خرید اقساطی گوشی s21 fe از قسطی کلاب

تاریخ انتشار:
1403/2/15 18:07:42

شما می‌توانید به سادگی خرید اقساطی گوشی s21 fe از بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب انجام دهید و یک خرید خاطره انگیز را تجربه نمایید.


خرید اقساطی گوشی s21 fe از قسطی کلاب


مشخصات ظاهری گوشی s21 fe 

در چهاردهم بهمن ماه 1400 بود که شرکت سامسونگ اقدام به عرضه گوشی s21 fe نمود. سری اس سامسونگ به عنوان یکی از پرطرفدارترین محصولات سامسونگ در طول یک دهه اخیر است که در بیش از 10 مدل تا به حال تولید و عرضه شده است. سری FE یا همان Fan Edition سری جدیدی است که از سخت‌افزارهای گوشی‌های پرچمدار سامسونگ استفاده می‌کند؛ اما قیمتی در حدود گوشی‌های میان رده این شرکت را دارد. از این رو خرید گوشی s21 fe به عنوان راهکاری ایده آل برای افرادی است که قصد دارند تا تلفن همراه بعدی شان از محصولات سری اس سامسونگ باشد؛ با این حال، توانایی خرید نسخه‌های پرچمدار این برند را ندارند.

امکان خرید قسطی گوشی s21 fe توسط یکی از معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین کشور فراهم شده است. با ما همراه باشید تا ضمن معرفی مشخصات این گوشی پرطرفدار، به بررسی شرایط خرید اقساطی این گوشی از این شرکت بپردازیم.  گوشی سامسونگ گلکسی s21 fe همانند پرچمداران این شرکت از بدنه‌ای از جنس شیشه و آلومینیوم ساخته شده است. این گوشی با وزن خالص 177 گرم و ضخامت 7.9 بسیار سبک و خوش دست بوده و در رنگ‌های مختلفی قابل انتخاب است. رنگ‌های خاکستری، بنفش، سفید، زیتونی و سبز انواع رنگ‌های موجود برای خرید اقساطی گوشی s21 fe هستند. در ضمن این گوشی به صورت دو سیم کارته با دو نانو سیم کارت عرضه می‌شود. 

مشخصات پردازنده

شرکت سامسونگ برای گوشی s21 fe از پردازنده‌های مختلف و گزینه‌های متنوع در مشخصات سخت‌افزاری استفاده کرده است. بسته به بازاری که قرار است تا این گوشی در آن عرضه شود، ممکن است که از پردازنده‌های ساخت شرکت کوالکام و یا پردازنده ساخت شرکت سامسونگ استفاده شود. 

شرکت سامسونگ برای این گوشی از پردازنده اگزینوس 2100 و همچنین اسنپ دراگون 888 استفاده کرده است. این پردازنده‌ها از نوع 8 هسته‌ای بوده و توانایی پردازش و اجرای انواع نرم‌افزارهای اندرویدی را دارد. برای خرید قسطی گوشی s21 fe به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

در کنار این پردازنده در گوشی s21 fe امکان انتخاب بین دو گزینه رم 6 و 8 گیگابایتی وجود دارد. همچنین شما می‌توانید از دو گزینه حافظه 128 یا ۲۵۶ گیگابایتی نیز انتخاب کنید. البته نسخه‌های 8 گیگابایت رم و حافظه 256 گیگابایتی قیمت بالاتری را نسبت به سایر نسخه‌ها دارند. 

باتری گوشی گلکسی s21 fe

شرکت سامسونگ برای گوشی s21 fe از یک باتری 4500 میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع 25 واتی استفاده کرده است. ارتباط بین شارژر و باتری از طریق درگاه شارژ تایپ سی انجام می‌شود. با خرید اقساطی گوشی s21 fe از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه نمایید.

دوربین

گوشی s21 fe از یک مجموعه سه دوربینی استفاده می‌کند. دوربین اول با کیفیت 12 مگاپیکسل بوده که مسئول گرفتن تصاویر Wide است. دوربین دوم از نوع تله فوتو بوده و کیفیت تصویر 8 مگاپیکسلی دارد. دوربین سوم نیز از نوع اولترا واید بوده و کیفیت تصویر 12 مگاپیکسلی را دارد. دوربین سلفی استفاده شده در این گوشی نیز کیفیت 32 مگاپیکسلی دارد و مشخصات ویژه این گوشی را تکمیل کرده است. 

خرید قسطی گوشی s21 fe از فروشگاه معتبر قسطی کلاب

در این مقاله، شما را با مشخصات گوشی s21 fe آشنا کردیم. این گوشی به عنوان نسخه‌ی نماینده پرچمدار سامسونگ در بازار میان رده‌ها شناخته می‌شود. در صورتی که قصد داشته باشید تا به جای خرید نقدی از مزایای خرید اقساطی گوشی s21 fe بهره ببرید، می‌توانید خرید خود را از فروشگاه قسطی کلاب انجام دهید. این فروشگاه به عنوان یکی از پرطرفدارترین فروشگاه‌های آنلاین کشور شناخته می‌شود که شرایط ایده آلی را برای فروش قسطی انواع کالای دیجیتال فراهم ساخته است. برای خرید اقساطی این گوشی شما می‌توانید از انواع طرح‌های اعتباری موجود در سایت استفاده کنید. در حال حاضر ۶ طرح اقساطی مختلف در قسطی کلاب وجود دارد. شما می‌توانید از تمامی شش طرح فروش اقساطی در قسطی کلاب به طور همزمان بهره ببرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی لپتاپ ایسر با چک

خرید اقساطی لپتاپ ایسر با چک
برای خرید اقساطی لپتاپ ایسر با چک به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و از شرایط فروش...

خرید اقساطی s22 اولترا سامسونگ

خرید اقساطی s22 اولترا سامسونگ
برند سامسونگ جز بهترین برندهای تولید کننده تلفن همراه در دنیا است. برای خرید اقساطی s22 اولترا سامسونگ به بخش موبایل در دسته...