خرید اقساطی اپل واچ اولترا با سفته

تاریخ انتشار:
1403/2/26 12:51:23

اپل واچ اولترا یک ساعت هوشمند است که با دستگاه‌های آیفون می‌تواند همگام شود. این ساعت نه تنها یک اکسسوری شیک برای زینت دست است بلکه یک دستیار همه کاره برای کاربر می‌باشد. برای خرید اقساطی به بخش ساعت هوشمند اپل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی اپل واچ اولترا با سفته



کاربردهای اپل واچ اولترا

با استفاده از این ساعت می‌توانید از طریق تماس صوتی و پیام متنی با دیگران ارتباط برقرار کنید. همچنین می‌توانید پرداخت‌های الکترونیکی خود را با Apple Pay انجام دهید و موقعیت خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. برای خرید اقساطی اپل واچ اولترا به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سلامت و تندرستی

زمانی که از اپل واچ اولترا استفاده می‌کنید یک مربی شخصی کنار خود دارید که می‌تواند فعالیت‌های ورزشی شما را ارزیابی و ردیابی کند. اپل واچ مواردی مانند ضربان قلب، کالری که در طول روز مصرف کرده‌اید، مسافتی که طی کرده‌اید و سطح اکسیژن خون شما اندازهگیری کند. اگر نشانه‌هایی از بیماری‌های قلبی داشته باشید به شما توصیه می‌کند به پزشک مراجعه کنید.

کنترل وسایل و دستگاه‌های هوشمند

شما می‌توانید با استفاده از این ساعت وسایل هوشمند خود مانند مک بوک، آیفون، ایرپادز را کنترل کنید. همچنین اگر خانه‌ای هوشمند دارید، می‌توانید با استفاده از اپل واچ دمای اتاق را تنظیم کنید، چراغ‌ها را روشن و خاموش کنید و کارهای دیگری نیز انجام دهید.

سرگرمی

شما می‌توانید از اپل واچ برای سرگرمی نیز استفاده کنید. می‌توانید با این ساعت موسیقی گوش کنید، عکس بگیرید و کتاب بخوانید. با خرید قسطی اپل واچ اولترا از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

انجام دادن کارهای روزمره

با استفاده از این ساعت می‌توانید یادداشت‌های صوتی خود را ضبط کنید، ایمیل‌ها و پیام‌های خود را بخوانید و به آن‌ها پاسخ دهید، به ماشین حساب، چراغ-قوه و قطب‌نما دسترسی پیدا کنید و از آن‌ها استفاده نمایید. همچنین می‌توانید از این وسیله به عنوان سوئیچ خودرو یا کلید هتل نیز استفاده کنید. 

طراحی اپل واچ اولترا 

هنگام خرید اقساطی اپل واچ اولترا باید بدانید که این ساعت نمایشگر 49 میلی‌متری دارد. نمایشگر ساعت تخت است و لبه‌های خمیده ندارد. اپل تغییراتی روی روشنایی این مدل اعمال کرده است. روشنایی حدود 2000 نیت است که دو برابر مدل‌های استاندارد می‌باشد. همچنین در محیط‌های تاریک دارای حالت شب است تا چشم‌ها اذیت نشوند.

ساعت اپل واچ اولترا بدنه محکمی دارد و علاوه بر محکم بودن ظاهری جذاب و زیبا هم دارد. بدنه در برابر گرما و سرما مقاوم است و می‌تواند در دماهای مختلف کار کند. سه دکمه روی این ساعت تعبیه شده است. دو دکمه در سمت راست و یک دکمه در سمت چپ قرار دارد. دکمه‌ای که در قسمت چپ بدنه است دکمه اکشن نام دارد و می‌تواند بسته به نیاز کاربر شخصی سازی شود. 

می‌توانید با استفاده از این دکمه یک میانبر برای برنامه مد نظرتان ایجاد کنید. بندهای ساعت اپل واچ اولترا می‌تواند از جنس چرم، الاستیک، فلز و یا نایلون باشد. مدل بند اپل واچ اولترا با سایر بندهای دیگر سازگار نیست و فقط برای این مدل قابل استفاده است. بند ساعت رنگ‌های متنوعی دارد.

قطب نما اپل واچ اولترا بسیار پیشرفته است و به صورت آنالوگ و دیجیتال قابل مشاهده است. همچنین می‌توانید اطلاعاتی مانند طول و عرض جغرافیایی، ارتفاع و شیب منطقه را مشاهده کنید. با استفاده از دکمه اکشن سمت چپ موبایل می‌توانید موقعیت مکانی فعلی خود را ثبت کنید. در ساخت جی پی اس این ساعت از دو فرکانس L1 و L2 استفاده شده است. در محیط‌هایی که سیگنال ضعیف است مانند جنگل و مناطق کوهستانی این ساعت عملکرد خوبی دارد.

باتری ساعت اپل واچ اولترا

اگر قصد خرید قسطی اپل واچ اولترا را دارید باید بدانید یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته اپل واچ اولترا ظرفیت بالای باتری ساعت است. در مقایسه با مدل‌های قبلی ظرفیت باتری افزایش چشم گیری داشته و می‌تواند در حالت معمولی تا 36 ساعت شارژ داشته باشد. اگر روی حالت ذخیره باشد تا 2 روز کامل هم باتری شارژ دارد. این ساعت از شارژر بی سیم پشتیبانی می‌کند و همچنین قابلیت شارژ سریع را نیز دارد. در مدت زمان 75 دقیقه باتری می‌تواند کاملا پر شود. برای افزایش عمر باتری توصیه می‌شود برنامه‌هایی که مصرف باتری زیادی دارند کاربر استفاده نکند. 

خرید اقساطی اپل واچ اولترا از قسطی کلاب!

برای خرید قسطی اپل واچ اولترا می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. شما می‌توانید در این سایت علاوه بر مقایسه اپل واچ‌ها قیمت سایر کالای دیجیتال را نیز مشاهده کنید. قبل از خرید توصیه می‌کنیم شرایط فروش قسطی و نقدی سایت قسطی کلاب را مطالعه بفرمایید تا خرید بهتری داشته باشید.

سایر بلاگ های مرتبط

موبایل شیائومی قسطی

موبایل شیائومی قسطی
گوشی موبایل یک وسیله بسیار مفید در دنیای تکنولوژی امروز محسوب می شود. گوشی های مختلف با برند های متفاوت مانند موبایل شیائومی قسطی در بازار فروش ...

خرید قسطی می بند 8 با چک

خرید قسطی می بند 8 با چک
ساعت هوشمند شیائومی یکی از بهترین مدل‌های تولید شده است که مدل جدید آن سری 8 می‌باشد. برای خرید قسطی می بند 8 با چک به بخش...