است و حالت باز و بست مغناطیسی دارد. بند را به اندازه مچ خود تنظیم می‌کنید و به راحتی باز و بسته می‌شود. این ساعت دارای یک بزل لمسی در اطراف صفحه نمایش است که کار کردن با آن کمی سخت است و باید کمی دقت به خرج دهید. در هر صورت استفاده از تاچ صفحه برایتان راحت‌تر خواهد بود.

نمایشگر گلکسی واچ 5 پرو تفاوت زیادی با نسل قبلی آن ندارد و به اندازه کافی خوب است و در هر شرایطی می‌توانید از آن استفاده کنید. دارای صفحه نمایش سوپر آمولد 1.4 اینچی، که رزولوشن آن 450*450 پیکسل است. روشنایی و کیفیت آن بسیار فوق العاده است. روشنایی خودکار آن نیز بسیار سریع و دقیق است. این ساعت از ip68 (مقاوم در برابر آب در عمق 50 متر) پشتیبانی می‌کند. با خرید قسطی گلکسی واچ 5پرو از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

سخت افزار ساعت

از لحاظ سخت افزاری هم تفاوت زیادی با نسل قبلی خود ندارد. این ساعت دارای چیپ Exynos W920 که پردازنده آن دو هسته‌ای 1.18 گیگا هرتزی است. دارای 1.5 گیگ رم نیز است. تمام این مشخصات باعث شده است هنگام کار با این ساعت تجربه خوب و روانی را انتقال دهد. برای خرید اقساطی گلکسی واچ 5پرو به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

سنسورها

دارای مجموعه سنسورهای بایو اکتیو مثل:

•کنترل ضربان قلب
•اندازه گیری اکسیژن خون
•اندازه گیری ترکیب بدنی
•تشخیص دمای بدن
•اندازه گیری فشار خون
•گرفتن نوار قلب

دو مورد آخر در ایران قابل استفاده نمی‌باشد. 

برنامه‌ها و رابط کاربری

این ساعت کاملا با اندروید مچ شده و استفاده از برنامه‌های داخل ساعت بسیار راحت است. برای مثال از برنامه مپ به راحتی می‌توانید مسیریابی کنید، یا اپ‌های پخش موزیک و ویدیو را از طریق ساعت کنترل کنید. صفحه اصلی دارای ویجت و واچ فیس‌های متفاوتی است که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. اکثر آن‌ها قابلیت شخصی سازی دارند، یعنی می‌توانید قابلیت، ویژگی و ظاهر آن‌ها را تغییر بدهید. این کار را هم از طریق ساعت و هم از طریق موبایل می‌توان انجام داد. 

باتری ساعت

ظرفیت باتری این ساعت نسبت به نسخه گلکسی 4 شصت درصد افزایش داشته است و شارژ دهی بسیار عالی نیز دارد. باتری این ساعت در استفاده معمول، بین 2 تا 3 روز به شما شارژ خواهد داد. 

جمع بندی

حال به سوال اول می‌رسیم آیا این ساعت ارزش خرید دارد؟ این ساعت هوشمند یک ساعت کامل است و تمام انتظارات شما از یک ساعت هوشمند را بر آورده می‌کند. اگر اهل سفر و هیجان هستید و یک ساعت مقاوم می‌خواهید، خرید این ساعت به شما پیشنهاد می‌شود. حال برای خرید قسطی گلکسی واچ 5 پرو باید چه کاری انجام دهیم؟ 

شرایط خرید قسطی گلکسی واچ 5پرو از سایت قسطی کلاب

اگر به دنبال خرید و فروش قسطی این محصول از سایت معتبر هستید، شما می‌توانید این محصول و انواع کالای دیجیتال را از سایت قسطی کلاب به صورت نقدی و قسطی تهیه نمایید. برای اطلاع از خرید اقساطی گلکسی واچ 5پرو می‌توانید با ما در ارتباط باشید. شرایط خرید اقساطی را می‌توانید داخل سایت مطالعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لپ تاپ با چک

خرید قسطی لپ تاپ با چک
اگر قصد خرید یک لپ تاپ با کیفیت و مقرون به صرفه را دارید، پیشنهاد ما برای شما خرید قسطی لپ تاپ با چک از بخش لپ تاپ در دسته بندی...

خرید قسطی گوشی a73 با سفته

خرید قسطی گوشی a73 با سفته
اگر تمایل به خرید قسطی گوشی a73 با سفته الکترونیکی یا چک دارید به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...