خرید ساعت هوشمند سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/21 13:35:17

در دنیای امروز که تکنولوژی تقریباً به تمام بخش های زندگی نفوذ کرده است ساعت های هوشمند نیز جای ساعت های سنتی را گرفته اند. برای مشاهده انواع ساعت های هوشمند و خرید اقساطی آن ها می توانید به بخش کالای دیجیتالسایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید ساعت هوشمند سامسونگ

معرفی کلی ساعت هوشمند

ساعت های هوشمند بر خلاف ساعت های سنتی تنها برای نشان دادن ساعت در طول شبانه روز کاربرد ندارند، بلکه قابلیت های بسیار بیشتری ارائه می دهند. از جمله اینکه این ساعت ها می توانند تعداد ضربان قلب دارنده خود را شمارش کنند. تعداد قدم های او را بشمارند. با گوشی های تلفن همراه ارتباط برقرار کنند.

به طور کلی ساعت هوشمند می تواند یک کالای کاربردی برای تمام افراد باشد که با امکاناتی که ارائه می دهد سطح سلامت و رفاه خود را افزایش دهند.

با توجه به استقبال خوبی که از ساعت های هوشمند شده است، شرکت های بزرگی چون سامسونگ، اپل و شیائومی همه ساله ساعت های هوشمند جدید خود را وارد بازار می کنند. با بالا رفتن قیمت ارز قیمت کالا های دیجیتال مانند ساعت هوشمند نیز بالا رفته است و اغلب کاربران توانایی خرید نقدی این محصول را ندارند.

از این رو ما در قسطی کلاب این امکان را فراهم اورده ایم که کاربران بتوانند کالاهای دیجیتال قسطی و در میان آن ها ساعت هوشمند قسطی تهیه کنند.

ساعت هوشمند قسطی موجود در قسطی کلاب اجناس مختلف از برند های متفاوت در رنج قیمت های متنوعی را شامل می شود. کاربران با طرح فروش قسطی فروشگاه اینترنتی ما می توانند ساعت هوشمند مورد علاقه خود را به صورت قسطی خریداری کنند.

یکی از بهترین ساعت  های هوشمند موجود در بازار، ساعت هوشمند سامسونگ است که در زیر آخرین مدل ارائه شده توسط این شرکت به طور کلی معرفی شده است.

ساعت هوشمند سامسونگ

سامسونگ یکی از شرکت های نام آشنا در حوزه دیجیتال است که همواره محصولاتی با کیفیت بسیار بالا روانه بازار می کند. ساعت های هوشمند سامسونگ نیز همواره یکی از بهترین ساعت های موجود در بازار بوده اند. اخرین ساعت هوشمندی که توسط سامسونگ ارائه شده است، در مرداد ۱۳۹۸ وارد بازار شد. این مدل ساعت هوشمند که گلکسی واچ اکتیو ۲ نام دارد قابلیت های بسیار جالبی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. این ساعت را می توانید به صورت قسطی از فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب خریداری نمایید.

این ساعت هوشمند قسطی سامسونگ در دو اندازه صفحه ۴۰ و ۴۴ میلیمتری روانه بازار شد است و طراحی زیبای آن باعث می شود که یک استایل جذاب و زیبا داشته باشید. با این ساعت هوشمند قسطی سامسونگ می توانید از لباس های خود عکس بگیرید و کاری کنید که صفحه نمایش ساعت شما همرنگ لباستان شود.

با این محصول می توانید به شبکه های اجتماعی وارد شوید و یا حتی کلیپ های کوتاه را تماشا نمایید. این ساعت هوشمند قسطی حتی می تواند به دوربین گوشی شما وصل شود و از این طریق کنترل دوربین را به دست بگسرسد.

با استفاده از این ساعت هوشمند سفر کردن به کشور های دیگر نیز راحتتر است، چرا که این ساعت به ۱۶ زبان زنده دنیا می تواند ترجمه انجام دهد و  به این طریق برقراری ارتباط را راحت تر می کند.

شرایط خرید قسطی ساعت هوشمند سامسونگ

در قسطی کلاب به عنوان یک فروشگاه اینترنتی که تمام کالاهای خود را به صورت اقساطی نیز به فروش می رساند، تمام تلاش خود را کرده است که بهترین خدمات را برای مشتریان خود ارائه دهد.

نحوه خرید اقساطی از قسطی کلاب به 3 صورت است. خرید اقساطی از بای چک، خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان و خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان که هر کدام از این روش‌ها شرایط مخصوص به خود را دارند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید لپتاپ ایسوس

خرید لپتاپ ایسوس
طرح خرید لپتاپ ایسوس پروژه ای است که در جهت آسان بودن تبادل اطلاعات مهم و حیاتی تمامی داده در بین تمامی اقشار جامعه صورت می گیرد. به همین منظور

خرید قسطي ویدئو پروژکتور

خرید قسطي ویدئو پروژکتور
در بسیاری از سمینارها و کنفرانس‌ها ویدئو پروژکتور جز مهم‌ترین وسایل کاربردی است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی ویدئو پروژکتور با قیمتی ...