خرید اقساطی تلویزیون دوو الکترونیک

تاریخ انتشار:
1403/2/28 13:35:18

برند دوو الکترونیک یکی از بهترین برندهای کره جنوبی می‌باشد. برای خرید اقساطی تلویزیون دوو الکترونیک به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی تلویزیون دوو الکترونیک


انتخاب تلویزیون دوو، انتخابی هوشمند!

تلویزیون جز اساسی‌ترین وسایل برقی در هر خانه و محیط کاری است که باید کیفیت بالایی داشته باشد، زیرا تلویزیون کالایی نیست که بتوان هر سال آن را تعویض کرد و خرید یک تلویزیون مدرن و باکیفیت خیال شما را تا چندین سال راحت خواهد کرد. در این مقاله قصد داریم در مورد یکی از محصولات برند دوو اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.

اگر شما قصد خرید تلویزیونی خوب و باکیفیت به همراه قیمت مناسب را دارید، تا انتهای این مقاله جذاب ما را همراهی کنید. ناگفته نماند که فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی قسطی کلاب شرایط ویژه‌ای را برای خرید اقساطی تلویزیون دوو الکترونیک در نظر گرفته است.

ویژگی‌های تلویزیون دوو مدل K5700

برند دوو محصولات متنوعی در حوزه لوازم خانگی تولید کرده و در بازار ایران به خوبی جا افتاده است. یکی از محصولات پرفروش برند دوو تلویزیون هوشمند مدل K5700 می‌باشد که در دو سری 65 و 75 اینچ طراحی شده‌اند.

این تلویزیون فوق‌العاده دارای ویژگی‌های محنصر به فردی است که هر خریداری را مجذوب خود خواهد کرد. تلویزیون جدید دوو دارای فناوری HDR10 می‌باشد و می‌تواند تصویری فراتر از انتظار را برای شما به نمایش بگذارد، همچنین دارای پنل IPS و کیفیت پنل A+ به همراه نور پس زمینه LED می‌باشد. با خرید قسطی تلویزیون دوو الکترونیک بهترین و باکیفیت‌ترین تصاویر براس شما به نمایش درخواهد آمد.

رزولوشن 4K یا UHD

تلویزیون 65 اینچی دوو دارای رزولوشن 4K یا UHD می‌باشد، همچنین دارای 8.3 میلیون پیکسل است که باعث شده نمایی واقعی از جزئیات تصاویر را نمایش دهد. نرخ نوسازی 400 هرتزی و زمان پاسخگویی زیر 5 ثانیه حرفی برای زدم باقی نمی‌گذارد! برای خرید اقساطی تلویزیون دوو الکترونیک به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

پردازنده‌ای 4 هسته‌ای

تلویزیون دوو مدل K5700 دارای یک پردازنده قدرتمند با توان 4 هسته‌ای است. این پردازنده سبب شده است که توان پردازش تلویزیون بالا برود و بتواند از سیستم عامل اندروید 9 پشتیبانی کند. با وجود سیتم عامل اندروید 9 در تلویزیون دوو شما می‌توانید به سادگی با تلویزیون به  شبکه‌های اجتماعی وارد شوید و با جدیدترین کنسول‌های بازی مثل ps5 و xbox series x بازی کنید. برای خرید قسطی تلویزیون دوو الکترونیک به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید لذت بخش را تجربه کنید.

بررسی صفحه نمایشگر

تلویزیون دوو سری 65 اینچ دارای صفحه نمایشگر تخت می‌باشد، همچنین زاویه دیدی برابر با 178 درجه دارد و کیفیت تصویر برابر با Ultra HD (4K) است. نسبت تصویر در این تلویزیون 16.9 می‌باشد و دو بلندگو در آن تعبیه شده است. ناگفته نماند که وجود قابلیت Screen Mirroring در این تلویزیون سبب شده است که شما به سادگی بتوانید تلفن همراه خود را به تلویزیون وصل نمایید. با خرید قسطی تلویزیون دوو الکترونیک از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

معرفی بزرگترین فروشگاه لوازم خانگی آنلاین

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از برترین وبسایت‌های فروش اقساطی کالا در ایران می‌باشد. وبسایت قسطی کلاب به فروش اقساطی انواع لوازم خانگی، موبایل، کالای دیجیتال و کنسول بازی می‌پردازد. شرایط خرید اقساطی از قسطی کلاب بسیار ساده است و شما تنها با داشتن یک دسته چک و مدارک اندک دیگر خرید اقساطی خود را تکمیل نمایید و کالای خریداری شده را درب منزل تحویل بگیرید.

امروزه با توجه به افزایش تورم و بالا رفتن قیمت کالاها خرید اقساطی می‌تواند بهترین گزینه باشد. قسطی کلاب برای رفاه حال مشتریان خود و خدمت رسانی به مردم شرایط بسیار آسانی را برای خرید قسطی در نظر گرفته است. برای خرید اقساطی از قسطی کلاب نیازی به ضامن نخواهید داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و خرید اقساطی تلویزیون دوو الکترونیک را به سادگی انجام دهید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی یخچال فریزر اسنوا چکی

خرید اقساطی یخچال فریزر اسنوا چکی
اگر تمایل به خرید اقساطی یخچال فریزر اسنوا چکی دارید به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب...

خرید قسطی تلویزیون هوشمند ایکس ویژن 55 اینچ

خرید قسطی تلویزیون هوشمند ایکس ویژن 55 اینچ
ایکس ویژن برندی موفق و پیشرو در صنعت لوازم خانگی است. برای خرید قسطی تلویزیون هوشمند ایکس ویژن 55 اینچ به بخش تلویزیون در دسته...