خرید قسطی گوشی A34

تاریخ انتشار:
1403/2/8 17:02:50

اگر به دنبال یک گوشی میان رده و با کیفیت هستید، پیشنهاد ما برای شما خرید قسطی گوشی A34 از بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب است.


خرید قسطی گوشی A34


مقدمه

شرکت سامسونگ به تازگی از جدیدترین سری میان رده خود یعنی سری A رونمایی کرده است. این مدل‌ها از زمان عرضه به بازار کالای دیجیتال بسیار مورد استقبال قرار گرفته‌اند. خرید قسطی گوشی A34 که یکی از بهترین و جدیدترین مدل‌های این سری می‌باشد برای مشتریان می‌تواند بسیار جذاب باشد. 

با خرید اقساطی گوشی A34 از چه امکاناتی می‌توانید بهره مند شوید؟

در این بخش این گوشی را از لحاظ فنی مورد بررسی قرار خواهیم داد:

1.این گوشی دو سیم کارته در 24 مارس سال  2023 به بازار عرضه شده است.

2.این دیوایس از سیستم عامل اندروید با ورژن 13 با رابط کاربری با ورژن One UI 5.1 استفاده می‌نماید.

3. با خرید قسطی گوشی A34 از یک گوشی با ابعاد 161.3 در 78.1 در 8.2 میلی‌ متر و با وزن 199 گرم برخوردار خواهید شد.

4.فریم این گوشی از جنس پلاستیک بوده و در رنگ‌های نقره‌ای، بنفش، سبز و خاکستری دارک به بازار عرضه شده است.

5.مانیتور این گوشی از Super AMOLED و با سایز 6.6 اینچ می‌باشد. این صفحه نمایش رزولوشنی برابر 1080 در 2340 پیکسل را برای کاربر فراهم می‌کند.

6.با خرید اقساطی گوشی A34 از یک گوشی با امکانات سخت افزاری زیر بهره مند خواهید شد. تراشه اصلی این گوشی از مدل MediaTek MT6877V Dimensity 1080 از نوع 6 نانومتری و 8 هسته‌ای می‌باشد.

7.این گوش از لحاظ رم و حافظه داخلی در انواع مدل 128 گیگابایت / 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت / 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت / 8 گیگابایت رم تولید شده است. تفاوت قیمت این مدل‌ها هم به همین علت می‌باشد.

8.این گوشی قابلیت استفاده مشروط از کارت حافظه را دارد. نوع کارت حافظه کاربردی در این گوشی هوشمند از نوع microSDXC (جایگاه یکسان  با سیم‌کارت دوم) می‌باشد.

9.در پنل پشتی این دیوایس یک دوربین 3 لنز با قدرت‌های 48 ،8 و 5 مگاپیکسلی می‌باشد.

10.دوربین سلفی این گوش تک لنز و با قدرت 13 مگاپیکسل می‌باشد.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد!

1.این گوشی دارای یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت استفاده می‌کند. این باتری از طریق یک کابل از نوع USB Type-C 2.0 شارژ می‌شود. همچنین این باتری از تکنولوژی فست شارژ با آداپتور 25 وات استفاده می‌کند.

2.بلندگویی که در این گوشی قرار داده شده از نوع استریو دوگانه می‌باشد.

3.با خرید قسطی گوشی A34 از فناوری‌های سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر، سنسور شتاب سنج، حسگر ژیروسکوپ و قطب نما می‌توانید استفاده نمایید. 

خرید اقساطی گوشی A34 را از کدام فروشگاه اینترنتی می‌توانیم انجام دهیم؟

با توجه به محبوبیت این مدل‌ها در بین خریداران در صورت امکان خرید اقساطی استقبال بسیار خواهد بود. به همین دلیل ممکن است در این باره سو استفاده و کلاهبرداری صورت پذیرد. به همین دلیل برای این نوع خرید حتما باید یک مرکز معتبر و مطمئن را انتخاب نمایید. پیشنهاد ما به شما در خصوص استفاده از این نوع خرید فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب می‌باشد. 

چرا بهتر است برای خرید قسطی موبایل A34 سایت قسطی کلاب را انتخاب نماییم؟

این مجموعه یکی از بهترین فروشگاه‌های آنلاین ایران می‌باشد. در این فروشگاه علاوه بر گوشی بسیاری از محصولات با بهترین برندها در دسته بندی‌های گوناگون از جمله لوازم خانگی، وسایل برقی و حتی خودرو به صورت فروش قسطی عرضه می‌شود. با توجه به وضعیت اقتصادی مردم و عدم توانایی خرید نقدی بخش اعظمی از مردم ارائه این خدمات می‌تواند در بهبود وضعیت زندگی خانوارها بسیار مهم و راهگشا باشد. این بهبود به شرطی خواهد بود که از مرکزی معتبر خرید خود را انجام دهید.

سایر بلاگ های مرتبط

دیجی کالا a50

دیجی کالا a50
شرکت سامسونگ یکی از جذاب ترین مدل های تلفن همراه را روانه بازار کرده است به اسم a50 که بسیار پرطرفدار است. برای خرید تلفن همراه سامسونگ...

خرید قسطی آیفون 15 پرو مکس

خرید قسطی آیفون 15 پرو مکس
شما می‌توانید برای خرید قسطی آیفون 15 پرو مکس با شرایطی بی نظیر به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای دیجیتال ...