خرید قسطي ماشین ظرفشویی سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/20 13:34:10

کمپانی سامسونگ در تولید لوازم خانگی بسیار موفق عمل کرده و محصولات فوق مدرنی را ساخته است. برای خرید اقساطي ماشین ظرفشویی سامسونگ به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطي ماشین ظرفشویی سامسونگ


بررسی ماشین ظرفشویی سامسونگ

شرکت پرآوازه سامسونگ با ارائه محصولات مدرن رقابتی و جدید از بازار فروشی مطلوب در سرتاسر دنیا برخوردار است و هر ساله تولیداتی خلاقانه و جدیدتر را به ثمر می‌رساند. در ادامه قصد داریم تا یکی از محصولات ماشین ظرفشویی این برند را به تازگی به بازار عرضه شده بررسی کنیم.

ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل D175 یکی از جدیدترین محصولات ماشین ظرفشویی سامسونگ است که به عنوان ماشین توکار تولید شده است و یک تجربه جدید را به شما ارائه می‌دهد. 

ماشین‌های ظرفشویی توکار درون آشپزخانه مدرن شما قرار می‌گیرند و به زیبایی و شکوه آشپزخانه شما ما کمک موثری می‌کنند. از جمله ویژگی‌های این محصولات وجود گارانتی مناسب می‌باشد. این دستگاه نقره‌ای رنگ است و شرکت سام سرویس آن را گارانتی می‌کند. 

در ادامه با معرفی این محصول خاص و بی‌نظیر همراه باشید. قابلیت خرید اقساطي ماشین ظرفشویی سامسونگ در قسطی کلاب فراهم شده است.

یکی از جدیدترین قابلیت‌های ماشین ظرفشویی سامسونگ وجود سیستم فول فلکس تاین یا دندانه‌های با انعطاف کامل می‌باشد. در این سیستم نوعی دندانه وجود دارد که قابلیت تا شوندگی دارد و برای استفاده ماشین با تمامی ظروف مختلف منعطف شده است. 

همچنین این ماشین از نظر شستشو نیز در هر قسمت با قدرت عمل می‌کند. ماهیتابه‌ها، دیگ‌ها و قابلمه‌ها حتی در صورتی که مواد غذایی به آن‌ها چسبیده باشد، به خوبی در این ماشین قرار می‌گیرد. با خرید قسطي ماشین ظرفشویی سامسونگ کارهای را ساده و آسان سازید!

از دیگر ویژگی‌های ساخت این ماشین جدید امکان داشتن فضای بیشتری برای ظروف سنگین و حجیم می‌باشد. همچنین قادر هستید تا محفظه مخصوص کارد و چنگال‌ها را نیز از ماشین جدا کنید تا فضای بیشتری به وجود آید. 

در این ماشین نیز می‌توانید از سیستم شستشوی نیمه بهره‌مند شوید و تنها از یکی از قفسه‌های بالا یا پایین استفاده کنید. از دیگر بهینه‌سازی‌هایی که در این مدل ایجاد شده است، مصرف انرژی کمتر است. شستشو و خشک کردن نیز، بهتر انجام می‌شود. با خرید قسطي ماشین ظرفشویی سامسونگ سرعت و کیفیت را نظاره‌گر باشید!

ابعاد این ماشین ظرفشویی برابر با 59 × 57 × 81 سانتی‌متر مکعب است. رنگ نقره‌ای دارد و جوابگوی ظروف 14 نفر می باشد. نمودار مصرف و برچسب انرژی در این ماشین ظرفشویی از درجه ++A  می‌باشد.

میزان کلی صدا نیز تنها 41 دسی‌بل است و بنابراین برای شما یا همسایگان ایجاد مزاحمت نخواهد کرد. همچنین، مجهز به قفل کودک است و شما را از بابت تغییر تنظیمات و یا خطرات ایمنی آسوده خاطر می‌سازد. با خرید اقساطي ماشین ظرفشویی سامسونگ کیفیت و زیبایی را با هم تجربه کنید!

تعداد 3 قفسه دارد که یک قفسه مربوط به سینی مخصوص قاشق‌ها و چنگال‌ها می‌باشد. دارای 7 برنامه متفاوت شستشو است. این برنامه‌ها از نوع شستشوی سریع، شستشوی نیمه، شستشوی ظروف بزرگ و حجیم مثل قابلمه، برنامه کنترل هوشمند جهت شستشو با تاخیر و برنامه سنسور نشتی آب می‌باشد. 

شما می‌توانید قابلمه‌های 36 سانتی‌متری را به راحتی در این ماشین جای دهید. همراه با این دستگاه از یک دفترچه راهنما نیز برخوردار خواهید شد. با خرید قسطي ماشین ظرفشویی سامسونگ تمامی ظروف شما برق خواهند زد!

شستشو در ماشین‌های ظرفشویی سامسونگ طی سه مرحله انجام می‌شود. در مرحله اول آب گرم بر روی ظروف ریخته می‌شود و همچنین ماده شوینده وارد عمل می‌شود.

در مرحله دوم بخار گرم تولید می‌شود تا میزان شویندگی را بیشتر کند و همچنین با استفاده از بخارشو تمامی آلودگی‌ها و چربی‌ها را از ظروف پاک نماید. در مرحله سوم هم خشک کن وارد عمل می‌شود.

خرید ماشین ظرفشویی توکار سامسونگ مدل D175

برای برخورداری از یک ماشین لباسشویی جدید و مدرن می‌توانید این محصول را تهیه نمایید. به شما پیشنهاد می‌دهیم تا خرید خود را از فروشگاه اینترنتی قسطی‌کلاب انجام دهید و از مزایای کسب اعتبار اقساطی بهره‌مند شوید. 

از لیزینگ‌های معتبر موجود در سایت قسطی کلاب وام بگیرید و چند روز بعد لوازم خانگی مطلوب خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطي ماشین ظرفشویی سامسونگ از قسطی‌کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

تلویزیون ال جي

تلویزیون ال جي
برند ال جی با تجربه‌ای نزدیک به 100 سال در زمینه لوازم خانگی موفقیت‌های بالایی کسب کرده است. برای خرید اقساطی تلویزیون ال جي با قیمتی...

ماشین ظرفشویي پاکشوما قسطي

ماشین ظرفشویي پاکشوما قسطي
برندهای ایرانی به حدی از پیشرفت در حوزه خود رسیده‌اند که در سبد محصولاتی خود ماشین ظرفشویی را نیز دارا می‌باشند. برای خرید اقساطی ماشین...