خرید قسطی لپ تاپ ایسوس 2021

تاریخ انتشار:
1403/2/20 02:59:34

لپتاپ‌ها یکی از مهم‌ترین وسایل مهم در زندگی امروز می‌باشد. برای خرید قسطی لپ تاپ ایسوس 2021 به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی لپ تاپ ایسوس 2021


لپ‌تاپ ایسوس 2021

شرکت ایسوس با نام کامل ایسوستک (ASUSTek Computer Incorporated)، از بزرگترین شرکت‌های تولید کننده رایانه و لوازم جانبی، واقع در تایپه تایوان است. ایده اولیه ایسوس متعلق به چهار نفر از مهندسان سابق شرکت ایسر به نام‌های TH Tung ،Ted Hsu ،Wayne Hsieh و MT Liao بود. نهایتا در تاریخ 2 آوریل 1990 کمپانی ایسوس تاسیس شد و این افراد نیز در سمت هیئت مدیره آن آغاز به کار کردند.

از اصلی ترین تولیدات این شرکت ساخت انواع لپ‌تاپ‌های ظریف و قدرتمند است. به همین دلیل ما خرید قسطی لپ تاپ ایسوس 2021 را به راحتی از طریق سایت قسطی کلاب برای شما فراهم کرده‌ایم.

شرکت ایسوس با فروش سالانه 52 میلیون دستگاه به پنج قاره جهان، به عنوان یکی از موفق ترین کمپانی‌های حوزه کالای دیجیتال شناخته می‌شود. همچنین این شرکت دارای جایگاه دهمین برند تجاری برتر آسیا است. کمپانی ایسوس توسط مجله فوربز به عنوان یکی از متعهدترین شرکت‌های جهان در زمینه حفظ محیط زیست معرفی شد. برای خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس 2021 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

این شرکت در همین راستا به ساخت اولین مادربرد بدون سرب و هالوژن اقدام کرده و همچنین موسس کمپینی است با عنوان "بازیافت کامپیوترها برای آینده‌ای روشن‌تر".

اصلی ترین محصولات برند ایسوس شامل مادربرد، مادربرد سرور، رایانه شخصی، سیستم سرور، لپ‌تاپ، ال‌سی‌دی، کارت ویدئو و کارت ویدئو سه بعدی است. ایسوس دارای رتبه یک عرضه مادربرد و دستگاه‌های گیمینگ در دنیا است و یکی از سه برند برتر در عرضه لپ‌تاپ و نوت بوک.

شرکت ایسوس در جهت برطرف ساختن نیازهای روز دنیا، محصولات خود را مجهز به پیشرفته ترین تکنولوژی‌ها عرضه می‌کند. سایت قسطی کلاب با فروش قسطی لپ‌تاپ جدیدترین لپ‌تاپ‌های ایسوس را به صورت خرید قسطی لپ تاپ ایسوس 2021 در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ایسوس دارای هفت کارخانه در سراسر جهان است.

مزایای خرید لپ‌تاپ ایسوس 2021

در دنیای صنعتی مدرن امروز، با پیشرفت روز افزون تکنولوژی نیازی دائمی نسبت به دسترسی سریع و آسان به اطلاعات در اقشار مختلف جامعه حس می‌شود. از این رو بسیاری اوقات استفاده از لپ‌تاپ‌های سبک قابل حمل به عنوان جایگزینی برای کامپیوترهای خانگی انتخابی به صرفه است. خوشبختانه خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس 2021 به سادگی از طریق سایت قسطی کلاب فراهم شده است.

اولین لپ‌تاپ‌های ایسوس در سال 2006 به سفارش شرکت اتومبیل سازی لامبورگینی در تعداد محدود تولید شدند. امروزه اما با در نظر گرفتن سلیقه و نیاز تمامی کاربران، لپ‌تاپ‌های ایسوس در انواع حوزه‌های گیمینگ، طراحی، کاربری روزانه موجودند. شرکت ایسوس سالانه به طور میانگین 150 هزار لپ‌تاپ تولید می‌کند. این لپ‌تاپ‌ها چندین سری دارند که شامل سری‌های VivoBook، ROG (Republic of Gamers)، TUF، Zenbook و ASUSPRO است. 

انواع لپ‌تاپ‌های ایسوس در سه دسته بندی پایین رده، میان رده و قدرتمند به فروش می‌رسند. لپ‌تاپ‌های پایین رده عموما برای کاربری سبک روزانه طراحی می‌شوند. لپ‌تاپ‌های میان رده مناسب برای دانشجویان و افرادی است که از برنامه‌های نسبتا سبک استفاده می‌کنند و لپ‌تاپ‌های قدرتمند برای اجرای برنامه‌های سنگین و بازی‌ها و کار های گرافیکی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این تنوع گسترده در میان لپ‌تاپ‌های برند ایسوس آن‌ها را مناسب برای هر نوع سلیقه‌ای ساخته‌اند. برای خرید قسطی لپ تاپ ایسوس 2021 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

با وجود همه این‌ها، محصولات ایسوس به صورت وارداتی در کشور ما به فروش می‌رسند و به دلیل وجود تورم و نوسانات ارزی گاهی اوقات خرید نقدی آن ها مقرون به صرفه نیست. همچنین خرید اقساطی لپ‌تاپ برای دانشجویان و یا افرادی با درآمد پایین نیز بسیار مناسب است. سایت قسطی کلاب نیز با تضمین سلامت و تحویل سریع محصول، به شما امکان خرید آنلاین و پرداخت اقساطی کالای مورد نظر خود را می‌دهد. ایسوس به عنوان برندی پیشرو در خلاقیت و نوآوری شناخته می‌شود. برای خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس 2021 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید تبلت سامسونگ 2019

خرید تبلت سامسونگ 2019
تبلت‌ها انواع و اقسام گوناگونی دارند که یکی از بهترین آن‌ها تبلت‌های سامسونگ می‌باشد. برای خرید نقدی یا اقساطی تبلت سامسونگ 2019 به بخش...

فروش گوشی honor 20 lite

فروش گوشی honor 20 lite
شرکت هوآوی نیز به منظور عقب نماندن از قافله رقبا گوشی باکیفیت honor 20 lite را به خریداران ارائه نموده است. برخورداری از قیمت مناسب در کنار ....