فروش اقساطی اپل

تاریخ انتشار:
1403/2/6 03:22:29

فروش اقساطی گوشی های مدل آیفون

برای مشاهده فروش اقساطی اپل به بخش فروش قسطی وسایل دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.



                                                               

در سال های اخیر شرکت های بسیاری در زمینه تولید وسایل دیجیتال فعالیت داشته اند یکی از شرکت های برتر در این حوزه کمپانی اپل است شرکت اپل یک شرکت چند ملیتی است که در زمینه تولید وسایل الکترونیکی و نرم افزارهای کامپیوتری فعالیت می کند این شرکت در ابتدا با نام Apple Computer Inc در ایالت کالیفورنیا تاسیس شد این کمپانی در سال 1971 تاسیس شد دوران طلایی اپل در سال 1989 تا 1991 بود این شرکت در آن سال ها با ارائه کامپیوترهای شخصی قابل حمل توانست بازارهای جهانی را تحت تاثیر قرار دهد دوره طلایی اپل بعد از آن ادامه پیدا نکرد.

داستان موبایل های اپل از درخواست شرکت Apple Inc آغاز شد در آن سال ها استیو جابز مدیر عامل اپل بر بود در واقع اپل از جابز خواست دستگاه لمسی شبیه به کامپیوتر بسازد این کمپانی در بهار 2007 اولین گوشی آیفون خود را معرفی کرد بعد از آن اپل هر ساله مدل های جدیدی از گوشی های آیفون را روانه بازار می کرد و قابلیت های جدیدی نیز به آن ها اضافه می کرد.

گوشی جدید اپل iPhone XS نام دارد این موبایل دارای صفحه نمایش 5.8 اینچ است این بزرگترین صفحه نمایشی است که اپل برای گوشی های خود از آن استفاده کرده است مدل بزرگتر این گوشی نیز دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی است.

اپل برای رقابت تنگاتنگ با سایر کمپانی ها سعی کرده است که قابلیت ساعت های هوشمند خود را افزایش دهد نسل چهارم ساعت های هوشمند می توانند با سنجش ضربان قلب یک نوار قلب را به شما ارائه دهند اگر چیز غیر معمولی در این نوارها وجود داشته باشد ساعت بطور خودکار با مراکز اورژانس تماس می گیرد.

سایت قسطی کلاب معتبرترین فروشگاه آنلاین است که امکان فروش قسطی اپل را فراهم آورده است با توجه به قیمت بالای محصولات اپل شما از طریق این سایت می توانید اقدام به خرید اقساطی کالای مورد نظر خود کنید.

خرید اقساطی از قسطی کلاب توسط 3 روش متفاوت صورت می‌پذیرد. روش اول خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان، روش دوم خرید اقساطی از بای چک و روش سوم خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان می‌باشد.


سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی s22 ultra

خرید اقساطی s22 ultra
جدیدترین محصول سامسونگ با نمایی جذاب و فناوری بی نظیر روانه بازار شده است. برای خرید اقساطی s22 ultra به بخش موبایل در دسته بندی...

خرید قسطی a73 سامسونگ

خرید قسطی a73 سامسونگ
گوشی گلکسی a73 جز برترین محصولات برند سامسونگ بوده است. برای خرید قسطی a73 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...