خرید قسطی هدفون بی سیم اپل

تاریخ انتشار:
1403/1/29 07:05:23

هدفون‌های برند اپل یا همان ایرپادها دارای کیفیت و فناوری بی‌نظیری می‌باشند و جز گجت‌های پوشیدنی لوکس محسوب می‌شوند. برای خرید اقساطی هدفون بی سیم اپل به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید قسطی هدفون بی سیم اپل


خرید قسطی هدفون بی سیم اپل

یكی از محصولات ارائه شده توسط شركت اپل هدفون‌های بیسیم این كمپانی است. ایرپاد پرو یکی از بهترین هدفون‌های تولید شده این شركت است. این وسیله ویژگی‌های مثبت زیادی دارد.

در ادامه به برخی از قابلیت‌های این وسیله جذاب می‌پردازیم. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی هدفون بی سیم اپل در قسطی كلاب فراهم شده است.

قابلیت قرارگیری مناسب

هنگامی که شما این ایرپاد را در گوش قرار می‌دهید، تشخیص می‌دهد که آیا به نحوه صحیحی در گوش قرار گرفته است. این کار را از طریق پخش یک موسیقی کوتاه در گوش انجام می‌دهد. 

سپس ورودی و خروجی را اندازه می‌گیرد و اگر تشخیص دهد که این ورودی و خروجی با یکدیگر اختلاف زیادی دارند، متوجه می‌شود که آن را در گوش خود به درستی قرار نداده‌اید و به شما یک اخطار می‌دهد که از سری های دیگری استفاده نمایید. به علاوه استفاده از نوعی هواکش در این هدفون سبب می شود تا فشار کمتری به گوش وارد شود.

قابلیت پخش و توقف

برای متوقف کردن موسیقی خود می‌توانید بر روی یکی از حسگرهایی که بر روی هر کدام از ایرپادها قرار گرفته است، فشار دهید.

می‌توانید موسیقی را متوقف کنید و به تماس‌های آمده پاسخ دهید. هم‌چنین به موسیقی قبلی و بعدی گوش دهید. با خرید اقساطی هدفون بی سیم اپل موسیقی خود را به آسانی كنترل كنید!

قابلیت حذف نویزهای محیطی

یکی از قابلیت‌های فوق‌العاده این هندزفری سیستم حذف نویز می‌باشد. با این قابلیت می‌توانید حتی در مکان‌های بسیار شلوغ نیز به راحتی به موسیقی خود گوش دهید زیرا تمامی صداهای مزاحم اطراف حذف می‌شود. 

برای حفظ سلامتی و شنوایی گوش، ایرپاد اجازه می دهد که با قابلیت حذف صدای محیط، با ولوم کمتری به موسیقی خود گوش دهید و لذت ببرید. با خرید نقدی یا اقساطی هدفون بی سیم اپل تمركز را تجربه كنید!

حالت شفاف یا ترانسپرنت

این قابلیت اجازه می‌دهد تا صدای محیط به درون گوش بیاید. این حالت برای زمانی مناسب است که باید با دیگران تعامل کنید. برای مثال در سر کلاس نشسته‌اید و ممکن است معلم از شما درس بپرسد در عین حال دوست دارید با هندزفری به دروس قبلی خود که آنها را ضبط کرده‌اید گوش دهید. با این قابلیت می‌توانید هم به موسیقی خود گوش دهید، هم با دیگران مکالمه کنید و در صحنه حاضر باشید.

اكولایزر تطبیقی

با قرار دادن میکروفون‌هایی درون هدفون و با توجه به شکل قرار گرفتن در گوش به طور خودکار اکولایزر خود را با الگوریتم‌هایی که بر روی آن تنظیم شده است، مطابقت می‌دهد و کمک می‌کند تا کاربر یک تجربه موسیقی دلنشین را با توجه به تنظیمات اکولایزر تجربه نمایید. با خرید اقساطی هدفون بی سیم اپل حسی متفاوت داشته باشید.

پردازنده قدرتمند

به خاطر پردازنده قدرتمندی است که در ایرپادپرو قرار داده شده است بلافاصله تمامی دستگاه‌هایی که در حساب کاربری قرار دارند به راحتی به شما متصل می‌شوند. با خرید نقدی یا اقساطی هدفون بی سیم اپل بی‌دردسر به محصولات اپلی خود متصل شوید!

شارژ و باتری

باتری این وسیله حداقل چهار ساعت و نیم شارژدهی می‌کند و اگر قابلیت‌های حالت حذف صدای محیط و شفاف را نیز خاموش نمایید تا 5 ساعت دوام می‌آورد.

با استفاده از کیس شارژ تا 24 ساعت انرژی را برای ایرپادها فراهم می‌كند. با پنج دقیقه قرار دادن ایرپاد در داخل شارژ، در زمانی که هیچ شارژی ندارد می‌توانید به اندازه یک ساعت از آن استفاده نمایید.

خرید قسطی هدفون بی سیم اپل

اگر دوست دارید تا از یکی از بهترین محصولات شرکت اپل بهره‌مند شوید به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات ارزنده ای كه در زمینه خرید نقدی و اقساطی به کاربران عزیز پیشنهاد می‌دهد، استفاده كنید.

برای خرید غیرنقدی می‌توانید از این سایت اعتبار خرید اقساطی دریافت کنید و به یکی از روش‌های موجود در این سایت اقدام فرمایید. پیشنهاد ما خرید اقساطی هدفون بی سیم اپل است.

سایر بلاگ های مرتبط

مقایسه گوشی سامسونگ با شیائومی

مقایسه گوشی سامسونگ با شیائومی
شیائومی یا سامسونگ! اگر شما هم بین این دو راهی گیر کرده‌اید با ما همراه باشید تا در انتخاب درست‌ترین تصمیم همراه شما باشیم. برای خرید...

خرید اقساطی گوشی S20 FE

خرید اقساطی گوشی S20 FE
یکی از گوشی‌های باکیفیت و قیمت مناسب برند سامسونگ مدل S20 fe می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی S20 FE به بخش موبایل در دسته بندی...