خرید اقساطی گوشی A32

تاریخ انتشار:
1403/2/26 11:57:10

جدیدترین گوشی سامسونگ در سال 2021 مدل a32 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی A32 به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید اقساطی گوشی A32

معرفی سامسونگ a32

از مشخصه‌های مهم A32 سامسونگ پشتیبانی این اسمارتفون از فناوری 5G می‌باشد. این گوشی جدید ظاهر مناسب و سخت‌افزار خوبی دارد. در این بلاگ قصد داریم تا به مشخصات این گوشی بپردازیم. با ما در این نوشته همراه باشید تا از شرایط خرید قسطی گوشی A32 در قسطی کلاب مطلع شوید.

طراحی A32

پنل پشت این گوشی سطح صافی دارد، در قسمت نمایشگر نیز با یک طراحی خاص در قسمت ناچ مواجه هستید. در پایین این گجت، حاشیه خیلی کم است. هیچ ماژولی در پنل پشت این گوشی وجود ندارد، بلکه چهار لنز دوربین درون دستگاه بدون ماژول قرار دارند.

در گوشی A32 سه سنسور چینش عمودی دارند و یک دوربین به همراه فلاش در ردیف مجاور قرار گرفته است. مثل همیشه در سمت راست گوشی، دکمه‌های مربوط به خاموش و روشن کردن گوشی و تنظیم صدا قرار دارند. به علاوه، حسگر اثر انگشت هم در سمت راست و زیر کلیدهای تنظیم صدا واقع شده است. در سمت چپ نیز شیار قرارگیری سیم ‌کارت و کارت حافظه جانبی وجود دارد.

نمایشگر A32

صفحه نمایش 6.4 اینچی این گوشی از  فناوری سوپر آمولد استفاده می‌کند. رزولوشن این گوشی برابر با 1080×2400 پیکسل می‌باشد و نسبت ابعاد تصویر در این گوشی با نسبت 20:9 ارائه شده است.

نسبت نمایشگر به بدنه در این گجت برابر 84.6 درصد است. با خرید اقساطی گوشی A32 فیلم ببینید، در اینترنت کاوش کنید، بازی کنید و لذت ببرید!

نرم افزار و سخت افزار A32

این گوشی از جدیدترین نسخه اندروید یعنی نسخه 11 و رابط کاربری One UI 3.0 استفاده می‌کند. تراشه 12 نانومتری موجود در گوشی ساخت شرکت مدیاتک است و هلیو G80 نامیده می‌شود، همچنین پردازنده گرافیکی Mali-G52 MC2 در این گوشی عملکرد بسیار مناسبی دارد. 

رم موجود در این گوشی در سه نسخه مختلف 4، 6 و 8 گیگابایت عرضه شده است. از طرفی، مقدار حافظه داخلی گوشی نیز در دو نسخه متفاوت 64 و 128 گیگابایت موجود می‌باشد که حافظه 64 گیگابایت تنها به همراه رم 4 عرضه شده است. با خرید اقساطی گوشی A32 دقت، سرعت، کیفیت و کارایی را با هم تجربه کنید!

دوربین‌های A32

این گجت دارای دوربین‌های چهارگانه و دوبین سلفی است. دوربین اصلی 64 پیکسل و یک دیافراگم با گشودگی f/1.8 دارد. دوربین اولتاواید با زاویه 123 درجه، سنسوری 8 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 دارد. دوربین‌های 5 مگاپیکسلی دیگر نیز مربوط به عکاسی ماکرو و سنجش عمق می‌باشند که با گشودگی دیافراگم f/2.4 عرضه شده‌اند. 

با وجود این دوربین‌ها، می‌توانید حتی در نور کم هم تصاویری فوق‌العاده بگیرید و فیلم‌های بی‌نظیر داشته باشید! سنسور 20 مگاپیکسلی دوربین سلفی با گشودگی دیافراگم f/2.2 می‌تواند عکس‌های استثنایی ضبط نماید. با خرید قسطی گوشی A32 عکس‌ها و فیلم‌های استثنایی ثبت نمایید!

باتری قدرتمند و امکانات دیگر

این اسمارتفون از یک باتری قدرتمند 5000 میلی آمپر ساعتی برخوردار است که با شارژر پر سرعت 15 واتی به سرعت شارژ می‌شود. علاوه بر این گوشی A32 از فناوری‌های فوق‌العاده‌ای چون 5G، NFC، GPS، OTG، وای فای و بلوتوث پشتیبانی می‌کند. با خرید اقساطی گوشی A32 یک گوشی ماندگار با امکانات و ویژگی‌های بی‌نظیر داشته باشید!

پیشنهاد ویژه خرید اقساطی موبایل سامسونگ a32

برای تهیه این اسمارتفون مناسب و جدید می‌توانید به قسطی‌کلاب مراجعه فرمایید و از خدمات فروش نقدی و اقساطی کالای دیجیتال در این سایت برخوردار شوید. از طریق یکی از لیزینگ‌های موجود در سایت درخواست اعتبار اقساطی نمایید و وام دریافت کنید.

از مزایای خرید گوشی بدون چک در تهران بهره‌مند شوید. این گوشی از دم قسط را سفارش دهید و سپس نسبت به پرداخت اقساط آن اقدام نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی گوشی A32 از قسطی کلاب است. همین حالا سفارش خود را ثبت کنید!

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی موبایل بلک بری

خرید اقساطی موبایل بلک بری
گوشی بلک بری از امن ترین تلفن های همراه جهان است که اکثر سیاستمداران از جمله باراک اوباما و هیلاری کلینتون ...

خرید قسطی گوشي mi 11 ultra

خرید قسطی گوشي mi 11 ultra
یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های شیائومی بی شک مدل mi 11 ultra است. برای خرید قسطی گوشي mi 11 ultra به بخش موبایل در دسته بندی...