خرید اقساطی می بند 7

تاریخ انتشار:
1403/2/29 07:26:09

جدیدترین گجت پوشیدنی شیائومی با نام mi band 7 به زودی روانه بازار خواهد شد. برای خرید اقساطی می بند 7 بعد از رونمایی می‌توانید به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی می بند 7


Mi band 7 xiaomi

شیائومی برندی شناخته شده و معروف در ایران و همه کشورهای دنیا می‌باشد که در دل چین قرار دارد. شرکت شیائومی در سال‌های اخیر تبدیل به یک غول بزرگ کالای دیجیتال شده و با برندهایی مانند سامسونگ و حتی اپل به راحتی رقابت می‌کند. کیفیت بالای محصولات برند شیائومی در کنار قیمت مقرون به صرفه‌ای که دارند، سبب شده برند شیائومی از محبوبیت بالایی برخوردار باشد. 

همان طور که می‌داند نام اختصاری ساعت‌های هوشمند شیائومی می بند می‌باشد. آخرین نسخه ساعت هوشمند شیائومی با نام mi band 6 با فروش بسیار بالایی مواجه شد و یکی از بهترین گجت‌های پوشیدنی مناسب تناسب اندام انتخاب شد. با این وجود شرکت شیائومی به زودی از نسخه پیشرفته‌تر این ساعت هوشمند با نام می بند 7 رونمایی خواهد کرد. 

اگر به دنبال خرید ساعت هوشمند مناسب و مقرون به صرفه هستید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید، در ضمن در این مقاله قصد داریم شما را با یکی از بهترین وبسایت‌های فروش اقساطی کالا آشنا کنیم. شما به سادگی می‌توانید خرید اقساطی می بند 7 را بدون ضامن انجام دهید.

تفاوت‌های نسخه جدید ساعت هوشمند شیائومی با نسخه قبلی!

همان طور که می‌دانید نسخه جدید یک مهصول باید ویژگی‌های ظاهری و امکاناتی بهتر   از سری قبلی خود داشته باشد. طبق شایعات بیان شده، می بند 7 دارای صفحه نمایشگر بلند تر از سری قبلی خود از و به طور حتم از نوع AMOLED  می‌باشد. همچنین اعلام شده که این ساعت استثنایی به همراه یک بند مغناطیسی مدرن و نازک روانه بازار خواهد  شد. برای خرید قسطی می بند 7 به سایت قسطی کلاب که یکی از برترین وبسایت‌های ایرانی است مراجعه نمایید.

قابلیت همیشه روشن در کنار باتری قدرتمند!

طبق شایعات بیان شده ساعت جدید شیائومی که ممکن است می بند 7 و یا با نام دیگری رونمایی شود دارای قابلیت همیشه روشن است درحالی که می بند 6 از این قابلیت بی بهره بود.

البته گفته شده باتری موجود در mi band 7 شیائومی دارای ظرفیتی برابر با 250 میلی آمپر و یا 180 میلی آمپر است. هر کدام از این ظرفیت‌های اعلام شده که صحیح باشد، شرکت شیائومی قدم بزرگی در رابطه با پیشرفت نسبت به مدل قبلی خود برداشته است، زیرا ساعت هوشمند می بند 6 دارای باتری با ظرفیت 125 میلی آمپر بر ساعت بود! برای خرید اقساطی می بند 7 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

دستیار صوتی Xiao Ai در کنار شما!

جالب است بدانید که شرکت شیائومی در تولید ساعت هوشمند جدید خود از فناوری دستیار صوتی اختصاصی شیائومی استفاده کرده است، همچنین شما می‌توانید این ساعت هوشمند دوستداشتنی را تا 50 متر زیر آب ببربد! با خرید قسطی می بند 7 شیائومی از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه نمایید.

شرایط استنثایی خرید اقساطی می بند 7 از قسطی کلاب!

قسطی کلاب نامی آشنا برای خرید اقساطی انواع کالاهای روز دنیا می‌باشد. سایت قسطی که در سال‌های اخیر شهرت بالایی کسب کرده است، به فروش اقساطی انواع لوازم خانگی، موبایل، کالای دیجیتال و کنسول بازی می‌پردازد. شما می‌توانید جدیدترین کالاهای روز دنیا را به محض اینکه در بازار موجود شد در سایت قسطی کلاب خریداری نمایید. خرید قسطی می بند 7 و یا هر محصول جدیدی در سایت قسطی کلاب امکان پذیر شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید اقساطی کالا به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و بدون ضامن با ارائه مدارک اندک خرید لذتبخش خود را انجام دهید. هدف قسطی کلاب آسان کردن شرایط خرید اقساطی برای مشتریان وفادار خود می‌باشد. با قسطی کلاب دیگر نیازی به پرداخت کامل هزینه نخواهید داشت و می‌توانید به سادگی خرید کنید!

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گلکسی واچ 5 پرو

خرید قسطی گلکسی واچ 5 پرو
جدیدترین گجت پوشیدنی سامسونگ روانه بازار شد. برای خرید قسطی گلکسی واچ 5 پرو به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید قسطی موبایل اچ تی سی

خرید قسطی موبایل اچ تی سی
اچ تی سی یکی از برندهای قدیمی گوشی های تلفن همراه است که طرفداران مخصوص به خودش را در سراسر دنیا دارد. موبایل های اچ تی سی یکی از برند هایی هستند ...