خرید قسطی گوشی ردمی نوت 12 با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/26 02:44:56

شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی ردمی نوت 12 با چک به بخش موبایل شیائومی در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید قسطی گوشی ردمی نوت 12 با چک


گوشی ردمی نوت 12

با خرید قسطی گوشی ردمی نوت 12 شیائومی صاحب یک گوشی با امکانات پرچم دار خواهید شد. طراحی زیبای این گوشی کاربر را مجذوب خود می‌کند. با وجود جنس پلاستیکی گوشی، حس در دست داشتن یک گوشی میان¬رده در کاربر زنده می‌شود. پشت گوشی براق بوده و ظاهری مانند شیشه دارد. 2 لنز و یک فلش در قاب دوربین‌ها  در پشت گوشی قرار داده شده است. 

شیائومی برای طراحی این مدل از رنگ‌های بسیار جذاب مانند اونیکس بلو استفاده کرده است. زیر فریم گوشی درگاه تایپ c، اسپیکر و میکروفون قرار داده شده است. رد می نوت 12 شیائومی دارای رابط کاربری MIUI 14 است که تجربه خوبی برای کاربر به جا می‌گذارد. به صورت کلی ردمی نوت 12 علاوه بر ظاهر زیبا، با فراهم کردن قابلیت شخصی سازی نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرده است. در ادامه بیشتر به مشخصات این مدل می‌پردازیم. برای خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 12 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مشخصات گوشی ردمی نوت 12

کالای دیجیتال ردمی نوت 12 با نمایشگر 120 هرتز و روشنایی 1000 نیت به بازار عرضه شده است. در این بازه قیمتی این مدل را می‌توان بهترین گوشی شیائومی معرفی کرد. همچنین ردمی نوت 12 در مقایسه با رقبای خود از روشنایی و کیفیت نمایشگر بهتری بهره می‌برد. حسگر اثر انگشت ردمی نوت 12 بر روی کلید پاور تعبیه شده و از سرعت و دقت بالایی برخوردار است. دارا بودن گواهی IP3 نیز به ویژگی‌های جذاب این کالای دیجیتال افزوده است. در جعبه این گوشی یک آداپتور 33 واتی به چشم می‌خورد که به کمک آن سرعت شارژ بسیار خوبی فراهم شده است. همچنین یک قاب محافظ بی رنگ در جعبه قرار داده شده است. برای خرید قسطی گوشی ردمی نوت 12 به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

استفاده از یک پردازنده قوی، این مدل را به بهترین گوشی شیائومی از جنبه سخت افزار تبدیل کرده است. در قسمت پردازنده این کالای دیجیتال، شاهد حضور اسنپ دراگون 685 هستیم که کار خود را به خوبی انجام می‌دهد. این تراشه برای استفاده روزمره مناسب بوده و توانایی پشتیبانی از بازی‌های مختلف را نیز دارد. همچنین ردمی نوت 12 شیائومی به اندروید 13 مجهز شده است. به هنگام بازی می‌توانید کیفیت تصویر را در حالت مدیوم تنظیم کنید تا مدت زمان بیشتری از بازی کردن بدون مواجه شدن با باگ و لگ لذت ببرید. 

مشخصات باتری بهترین گوشی شیائومی

این کالای دیجیتال با دارا بودن باتری 5000 میلی آمپر ساعتی در زمینه شارژدهی و عملکرد باتری کاملا خوش درخشیده است. بنابراین برای استفاده یک روز کامل، این ظرفیت نیاز کاربر را پاسخ می‌دهد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید در صورتی که اهل گیم هستید، به ازای هر یک ساعت بازی، تنها حدود 13 درصد از باتری کم می‌شود. باتری قوی و شارژ سریع در مقابل گوشی‌های همرده رد می نوت 12 یکی از نقاط قوت این مدل می‌باشد. بنابراین اگر انتظار بالایی از قدرت باتری و شارژدهی گوشی دارید، پیشنهاد ما خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 12 است

عکاسی جذاب با ردمی نوت 12

دوربین اصلی این کالای دیجیتال 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن 13 مگاپیکسلی است. کیفیت ویدئوهای ضبط شده با این گوشی 1080، 30 فریم بر ثانیه است. البته بر خلاف کیفیت دوربین، سایر ویژگی‌های ردمی نوت 12 کاملا قابل رقابت با گوشی‌های پرچم دار است. درخشندگی مناسب تصاویر ثبت شده از ویژگی‌های دوربین ردمی نوت 12 است. عکس‌های با کیفیت و با رنگ‌های طبیعی به کمک دوربین این مدل از شیائومی به راحتی قابل دسترس هستند. گوشی ردمی نوت 12 شیائومی باتری قوی با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت دارد.

شرایط خرید قسطی گوشی ردمی نوت 12

قسطی کلاب شرایط ویژه‌ای برای خرید اقساطی فراهم کرده است. این شرایط به ویژه برای افرادی که در حال حاضر امکان خرید نقدی ندارند، مناسب است. به این ترتیب کاربران می‌توانند 30 درصد از مبلغ کل کالای دیجیتال را پرداخت کرده و مابقی را به صورت قسطی تسویه نمایند. یکی از برجستگی‌های فروشگاه قسطی کلاب، علاوه بر روش‌های متنوع پرداخت، امکان مقایسه محصولات مختلف است. به منظور راحتی کاربران، بر اساس مبلغ کالا، روش‌های مختلفی برای خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 12 در این فروشگاه وجود دارد. از جمله این روش‌ها می‌توان به خرید قسطی با چک و بدون ضامن برای تمامی مشاغل اشاره کرد. قسطی کلاب با در نظر گرفتن فروش قسطی، خرید این محصول را برای همه کاربران فراهم کرده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی S22 ultra

خرید قسطی گوشی S22 ultra
اگر به دنبال خرید قسطی گوشی S22 ultra با قیمتی ارزان و شرایطی آسان هستید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...

خرید قسطی A51

خرید قسطی A51
یکی از گوشی‌های پرفروش برند سامسونگ در سال 2020 بی‌شک مدل گلکسی a51 می‌باشد. برای خرید قسطی A51 به بخش کالای دیجیتال در سایت...