خرید اقساطی گوشي a53

تاریخ انتشار:
1403/2/17 14:37:50

یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ با قیمتی بی نظیر مدل A53 سامسونگ می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشي a53 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشي a53


گوشی a53 سامسونگ 

همان طور که می‌دانید گوشی‌های سری A جز پرفروش ترین و پرطرف‌دارترین گوشی‌های برند سامسونگ می‌باشند. شما با خرید قسطی گوشي a53 می‌توانید با پرداخت هزینه کمی گوشی مورد نیاز خود را خریداری و استفاده نمایید. گوشی a53 سامسونگ یکی از قدرتمندترین گوشی‌های سامسونگ است که دارای امکانات و ویژگی‌های فوق العاده‌ای است. 

صفحه نمایش این گوشی بسیار زیبا طراحی شده است زیرا مجهز به ناچ اینفینیتی نوع O می‌باشد. در قسمت بالایی و مرکز این صفحه نمایش بریدگی دایره‌ای شکلی وجود دارد و همچنین دوربین سلفی نیز بر روی آن تعبیه شده است.

مزایای خرید اقساطی گوشي a53

سنسورهای چهارگانه گوشی a53 سامسونگ در معماری مستطیل شکلی در قسمت پشتی قرار گرفته‌اند. شما با  خرید قسطی گوشي a53 می‌توانید از تمام این ویژگی‌ها و قابلیت‌ها استفاده نمایید. خرید اقساطی این گوشی به شما این امکان را می‌دهد تا از این گوشی با کیفیت همراه با صفحه نمایش زیبا و یکدست بهره ببرید.

ابعاد صفحه نمایش این گوشی 6.5 اینچ است و دارای رزولوشن 1080*2400 پیکسل از نوع سوپرامولد می‌باشد. تمام این مشخصات حاکی از این است که این گوشی تصاویر بسیار با کیفیتی را به کاربران ارائه می‌دهد. گوشی a53 سامسونگ عملکرد عالی و فوق العاده‌ای دارد زیرا به پردازنده اگزینوس 1280 اختصاصی سامسونگ مجهز شده است. این پردازنده دارای معماری 5 نانومتری است و از فناوری 5G نیز پشتیبانی می‌کند. این معماری انرژی کمتری مصرف می‌کند و این امر باعث افزایش طول عمر باتری گوشی می‌گردد. 

قابلیت‌های گوشی a53 سامسونگ

با خرید اقساطی گوشي a53 می‌توانید ساعت‌ها سرگرم باشید و بازی‌های دلخواه خود را دانلود و بازی نمایید. این گوشی به واسطه داشتن پردازنده قدرتمند توانسته است تجربه گیم پلی بسیار لذت بخشی را برای کاربران خود داشته باشد. شما با این گوشی می‌توانید به آسانی بازی‌های سنگینی مانند آسفالت 9 و کال آف دیوتی را دانلود و بازی نمایید و لحظات خوشی داشته باشید. 

گوشی a53 در 3 نوع حافظه داخلی 8/256، 8/128، 6/128 گیگابایتی به بازار عرضه شده است. خرید قسطی گوشي a53 به شما این امکان را می‌دهد تا گوشی موردنیاز خود را خریداری نمایید. در صورت نیاز به فضای بیشتر قابلیت افزودن کارت حافظه خارجی وجود دارد و شما می‌توانید به آسانی فضای ذخیره سازی گوشی خود را ارتقا دهید. اسکنر اثر انگشت این گوشی از نوع اپتیکال است و در قسمت زیر نمایشگر قرار دارد.

خرید اقساطی گوشي a53 فرصت مناسبی است تا از امکانات این گوشی مانند قطب نما، ژیروسکوپ، فشارسنج، سنسورهای مجاورتی و شتاب سنج استفاده نمایند. قابلیت ضد آب بودن گوشی a53 سامسونگ یکی از مهم ترین ویژگی‌هایی است که جلب توجه کاربران زیادی را به خود جلب نموده است. این قابلیت باعث شده است تا اگر این گوشی در عمق 1 متری آب قرار بگیرد هیچ گونه آسیبی به آن وارد نشود. علاوه بر این خیال تان راحت باشد که هیچ گونه گرد و غباری به درون بدنه این گوشی نفوذ نکند.

خرید قسطی گوشی a53 از فروشگاه قسطی کلاب

قسطی کلاب یکی از بزرگترین فروشگاه‌های اینترنتی است که در زمینه فروش نقدی و فروش قسطی انواع کالای دیجیتال، لوازم خانگی برقی فعالیت می‌نماید. خرید قسطی گوشی a53 سامسونگ از این فروشگاه فرصت مناسبی است تا گوشی موردنیاز خود را خریداری نمایید و از تمام امکانات و ویژگی‌های فوق العاده آن بهره ببرید. سیستم عامل این گوشی اندروید 12 است و با جدیدترین رابط کاربری سامسونگ one UI 4.1 اجرا می‌گردد. این گوشی دارای باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپری است که از قابلیت شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می‌کند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید موبایل A01

خرید موبایل A01
انتخاب تلفن همراه جز یکی از مهم‌ترین تصمیمات می‌باشد که نیازمند تحقیقات بسیاری است. برای خرید نقدی یا اقساطی موبایل A01 به بخش کالای دیجیتال ...

خرید گوشی honor 20 lite

خرید گوشی honor 20 lite
شرکت هوآوی به تازگی جدیدترین مدل تلفن همراه خود را به بازار ارائه داده است. برای خرید گوشی honor 20 lite به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی...