خرید اقساطی تلویزیون سونی 55 اینچ

تاریخ انتشار:
1403/2/13 18:19:46

کمپانی سونی یکی از بهترین برندهای کشور ژاپن می‌باشد که در حوزه تولید کنسول بازی و محصولات خانگی فعالیت دارد. برای خرید اقساطی تلویزیون سونی 55 اینچ به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی تلویزیون سونی 55 اینچ


تلویزیون سونی

سونی برندی نام آوری است که به تولید محصولات صوتی و تصویری در سرتاسر جهان می‌پردازد. تلویزیون‌های سونی با داشتن تکنولوژی‌هایی مانند LED، تلویزیون‌های منحنی، تلویزیون‌های با کیفیت 4K و تلویزیون‌های فول HD به فروش می‌رسند.

این دستگاه‌ها سایزهای متنوعی دارند. تلویزیون‌های 32 اینچی، 43 اینچ، 49 اینچ، 50 اینچ، 55 اینچ، 65 اینچ، 75 اینچ و 85 اینچی با هدف استفاده در مکان‌های مختلف تولید می‌شوند. امکانات این تلویزیون‌ها فوق‌العاده است.

محصولات سونی همیشه کیفیت بالایی در دارند. از بین تلویزیون‌های موجود، آن‌هایی که از سال 2017 میلادی به بعد تولید شده با رضایت بالایی روبه رو بوده‌اند. در این بلاگ قصد داریم تا به معرفی یکی از جدیدترین محصولات سونی بپردازیم.

تلویزیون سونی مدل KD-55X8000G

دستگاه تلویزیونی KD-55X8000G را می‌توانید هم بر روی پایه بگذارید و هم قابلیت اتصال به دیوار دارد. حاشیه‌های این تلویزیون باریک است و وزن سبکی دارد. ظاهر این دستگاه تلویزیون شیک و مدرن می‌باشد و به دکوراسیون منزل شما جلوه‌ای ویژه می‌بخشد. 

در ادامه به مشخصات تصویر، صوت، درگاه‌های ارتباطی و امکانات جانبی موجود در این تلویزیون می‌پردازیم. قابلیت خرید قسطی تلویزیون سونی 55 اینچ در قسطی کلاب فراهم شده است.

مشخصات تصویر

اين تلويزيون 55 اينچی صفحه‌ای تخت دارد و از تكنولوژی LED استفاده می‌كند. كيفيت ارائه تصاوير در اين وسيله به صورت Ultra HD و 4K می‌باشد. رزولوشنی برابر با 2160 × 3840 پيكسل دارد. البته اين دستگاه دارای قابلیت ارتقای کیفیت تصویر است، همچنین از تکنولوژی HDR استفاده می‌کند.

با این تلویزیون می‌توانید از زوایای مختلف دیدی مناسب داشته باشید. این تلویزیون کنتراست بالایی دارد و از فناوری نمایش TRILUMINOS برخوردار است. با خرید اقساطی تلویزیون سونی 55 اینچ یک تجربه متفاوت در مشاهده تصاویر داشته باشید!

مشخصات صوتی

این تلویزیون دو کاناله از دو بلندگو با توان 10 وات برخوردار است و توان خروجی کلی صدا در این تلویزیون معادل 20 وات می‌باشد. علاوه بر این، دستگاه تلویزیون KD-55X8000G قادر است تا از استانداردهای صوتی Dolby Digital و Dolby Digital Plus پشتیبانی کند. 

قابلیت +ClearAudio در این تلویزوین، صدایی رسا و فراگیربه وجود می‌آورد که صاف و بدون نویز است. با خرید اقساطی تلویزیون سونی 55 اینچ کیفیت واقعی صدا را مقایسه نمایید!

ویژگی‌های خاص

این تلویزیون هوشمند از رابط کاربری اندروید استفاده می‌کند، بنابراین به شما این اجازه را می‌دهد تا برنامه‌های دلخواه خود رادر تلویزیون نصب کنید و با مرورگر مخصوص تلویزیون در اینترنت به کاوش بپردازید.

علاوه بر این با کمک گیرنده دیجیتالی این تلویزیون و تیونر DVB-T2 می‌توانید به تمامی شبکه‌های استانی دیترسی داشته باشید. این دستگاه دارای قفل کودک نیز می‌باشد.

 بنابراین شما قادر هستید تا شبکه‌هایی که صلاح نمی‌دانید کودکانتان ببینند، قفل کنید. با خرید اقساطی تلویزیون سونی 55 اینچ یک تلویزیونی با امکانات مناسب و بی‌نظیر داشته باشید!

درگاه‌های جانبی

تلویزیون KD-55X8000G دارای سه درگاه مخصوص USB و چهار درگاه HDMI است، همچنین یک رابط کامپوزیت و یک رابط کامپوننت دارد. با خرید قسطی تلویزیون سونی 55 اینچ می‌توانید هر دستگاهی را که دوست دارید به تلویزیون خود متصل نمایید.

از طرفی قابلیت اتصال به وای فای و بلوتوث دارد. دارای پورت شبکه می‌باشد و مجهز به ورودی آنتن است. به علاوه به از خروجی صدای دیجیتال اپتیکال و خروجی هدفون هم برخوردار می‌باشد. 

این تلویزیون استثنایی دارای باتری و ریموت کنترل است. کنترل این تلویزیون کیفیت بالایی دارد و دارای میکروفون برای انجام دستورات صوتی می‌باشد. گوشی‌های اسمارت ویو این توانایی را دارند که به سرعت به این تلویزیون متصل شوند.

پیشنهاد فوق‌العاده خرید اقساطی تلویزیون سونی

برای تهیه این تلویزیون می‌توانید به قسطی ‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات فروش نقدی یا اقساطی لوازم خانگی برخوردار شوید. برای دریافت وام این امکان را دارید تا از طریق هر از چهار لیزینگ موجود در سایت، درخواست اعتبار اقساطی نمایید و سپس لوازم مورد نیاز خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی تلویزیون سونی 55 اینچ از قسطی کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی بخارپز

خرید نقدی بخارپز
به طور کلی بخارپز به شما می‌تواند کمک کند. رژیم غذایی سالم‌تری داشته باشید. علاوه بر آن می‌توانید انواع غذاها ار جمله سبزیجات را در آن...

خرید قسطی کولر آبی با چک

خرید قسطی کولر آبی با چک
در روزهای گرم تابستانی فقط هوای خنک کولر می‌تواند حس طراوت را به شما هدیه کند. برای خرید قسطی کولر آبی با چک به بخش سرمایشی در...