خرید اقساطی گوشی آیفون 14 پرو مکس چکی

تاریخ انتشار:
1403/2/22 05:02:57

شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی آیفون 14 پرو مکس به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.


خرید اقساطی گوشی آیفون 14 پرو مکس چکی


آیفون 14 پرومکس؛ یکی از بهترین گوشی‌های اپل!

احتمالا شما که الان در حال مطالعه این مقاله هستید، یا از یکی از محصولات اپل در حال استفاده هستید و یا با کالاهای تولیدی این کمپانی معروف آشنایی کامل دارید. برند اپل یکی از کمپانی‌های پیشرو در زمینه تولید انواع کالای دیجیتال و لوازم هوشمند می‌باشد. آیفون 14 پرومکس یکی از محصولات محبوب و پرفروش اپل در سراسر بازارهای جهانی بود. این موبایل حین عرضه توانست توجه‌های زیادی را به خود جلب کند و حتی اکنون که مدل‌های بالاتر آن به بازار عرضه شده است، باز هم از محبوبیت بالایی نزد علاقه‌مندان محصولات اپل برخوردار می‌باشد. در ادامه این مقاله قصد داریم تا با راهنمای خرید اقساطی گوشی آیفون 14 پرو مکس در خدمت شما دوستان و همراهان گرامی باشیم. پس تا انتهای این سری از مقاله‌های قسطی کلاب همراه ما باشید.

راهنمای خرید قسطی گوشی iphone 14 pro max

در ابتدا بهتر است تا با طراحی ظاهری این سری از موبایل‌های اپل شروع کنیم. احتمالا شما نیز حین خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرو مکس و یا دیگر گوشی‌های موجود در بازار، ابتدا به ظاهر آن توجه می‌کنید. در این مورد باید خدمت شما عزیزان عرض کنیم که آیفون 14 پرومکس با ابعاد 160.7 در 77.6 در 7.9 میلی‌‌متر روانه بازار شد. وزن این موبایل 240 گرم می‌باشد.

جنس پنل پشتی گوشی از جنس شیشه بوده و وظیفه محافظت از این شیشه در مقابل ضربه و فشار را نیز سرامیک شلید و گوریلا گلس به عهده دارند. در پنل جلویی نیز شیشه تعبیه شده و سرامیک شیلد از آن در برابر عوامل محیطی محافظت می‌کند. همچنین کمپانی اپل به منظور مقاوم‌تر ساختن این موبایل در برابر ضربات، فریم دور آن را نیز از جنس فولاد زنگ نزن طراحی کرده است. 

بررسی صفحه نمایش آیفون 14 پرومکس

طبق نظر کارشناسان بخش فروش قسطی کلاب، آیفون 14 پرومکس همانند دیگر مدل‌های آیفون توانسته است تا عملکرد خوب و قابل قبولی در بخش صفحه نمایش داشته باشد. این گوشی دارای یک نمایشگر 6.7 اینچی از نوع LTPO Super Retina XDR OLED بوده و به لطف این صفحه نمایش باکیفیت، آیفون 14 پرومکس قادر است حداکثر نرخ نوسازی 120 هرتز و رزولوشن 1290 در 2796 پیکسل را برای شما فراهم کند. همچنین بر اساس اطلاعات منتشر شده، میزان تراکم پیکسلی این گوشی نیز 460 پیکسل در اینچ می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی آیفون 14 پرو مکس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

تراشه‌های آیفون 14 پرومکس؛ همچنان قدرتمند!

یکی از ویژگی‌هایی که قبل از خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرو مکس باید به آن دقت کنید، تراشه و سخت‌افزار آن است. اپل در آیفون 14 پرومکس از تراشه‌های اختصاصی خود یعنی Apple A16 Bionic که دارای فرآیند ساخت 4 نانومتری هستند استفاده کرده است. همچنین پردازنده گرافیکی این گوشی نیز یک پردازنده 5 هسته‌ای ساخت برند اپل به نام Apple GPU می‌باشد.

دوربین‌های آیفون 14 پرومکس؛ نقطه قوت تمامی گوشی‌های اپل

همانطور که می‌دانید همیشه یکی از مواردی که در مقاله‌های راهنمای خرید نقدی گوشی آیفون 14 پرومکس روی آن تاکید زیادی می‌شود، دوربین‌های این موبایل می‌باشد. دوربین آیفون 14 پرومکس از دوربین‌های واید، استاندارد، اولتراواید، تله فوتو و تشخیص عمق تشکیل شده است. رزولوشن دوربین اصلی این گوشی 48 مگاپیکسل بوده و قادر است تا با کیفیت 4K و نرخ فریم 60 از مناظر اطراف فیلمبرداری نماید.

از طرفی اما دوربین جلو یا دوربین سلفی آیفون 14 پرومکس نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. دوربین سلفی این موبایل 12 مگاپیکسل بوده و از یک لنز واید 23 میلی‌متری استفاده می‌کند. این دوربین دارای قابلیت فوکوس خودکار به همراه تشخیص فاز نیز می‌باشد. دوربین سلفی آیفون 14 پرومکس قادر است تا با کیفیت 4K و نرخ فریم 60 فیلمبرداری کند. البته در صورتی که نرخ فریم بالاتری نیاز داشتید، می‌توانید با کمتر کردن کیفیت فیلمبرداری و قرار دادن آن روی رزولوشن 1080 با نرخ فریم 120 فیلمبرداری کنید. با خرید اقساطی گوشی آیفون 14 پرو مکس از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

بهترین سایت خرید اقساطی کدام است؟

قسطی کلاب یکی از بزرگترین وبسایت‌های فعال در زمینه خرید و فروش قسطی انواع لوازم، وسایل و کالای دیجیتال می‌باشد. قسطی کلاب با هدف بهبود فرایند خرید برای شما عزیزان شرایط خرید اقساطی را فراهم کرده است. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با طرح‌ها و جشنواره‌های فروش اقساطی کالاهای مختلف به وبسایت ما مراجعه کنید. در این مقاله سعی کردیم تا با راهنمای خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرو مکس همراه شما دوستان باشیم. امیدواریم که این مقاله مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطي گوشی poco x4 با چک

خرید اقساطي گوشی poco x4 با چک
سری poco برند شیائومی را می‌توان یکی از پر طرفدارترین محصولات این شرکت دانست. برای خرید اقساطي گوشی poco x4 با چک به بخش موبایل در...

هدفون بی سیم هوآوی

هدفون بی سیم هوآوی
برند هوآوی محصولات دیبجیتالی فوق العاده‌ای را طراحی و تولید کرده است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی هدفون بی سیم هوآوی به بخش کالای ....